Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Automobilka v Kvasinách se rozrůstá, silnice v okolí nezvládají nápor

V kvasinské automobilce Škoda Auto přibudou pracovní místa a rozšíří se výroba kvůli montáži terénního seatu i nových superbů. Obce na Rychnovsku však varují, že už teď mají problémy se silným provozem a přetíženými silnicemi. Žádají proto peníze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A38d74a62m 91W68e54i44s79s 2793737379931

Tak to dopadá,když si místní vrbáci nechali postavit takové monstrum přímo pod okny...chtěli prachy mají prach a hluk...silnice jim tam stačí,jaká je...škoda peněz na jinou...však oni to snesou...

0/0
19.6.2014 11:00

J62i91ř36í 32E87r61b29e51n 1903634396717

Škodovka a její zaměstnanci zaplatí našemu státu ročně desítky miliard na daních. Takže by stát měl recipročně dělat něco pro Škodovku, zaměstnance a obyvatele v okolí továren a dát dohromady tu infrastrukturu.

SŽDC je dost neschopná organizace už léta a krajská správa silnic má peníze sotva na údržbu, natož na investice. Navíc v tom hrají roli zákony a nutnost všelijakých úředních postupů...

0/0
19.6.2014 10:04

P78e34t60r 93N43o70v57á65k 8245169290

TENTO clanek by bylo asi Lepsi vuuubec nekomentovat ;-€

   

vyhazuji se miliony ... na zlepseni tzv infrastruktury v okrese Rychnov nad Kneznou

ale aby u toho nekdo premyslel v souvyslostech a chtel skutecne efektivne situaci resit jsem si zel nevsimnul ba co je horsi ze misto reseni a zlepseni

se udelaji investice ktere situaci PARADOXNE zhorsuji 8-o ;-€

mam velmi silny pocit ze neni snaha resit ale je hlavne snaha cerpat prostredky a porad delat divadlo ze se za nase penize neco dela ;-€ ;-€ ;-€    pokud by nahodou nekdo skutecne mel zajem neco resit a nebo ho zajimalo kde se zbytecne vyhodilo kupa milionu klidne mi muze napiste ...

0/0
17.6.2014 20:01

V35l78a72d55i16m28í42r 25F50i60b27i81g11e70r 5604181291534

Jo kecá se a kecat se bude ještě roky. Nic se nezměnilo a kdyby už nějaký projekt měli připravený tak to napadnou děti země nebo nějaké podobné sdružení a zase se to prodlouží. Kolony jsou všude třeba u nás v Jaroměři jsou od ráno do večera kolony kolikrát skoro přes celé město a D11 se stále nestaví i když měla již 3 roky být hotová až k PL hanicím.

0/0
17.6.2014 10:59
Foto

I85v53a34n 91K55o85p92t94a 5787902671467

Nepopírám že nárust dopravy tam je. Ovšem nic tak moc dramatického nepozoruji mimo dopravní špičky když začínají či končí směny. Myslím že je stále mnoho dalších kritičtějších míst která potřebují urychleně vyřešit.

Ono na druhou stranu ti lidé byly zvyklí že tam projede obrazně řečeno jedno auto za den a nyní jich projede  pár tisíc. přesněji podle sčítání v roce 2010 RnK max. 14.000 aut/24 hod (včetně vnitroměstské dopravy) Častolovice 10647 aut/24hod (ve směru na Kvasiny neuvěřitelných 2500). Ale každopádně obchvat Častolovic ve směru Domašín - Solnice by bodnul ono  v tom zářezu v Častolovicích není kam silnici rozšířit bez bourání baráků a hospody.:-)

+1/0
17.6.2014 8:54

V25i30k25y20r 82B78o49h72u26m48i28l 31S85t43r26a28n15s28k91y 9957628786709

Očekával bych, že se o řešení zasadí svou silou též Škoda Mladá Boleslav. Současný stav jí totiž ubírá lokální popularitu a nepochybně zvyšuje dlouhodobě náklady. Uvedený stav je vsledkem toho, že se u nás v zásadě nepropojuje investice s dalšími kroky a také že se jimi /například jistou formou spoluúčasti investora/ nepodmiňuje. Pak je na jedné straně moderní závod a k němu infrastruktura z doby Josefa II.

+1/0
17.6.2014 7:03

V70l74a64d65i77m13í69r 71F76i40b87i68g70e53r 5934701321614

Stát buduje průmyslové zóny tak by se měl zavázat i k odpovídající infrastruktuře však z toho bude těžit. Lidi budou zaměstnaní, platit daně, nakupovat, využívat silnice a dopravce bude moci díky kvalitní infrastruktuře zvyšovat kapacitu a objem výroby plus níkladní vozy budou platit mýto. Ale je to tak že tam mají moderní továrnu ale pořádná silnice k ní nevede a min 8 let nepovede:-/

+1/0
17.6.2014 11:04

P68e60t43r 15N66o49v27á61k 8215379780

soukromy investor by nemel zajem jen utracet ALE chtel by predpokladam a doufam predevsim EFEKTIVNE utracet

                     

a to je obrovsky, obrovsky rozdil !! !! !!

0/0
17.6.2014 20:04

M77a91r49e74k 57G31a70j32d96a 4273554306282

A co třeba postavit cyklostezky a posílit MHD, nebylo by zkapacitnění cest potřeba. Naopak je třeba zavést regulaci vjezdu pouze pro auta a kamiony s emisní normou aspoň EURO5! ;-D A hlavně převážně zelené zóny pro auta CARSHARINGu.

+1/−3
16.6.2014 23:27

V61i61k89y40r 11B17o78h64u24m51i24l 76S67t64r17a24n48s25k90y 9417918976489

myslím, že celý problém by vyřešilo zapůjčení primátora Prahy a to jelépe na "doživotí".;-D

+1/0
17.6.2014 6:59
Foto

I47v93a22n 32K33o47p35t43a 5227402241537

V Kvasinách či Solnici posílit MHD. To jste mne pobavil. podívejte se do mapy. Kvasiny a Solnice mají dohromady možná 5.000 lidí.

Ale možná by mezi Kvasinami a RnK mohli postavit VRT. ;-D;-D

+1/0
17.6.2014 8:31

V14i58k85y59r 14B57o24h63u49m35i97l 88S65t62r17a57n12s63k87y 9367638236529

Alveg

0/0
17.6.2014 9:30

J46i87ř83í 55K26o88c17u11r46e52k 6215134645628

No jo, když úředníka nic nemotivuje k tomu, aby jednal, projednal a začalo se stavět. Tedy aby za ním byla vidět hotová práce. Pro něj je výhodnější, když je před ním hora práce, kterou by mohl eventuelně i někdo podědit (a z toho případu být živ ještě pár let, jako v tom právnickém vtipu)

+1/0
16.6.2014 22:46

V64i85k82y76r 43B97o21h94u32m66i69l 40S76t41r57a51n87s88k89y 9167488706299

Úředník může dělat to, co mu politici a zvolení "zástupci národa" politicky rozhodnou a příslušní ministři zafinancují. Nejsou-li v kasičce penízky na nějaké skutečně zásadní řešení, může úředník tak maximálně psát dopisy na téma:"sledujeme, chápeme, víme, leč nemáme prostředky". Pletete si úředníky s těmi co rozhodují kam v této zemi půjdou chechtáky a zásadní investice jsou VŽDY výsledkem politických jednání.

+2/0
17.6.2014 7:01

T12o96m74á41š 33Z61e46m53a59n 3515948464775

Mezi námi, spousta obcí rozprodejem pozemků zrušila pěšiny a cesty v obci mimo hlavní silnice, čímž každý, kdo jde od "hnoje k hospodě", musí na hlavní.

Vhodným prodejem pozemků na okraji se zas zazdí možnost postavit obchvat a je vymalováno.

Mohou nastoupit "zklidňovači" a instalovat radary, retardéry, eko-zóny a jiné prostředky likvidace dopravní obslužnosti.

Neříkám, že je to na 100% případ dotčených obcí, ale co mám možnost pozorovat své okolí, tak tomu je až nepříjemně často.

+2/0
16.6.2014 21:17





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.