Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Automobilka v Kvasinách se rozrůstá, silnice v okolí nezvládají nápor

V kvasinské automobilce Škoda Auto přibudou pracovní místa a rozšíří se výroba kvůli montáži terénního seatu i nových superbů. Obce na Rychnovsku však varují, že už teď mají problémy se silným provozem a přetíženými silnicemi. Žádají proto peníze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A69d59a11m 74W94e66i81s35s 2763767319471

Tak to dopadá,když si místní vrbáci nechali postavit takové monstrum přímo pod okny...chtěli prachy mají prach a hluk...silnice jim tam stačí,jaká je...škoda peněz na jinou...však oni to snesou...

0/0
19.6.2014 11:00

J32i79ř11í 94E24r73b40e21n 1873874956617

Škodovka a její zaměstnanci zaplatí našemu státu ročně desítky miliard na daních. Takže by stát měl recipročně dělat něco pro Škodovku, zaměstnance a obyvatele v okolí továren a dát dohromady tu infrastrukturu.

SŽDC je dost neschopná organizace už léta a krajská správa silnic má peníze sotva na údržbu, natož na investice. Navíc v tom hrají roli zákony a nutnost všelijakých úředních postupů...

0/0
19.6.2014 10:04

P16e67t36r 69N39o12v51á47k 8185379590

TENTO clanek by bylo asi Lepsi vuuubec nekomentovat ;-€

   

vyhazuji se miliony ... na zlepseni tzv infrastruktury v okrese Rychnov nad Kneznou

ale aby u toho nekdo premyslel v souvyslostech a chtel skutecne efektivne situaci resit jsem si zel nevsimnul ba co je horsi ze misto reseni a zlepseni

se udelaji investice ktere situaci PARADOXNE zhorsuji 8-o ;-€

mam velmi silny pocit ze neni snaha resit ale je hlavne snaha cerpat prostredky a porad delat divadlo ze se za nase penize neco dela ;-€ ;-€ ;-€    pokud by nahodou nekdo skutecne mel zajem neco resit a nebo ho zajimalo kde se zbytecne vyhodilo kupa milionu klidne mi muze napiste ...

0/0
17.6.2014 20:01

V69l71a33d81i85m97í18r 42F30i15b65i69g91e61r 5264591101874

Jo kecá se a kecat se bude ještě roky. Nic se nezměnilo a kdyby už nějaký projekt měli připravený tak to napadnou děti země nebo nějaké podobné sdružení a zase se to prodlouží. Kolony jsou všude třeba u nás v Jaroměři jsou od ráno do večera kolony kolikrát skoro přes celé město a D11 se stále nestaví i když měla již 3 roky být hotová až k PL hanicím.

0/0
17.6.2014 10:59
Foto

I98v59a80n 63K48o67p36t39a 5227952741347

Nepopírám že nárust dopravy tam je. Ovšem nic tak moc dramatického nepozoruji mimo dopravní špičky když začínají či končí směny. Myslím že je stále mnoho dalších kritičtějších míst která potřebují urychleně vyřešit.

Ono na druhou stranu ti lidé byly zvyklí že tam projede obrazně řečeno jedno auto za den a nyní jich projede  pár tisíc. přesněji podle sčítání v roce 2010 RnK max. 14.000 aut/24 hod (včetně vnitroměstské dopravy) Častolovice 10647 aut/24hod (ve směru na Kvasiny neuvěřitelných 2500). Ale každopádně obchvat Častolovic ve směru Domašín - Solnice by bodnul ono  v tom zářezu v Častolovicích není kam silnici rozšířit bez bourání baráků a hospody.:-)

+1/0
17.6.2014 8:54

V83i39k94y29r 40B33o90h90u54m22i79l 55S75t56r50a97n44s18k22y 9517518586189

Očekával bych, že se o řešení zasadí svou silou též Škoda Mladá Boleslav. Současný stav jí totiž ubírá lokální popularitu a nepochybně zvyšuje dlouhodobě náklady. Uvedený stav je vsledkem toho, že se u nás v zásadě nepropojuje investice s dalšími kroky a také že se jimi /například jistou formou spoluúčasti investora/ nepodmiňuje. Pak je na jedné straně moderní závod a k němu infrastruktura z doby Josefa II.

+1/0
17.6.2014 7:03

V77l78a16d32i64m54í55r 85F22i67b94i31g36e73r 5724311921684

Stát buduje průmyslové zóny tak by se měl zavázat i k odpovídající infrastruktuře však z toho bude těžit. Lidi budou zaměstnaní, platit daně, nakupovat, využívat silnice a dopravce bude moci díky kvalitní infrastruktuře zvyšovat kapacitu a objem výroby plus níkladní vozy budou platit mýto. Ale je to tak že tam mají moderní továrnu ale pořádná silnice k ní nevede a min 8 let nepovede:-/

+1/0
17.6.2014 11:04

P18e42t85r 78N35o86v91á26k 8385949140

soukromy investor by nemel zajem jen utracet ALE chtel by predpokladam a doufam predevsim EFEKTIVNE utracet

                     

a to je obrovsky, obrovsky rozdil !! !! !!

0/0
17.6.2014 20:04

M82a32r81e34k 30G27a50j33d11a 4353454986352

A co třeba postavit cyklostezky a posílit MHD, nebylo by zkapacitnění cest potřeba. Naopak je třeba zavést regulaci vjezdu pouze pro auta a kamiony s emisní normou aspoň EURO5! ;-D A hlavně převážně zelené zóny pro auta CARSHARINGu.

+1/−3
16.6.2014 23:27

V67i87k80y34r 24B34o70h85u29m82i43l 25S32t97r52a29n39s47k26y 9597818386459

myslím, že celý problém by vyřešilo zapůjčení primátora Prahy a to jelépe na "doživotí".;-D

+1/0
17.6.2014 6:59
Foto

I22v95a15n 56K31o96p90t42a 5717432591217

V Kvasinách či Solnici posílit MHD. To jste mne pobavil. podívejte se do mapy. Kvasiny a Solnice mají dohromady možná 5.000 lidí.

Ale možná by mezi Kvasinami a RnK mohli postavit VRT. ;-D;-D

+1/0
17.6.2014 8:31

V47i16k67y12r 13B34o27h63u48m48i18l 96S29t96r14a71n87s29k49y 9537388516689

Alveg

0/0
17.6.2014 9:30

J37i18ř77í 48K88o37c50u70r81e71k 6855154235718

No jo, když úředníka nic nemotivuje k tomu, aby jednal, projednal a začalo se stavět. Tedy aby za ním byla vidět hotová práce. Pro něj je výhodnější, když je před ním hora práce, kterou by mohl eventuelně i někdo podědit (a z toho případu být živ ještě pár let, jako v tom právnickém vtipu)

+1/0
16.6.2014 22:46

V22i35k64y74r 95B72o86h17u36m33i91l 29S54t52r93a16n81s94k46y 9397928356849

Úředník může dělat to, co mu politici a zvolení "zástupci národa" politicky rozhodnou a příslušní ministři zafinancují. Nejsou-li v kasičce penízky na nějaké skutečně zásadní řešení, může úředník tak maximálně psát dopisy na téma:"sledujeme, chápeme, víme, leč nemáme prostředky". Pletete si úředníky s těmi co rozhodují kam v této zemi půjdou chechtáky a zásadní investice jsou VŽDY výsledkem politických jednání.

+2/0
17.6.2014 7:01

T38o35m97á76š 36Z35e42m91a90n 3985518164245

Mezi námi, spousta obcí rozprodejem pozemků zrušila pěšiny a cesty v obci mimo hlavní silnice, čímž každý, kdo jde od "hnoje k hospodě", musí na hlavní.

Vhodným prodejem pozemků na okraji se zas zazdí možnost postavit obchvat a je vymalováno.

Mohou nastoupit "zklidňovači" a instalovat radary, retardéry, eko-zóny a jiné prostředky likvidace dopravní obslužnosti.

Neříkám, že je to na 100% případ dotčených obcí, ale co mám možnost pozorovat své okolí, tak tomu je až nepříjemně často.

+2/0
16.6.2014 21:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.