Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Automobilka v Kvasinách se rozrůstá, silnice v okolí nezvládají nápor

V kvasinské automobilce Škoda Auto přibudou pracovní místa a rozšíří se výroba kvůli montáži terénního seatu i nových superbů. Obce na Rychnovsku však varují, že už teď mají problémy se silným provozem a přetíženými silnicemi. Žádají proto peníze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A58d38a27m 68W66e82i76s31s 2433407539871

Tak to dopadá,když si místní vrbáci nechali postavit takové monstrum přímo pod okny...chtěli prachy mají prach a hluk...silnice jim tam stačí,jaká je...škoda peněz na jinou...však oni to snesou...

0/0
19.6.2014 11:00

J72i64ř28í 15E35r70b51e17n 1703934276787

Škodovka a její zaměstnanci zaplatí našemu státu ročně desítky miliard na daních. Takže by stát měl recipročně dělat něco pro Škodovku, zaměstnance a obyvatele v okolí továren a dát dohromady tu infrastrukturu.

SŽDC je dost neschopná organizace už léta a krajská správa silnic má peníze sotva na údržbu, natož na investice. Navíc v tom hrají roli zákony a nutnost všelijakých úředních postupů...

0/0
19.6.2014 10:04

P43e15t95r 90N94o31v68á53k 8595369170

TENTO clanek by bylo asi Lepsi vuuubec nekomentovat ;-€

   

vyhazuji se miliony ... na zlepseni tzv infrastruktury v okrese Rychnov nad Kneznou

ale aby u toho nekdo premyslel v souvyslostech a chtel skutecne efektivne situaci resit jsem si zel nevsimnul ba co je horsi ze misto reseni a zlepseni

se udelaji investice ktere situaci PARADOXNE zhorsuji 8-o ;-€

mam velmi silny pocit ze neni snaha resit ale je hlavne snaha cerpat prostredky a porad delat divadlo ze se za nase penize neco dela ;-€ ;-€ ;-€    pokud by nahodou nekdo skutecne mel zajem neco resit a nebo ho zajimalo kde se zbytecne vyhodilo kupa milionu klidne mi muze napiste ...

0/0
17.6.2014 20:01

V18l64a61d30i17m88í22r 82F69i67b70i67g54e74r 5164261211624

Jo kecá se a kecat se bude ještě roky. Nic se nezměnilo a kdyby už nějaký projekt měli připravený tak to napadnou děti země nebo nějaké podobné sdružení a zase se to prodlouží. Kolony jsou všude třeba u nás v Jaroměři jsou od ráno do večera kolony kolikrát skoro přes celé město a D11 se stále nestaví i když měla již 3 roky být hotová až k PL hanicím.

0/0
17.6.2014 10:59
Foto

I41v51a62n 46K31o46p97t38a 5267932351327

Nepopírám že nárust dopravy tam je. Ovšem nic tak moc dramatického nepozoruji mimo dopravní špičky když začínají či končí směny. Myslím že je stále mnoho dalších kritičtějších míst která potřebují urychleně vyřešit.

Ono na druhou stranu ti lidé byly zvyklí že tam projede obrazně řečeno jedno auto za den a nyní jich projede  pár tisíc. přesněji podle sčítání v roce 2010 RnK max. 14.000 aut/24 hod (včetně vnitroměstské dopravy) Častolovice 10647 aut/24hod (ve směru na Kvasiny neuvěřitelných 2500). Ale každopádně obchvat Častolovic ve směru Domašín - Solnice by bodnul ono  v tom zářezu v Častolovicích není kam silnici rozšířit bez bourání baráků a hospody.:-)

+1/0
17.6.2014 8:54

V88i36k52y56r 39B91o51h10u83m46i12l 48S51t71r26a92n43s59k53y 9687318316239

Očekával bych, že se o řešení zasadí svou silou též Škoda Mladá Boleslav. Současný stav jí totiž ubírá lokální popularitu a nepochybně zvyšuje dlouhodobě náklady. Uvedený stav je vsledkem toho, že se u nás v zásadě nepropojuje investice s dalšími kroky a také že se jimi /například jistou formou spoluúčasti investora/ nepodmiňuje. Pak je na jedné straně moderní závod a k němu infrastruktura z doby Josefa II.

+1/0
17.6.2014 7:03

V37l78a91d70i36m97í28r 61F69i36b40i74g28e67r 5704381131774

Stát buduje průmyslové zóny tak by se měl zavázat i k odpovídající infrastruktuře však z toho bude těžit. Lidi budou zaměstnaní, platit daně, nakupovat, využívat silnice a dopravce bude moci díky kvalitní infrastruktuře zvyšovat kapacitu a objem výroby plus níkladní vozy budou platit mýto. Ale je to tak že tam mají moderní továrnu ale pořádná silnice k ní nevede a min 8 let nepovede:-/

+1/0
17.6.2014 11:04

P69e89t24r 57N28o86v77á77k 8765169130

soukromy investor by nemel zajem jen utracet ALE chtel by predpokladam a doufam predevsim EFEKTIVNE utracet

                     

a to je obrovsky, obrovsky rozdil !! !! !!

0/0
17.6.2014 20:04

M65a56r39e27k 10G54a37j76d32a 4253684186272

A co třeba postavit cyklostezky a posílit MHD, nebylo by zkapacitnění cest potřeba. Naopak je třeba zavést regulaci vjezdu pouze pro auta a kamiony s emisní normou aspoň EURO5! ;-D A hlavně převážně zelené zóny pro auta CARSHARINGu.

+1/−3
16.6.2014 23:27

V44i76k23y67r 48B33o52h45u94m49i44l 53S44t60r71a87n14s78k67y 9107618256979

myslím, že celý problém by vyřešilo zapůjčení primátora Prahy a to jelépe na "doživotí".;-D

+1/0
17.6.2014 6:59
Foto

I63v52a12n 97K62o20p68t10a 5567312741337

V Kvasinách či Solnici posílit MHD. To jste mne pobavil. podívejte se do mapy. Kvasiny a Solnice mají dohromady možná 5.000 lidí.

Ale možná by mezi Kvasinami a RnK mohli postavit VRT. ;-D;-D

+1/0
17.6.2014 8:31

V75i51k81y37r 42B62o67h15u83m51i22l 30S85t36r25a16n27s15k65y 9257468246129

Alveg

0/0
17.6.2014 9:30

J98i48ř76í 30K69o71c73u91r70e17k 6275194295988

No jo, když úředníka nic nemotivuje k tomu, aby jednal, projednal a začalo se stavět. Tedy aby za ním byla vidět hotová práce. Pro něj je výhodnější, když je před ním hora práce, kterou by mohl eventuelně i někdo podědit (a z toho případu být živ ještě pár let, jako v tom právnickém vtipu)

+1/0
16.6.2014 22:46

V94i25k87y40r 38B70o48h45u84m91i95l 94S32t84r53a32n36s55k54y 9807208626499

Úředník může dělat to, co mu politici a zvolení "zástupci národa" politicky rozhodnou a příslušní ministři zafinancují. Nejsou-li v kasičce penízky na nějaké skutečně zásadní řešení, může úředník tak maximálně psát dopisy na téma:"sledujeme, chápeme, víme, leč nemáme prostředky". Pletete si úředníky s těmi co rozhodují kam v této zemi půjdou chechtáky a zásadní investice jsou VŽDY výsledkem politických jednání.

+2/0
17.6.2014 7:01

T90o60m86á74š 31Z22e35m70a48n 3835778554665

Mezi námi, spousta obcí rozprodejem pozemků zrušila pěšiny a cesty v obci mimo hlavní silnice, čímž každý, kdo jde od "hnoje k hospodě", musí na hlavní.

Vhodným prodejem pozemků na okraji se zas zazdí možnost postavit obchvat a je vymalováno.

Mohou nastoupit "zklidňovači" a instalovat radary, retardéry, eko-zóny a jiné prostředky likvidace dopravní obslužnosti.

Neříkám, že je to na 100% případ dotčených obcí, ale co mám možnost pozorovat své okolí, tak tomu je až nepříjemně často.

+2/0
16.6.2014 21:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.