- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Ty prej si zničil tomu Pražákovi bránu Kájo, je to pravda?" - "Bránu? Stodolu! I s krovama!”
Bych nečekal, že chatrná nástavba dodávky udělá takovou škodu...
Ona to zase tak široká díra nebyla ... V místě brány bylo výrazné zúžení, že i s osobákem bylo třeba hodně zpomalit. Pro větší vozy (traktory atd) to bylo na chlup. Ono, nutně se musí vzít v potaz, že brána byla vnitřně v dezolátním stavu (hliněná malta), proto se asi tak lehce sesunula k zemi.
Nechápu, jak se mu to mohlo povést, ale škoda ke 2 milionům? Za co? Za poskládání 2 m krychlových opukové zdi s pískovcovými kvádry po stranách? Za toho lva? Vždyť je to jednoduchá socha za pár desítek tisíc. Toto je stejné předražování, jako u IT zakázek a dálnic.
Sentiment k starým nevyhovujícím stavbám je dnes chorobný. Měli si tu bránu přenést do parku i s obloukem nebo postavit podle cesty otočenou o 90st.
...a místo brány za evropské dotace postavit zpomalovaci šikanu s prahem cedulkou investičního programu, ne?
Tak to s tim jel jak s tankem, ne?
Tak to chtělo hodně velkej talent, netrefit se do takové díry.
to půjde z povinného ručení, ne? škoda, že se nedozvíme jak se pojišťovna pochlapí, napočítaj městu amortizaci za každej rok existence brány
To je tím že zásobovací vozy řídí kdejaký jojan. Sleduji sem tam zásobování u nás a třeba couvání je pro některé šoféry záležitost na dlouhé minuty. Je to tím že mají odhad z kašparovi krávy.