Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mezi Hradcem a Pardubicemi se bude od června stavět druhá kolej

Společnost Skanska podepsala se státem smlouvu na modernizaci železniční trati mezi Hradcem Králové a Pardubicemi. V úseku od Stéblové do Opatovic nad Labem přibude druhá kolej. Po opravené trati vlaky budou smět jezdit rychlostí až 160 kilometrů v hodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M28i73l90a71n 58B37o90h63á19č 7777421105387

Nač druhá kolej? Vlaky jezdí prázdné, rychlost z Opatovic do Stéblové 160km/h - utopie! Osobní vlaky staví po několika km na zastávkách a kvůli pár km nové trati tady těžko nasadí PENDOLINO!!! A porovnejme koridor Praha - Brno - jakou rychlostí tam vlaky jezdí??? Vše jsou vyhozené peníze jen proto, aby se někdo napakoval z našich daní. A při cenách za MHD a vlak - při započítání časových ztrát - se stejně většině vyplatí jet autem nebo autobusem.

0/−5
18.5.2014 10:53

S21v53a88t27o94p11l77u62k 50S87i78l13n14ý 4422386379768

Apriorní negativista ;-)

0/0
19.5.2014 0:26

K84a53r41e67l 91M48a56t46o23u28š26e12k 2503165483

protože tudy vede objízdná trasa pro hlavní tah, při neprůjezdném úseku Pce - Kolín. už teď je problém tam protáhnout "cokoliv" navíc (ve špičce). takže PROTO!

+1/0
19.5.2014 9:58

J51i66r51k55a 32D38v20o66ř70á42k 4765850223678

Pane negativisto, 160 km/h v dnešní době zvládne kdejaký moderní regionální vlak, jako třeba RegioPanter:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Regiopanter

Nevím co máte s Pendolinem (maximálka 230 km/h).

0/0
3.6.2014 10:55

L94u62c35i41a92n 88P67a70p28a15z41i79a80n 5824617601105

Včera bylo pozdě. Dávno mělo být. Kde soudruzi kapitalisté udělali chybu, proč zaspali? Asi vlivem vlády ODS, LIDEM proti lidem a TOP09 jsme ztratili desetiletí.

0/0
17.5.2014 23:40

J80i39r60k47a 89D82v15o47ř73á85k 4705350243628

Zaspali především ti opravdoví soudruzi před tím. Za nich se toho nevylepšilo zdaleka tolik co by mělo.

0/0
3.6.2014 10:56

P43e77t69r 32B63e75z18s23t59a82r94o32s50t89i 2589396833181

Tak teď už by to jen chtělo nějaká lepší vozidla, např Flirty od Stadlera, ono mozna i s Bymakama by neco slo, kdyz jsou na 160 km/h a bude vše OK

0/−1
16.5.2014 21:00

M80a76t14ě81j 16V15o14n78d30ř93i29č12k96a 4444140528976

Máme Pantery ;-)

+3/0
16.5.2014 21:21

J12i20ř59í 97H83u90r66t 6795777510663

ale já myslel, že dvě koleje budou na celé trati...Pce - HK ?

+1/0
16.5.2014 13:50

P42a25v88e44l 12K62u53b47e57l60k71a 8637282839550

budou, jenom to bude chvilku trvat o chvilku dýl, než tento úsek :-)

+1/0
16.5.2014 15:37

L23í93d56a 85M59a28r96e90l55o28v33á 4200962849461

Takhle už to trvá 60 let, co se to plánuje...

0/0
16.5.2014 23:44

P11e38t62r 46N46e15c15h83a98n44i90c65k93ý 7463396568410

To se mělo udělat už při elektrifikaci

+1/0
17.5.2014 20:59

P24a38v76e72l 33K90u91b48e44l33k42a 8257772519560

KONEČNĚ! R^

+5/0
16.5.2014 10:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.