Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mezi Hradcem a Pardubicemi se bude od června stavět druhá kolej

Společnost Skanska podepsala se státem smlouvu na modernizaci železniční trati mezi Hradcem Králové a Pardubicemi. V úseku od Stéblové do Opatovic nad Labem přibude druhá kolej. Po opravené trati vlaky budou smět jezdit rychlostí až 160 kilometrů v hodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M81i81l26a43n 77B51o61h80á66č 7697671405497

Nač druhá kolej? Vlaky jezdí prázdné, rychlost z Opatovic do Stéblové 160km/h - utopie! Osobní vlaky staví po několika km na zastávkách a kvůli pár km nové trati tady těžko nasadí PENDOLINO!!! A porovnejme koridor Praha - Brno - jakou rychlostí tam vlaky jezdí??? Vše jsou vyhozené peníze jen proto, aby se někdo napakoval z našich daní. A při cenách za MHD a vlak - při započítání časových ztrát - se stejně většině vyplatí jet autem nebo autobusem.

0/−5
18.5.2014 10:53

S54v81a34t39o47p59l81u19k 73S91i43l13n71ý 4702226639118

Apriorní negativista ;-)

0/0
19.5.2014 0:26

K95a71r32e76l 43M46a18t18o21u43š67e64k 2593735953

protože tudy vede objízdná trasa pro hlavní tah, při neprůjezdném úseku Pce - Kolín. už teď je problém tam protáhnout "cokoliv" navíc (ve špičce). takže PROTO!

+1/0
19.5.2014 9:58

J60i69r91k92a 67D33v89o18ř34á30k 4315980163698

Pane negativisto, 160 km/h v dnešní době zvládne kdejaký moderní regionální vlak, jako třeba RegioPanter:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Regiopanter

Nevím co máte s Pendolinem (maximálka 230 km/h).

0/0
3.6.2014 10:55

L85u18c58i19a95n 57P13a38p53a81z58i57a95n 5104517731965

Včera bylo pozdě. Dávno mělo být. Kde soudruzi kapitalisté udělali chybu, proč zaspali? Asi vlivem vlády ODS, LIDEM proti lidem a TOP09 jsme ztratili desetiletí.

0/0
17.5.2014 23:40

J39i33r77k52a 97D73v60o92ř19á12k 4135980853358

Zaspali především ti opravdoví soudruzi před tím. Za nich se toho nevylepšilo zdaleka tolik co by mělo.

0/0
3.6.2014 10:56

P22e87t85r 22B37e97z77s50t25a86r64o22s87t64i 2249506403591

Tak teď už by to jen chtělo nějaká lepší vozidla, např Flirty od Stadlera, ono mozna i s Bymakama by neco slo, kdyz jsou na 160 km/h a bude vše OK

0/−1
16.5.2014 21:00

M29a79t35ě18j 39V61o39n15d21ř31i95č19k28a 4514780598706

Máme Pantery ;-)

+3/0
16.5.2014 21:21

J69i87ř63í 86H84u12r35t 6105127810853

ale já myslel, že dvě koleje budou na celé trati...Pce - HK ?

+1/0
16.5.2014 13:50

P95a80v31e46l 88K58u54b74e82l67k16a 8857282679260

budou, jenom to bude chvilku trvat o chvilku dýl, než tento úsek :-)

+1/0
16.5.2014 15:37

L21í19d75a 42M25a77r45e71l70o80v88á 4680412269481

Takhle už to trvá 60 let, co se to plánuje...

0/0
16.5.2014 23:44

P32e37t35r 39N13e38c45h10a38n96i14c88k10ý 7253936148940

To se mělo udělat už při elektrifikaci

+1/0
17.5.2014 20:59

P80a98v82e66l 82K90u72b19e62l64k52a 8117262879730

KONEČNĚ! R^

+5/0
16.5.2014 10:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.