Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Mezi Hradcem a Pardubicemi se bude od června stavět druhá kolej

Společnost Skanska podepsala se státem smlouvu na modernizaci železniční trati mezi Hradcem Králové a Pardubicemi. V úseku od Stéblové do Opatovic nad Labem přibude druhá kolej. Po opravené trati vlaky budou smět jezdit rychlostí až 160 kilometrů v hodině.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M94i15l51a13n 42B58o73h35á41č 7967511285667

Nač druhá kolej? Vlaky jezdí prázdné, rychlost z Opatovic do Stéblové 160km/h - utopie! Osobní vlaky staví po několika km na zastávkách a kvůli pár km nové trati tady těžko nasadí PENDOLINO!!! A porovnejme koridor Praha - Brno - jakou rychlostí tam vlaky jezdí??? Vše jsou vyhozené peníze jen proto, aby se někdo napakoval z našich daní. A při cenách za MHD a vlak - při započítání časových ztrát - se stejně většině vyplatí jet autem nebo autobusem.

0/−5
18.5.2014 10:53

S16v11a91t80o48p85l86u68k 37S24i71l18n45ý 4152706109618

Apriorní negativista ;-)

0/0
19.5.2014 0:26

K44a68r16e62l 19M36a11t67o28u21š10e82k 2853475153

protože tudy vede objízdná trasa pro hlavní tah, při neprůjezdném úseku Pce - Kolín. už teď je problém tam protáhnout "cokoliv" navíc (ve špičce). takže PROTO!

+1/0
19.5.2014 9:58

J52i20r15k28a 18D82v30o35ř76á37k 4405340233688

Pane negativisto, 160 km/h v dnešní době zvládne kdejaký moderní regionální vlak, jako třeba RegioPanter:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Regiopanter

Nevím co máte s Pendolinem (maximálka 230 km/h).

0/0
3.6.2014 10:55

L64u40c45i49a52n 51P70a41p84a28z38i58a85n 5104187121715

Včera bylo pozdě. Dávno mělo být. Kde soudruzi kapitalisté udělali chybu, proč zaspali? Asi vlivem vlády ODS, LIDEM proti lidem a TOP09 jsme ztratili desetiletí.

0/0
17.5.2014 23:40

J35i59r66k64a 57D51v94o57ř16á61k 4485800843818

Zaspali především ti opravdoví soudruzi před tím. Za nich se toho nevylepšilo zdaleka tolik co by mělo.

0/0
3.6.2014 10:56

P53e59t56r 68B47e45z94s62t81a77r30o10s78t33i 2449346673341

Tak teď už by to jen chtělo nějaká lepší vozidla, např Flirty od Stadlera, ono mozna i s Bymakama by neco slo, kdyz jsou na 160 km/h a bude vše OK

0/−1
16.5.2014 21:00

M67a98t63ě11j 98V82o93n53d93ř45i18č92k14a 4424560618196

Máme Pantery ;-)

+3/0
16.5.2014 21:21

J56i58ř55í 13H86u23r71t 6115747720743

ale já myslel, že dvě koleje budou na celé trati...Pce - HK ?

+1/0
16.5.2014 13:50

P56a37v37e13l 55K26u56b37e76l89k57a 8577842539900

budou, jenom to bude chvilku trvat o chvilku dýl, než tento úsek :-)

+1/0
16.5.2014 15:37

L10í27d72a 83M25a66r31e71l34o77v19á 4780642219491

Takhle už to trvá 60 let, co se to plánuje...

0/0
16.5.2014 23:44

P39e96t17r 30N78e47c17h79a89n58i26c98k33ý 7413656118970

To se mělo udělat už při elektrifikaci

+1/0
17.5.2014 20:59

P27a43v32e71l 83K12u87b59e88l15k65a 8777762179770

KONEČNĚ! R^

+5/0
16.5.2014 10:44





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.