Diskuze

Automobilka v Kvasinách se rozrůstá, silnice v okolí nezvládají nápor

V kvasinské automobilce Škoda Auto přibudou pracovní místa a rozšíří se výroba kvůli montáži terénního seatu i nových superbů. Obce na Rychnovsku však varují, že už teď mají problémy se silným provozem a přetíženými silnicemi. Žádají proto peníze.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

A63d15a20m 46W12e44i41s50s

19. 6. 2014 11:00

Tak to dopadá,když si místní vrbáci nechali postavit takové monstrum přímo pod okny...chtěli prachy mají prach a hluk...silnice jim tam stačí,jaká je...škoda peněz na jinou...však oni to snesou...

0 0
možnosti
Foto

J88i44ř39í 14E27r88b69e28n

19. 6. 2014 10:04

Škodovka a její zaměstnanci zaplatí našemu státu ročně desítky miliard na daních. Takže by stát měl recipročně dělat něco pro Škodovku, zaměstnance a obyvatele v okolí továren a dát dohromady tu infrastrukturu.

SŽDC je dost neschopná organizace už léta a krajská správa silnic má peníze sotva na údržbu, natož na investice. Navíc v tom hrají roli zákony a nutnost všelijakých úředních postupů...

0 0
možnosti

P60e52t47r 88N36o60v52á83k

17. 6. 2014 20:01

TENTO clanek by bylo asi Lepsi vuuubec nekomentovat ;-€

   

vyhazuji se miliony ... na zlepseni tzv infrastruktury v okrese Rychnov nad Kneznou

ale aby u toho nekdo premyslel v souvyslostech a chtel skutecne efektivne situaci resit jsem si zel nevsimnul ba co je horsi ze misto reseni a zlepseni

se udelaji investice ktere situaci PARADOXNE zhorsuji 8-o ;-€

mam velmi silny pocit ze neni snaha resit ale je hlavne snaha cerpat prostredky a porad delat divadlo ze se za nase penize neco dela ;-€ ;-€ ;-€    pokud by nahodou nekdo skutecne mel zajem neco resit a nebo ho zajimalo kde se zbytecne vyhodilo kupa milionu klidne mi muze napiste ...

0 0
možnosti

Jo kecá se a kecat se bude ještě roky. Nic se nezměnilo a kdyby už nějaký projekt měli připravený tak to napadnou děti země nebo nějaké podobné sdružení a zase se to prodlouží. Kolony jsou všude třeba u nás v Jaroměři jsou od ráno do večera kolony kolikrát skoro přes celé město a D11 se stále nestaví i když měla již 3 roky být hotová až k PL hanicím.

0 0
možnosti
Foto

I88v52a51n 62K83o55p27t66a

17. 6. 2014 8:54

Nepopírám že nárust dopravy tam je. Ovšem nic tak moc dramatického nepozoruji mimo dopravní špičky když začínají či končí směny. Myslím že je stále mnoho dalších kritičtějších míst která potřebují urychleně vyřešit.

Ono na druhou stranu ti lidé byly zvyklí že tam projede obrazně řečeno jedno auto za den a nyní jich projede  pár tisíc. přesněji podle sčítání v roce 2010 RnK max. 14.000 aut/24 hod (včetně vnitroměstské dopravy) Častolovice 10647 aut/24hod (ve směru na Kvasiny neuvěřitelných 2500). Ale každopádně obchvat Častolovic ve směru Domašín - Solnice by bodnul ono  v tom zářezu v Častolovicích není kam silnici rozšířit bez bourání baráků a hospody.:-)

1 0
možnosti

Očekával bych, že se o řešení zasadí svou silou též Škoda Mladá Boleslav. Současný stav jí totiž ubírá lokální popularitu a nepochybně zvyšuje dlouhodobě náklady. Uvedený stav je vsledkem toho, že se u nás v zásadě nepropojuje investice s dalšími kroky a také že se jimi /například jistou formou spoluúčasti investora/ nepodmiňuje. Pak je na jedné straně moderní závod a k němu infrastruktura z doby Josefa II.

1 0
možnosti

Stát buduje průmyslové zóny tak by se měl zavázat i k odpovídající infrastruktuře však z toho bude těžit. Lidi budou zaměstnaní, platit daně, nakupovat, využívat silnice a dopravce bude moci díky kvalitní infrastruktuře zvyšovat kapacitu a objem výroby plus níkladní vozy budou platit mýto. Ale je to tak že tam mají moderní továrnu ale pořádná silnice k ní nevede a min 8 let nepovede:-/

1 0
možnosti

M51a17r15e10k 94G74a57j60d95a

16. 6. 2014 23:27

A co třeba postavit cyklostezky a posílit MHD, nebylo by zkapacitnění cest potřeba. Naopak je třeba zavést regulaci vjezdu pouze pro auta a kamiony s emisní normou aspoň EURO5! ;-D A hlavně převážně zelené zóny pro auta CARSHARINGu.

1 3
možnosti

myslím, že celý problém by vyřešilo zapůjčení primátora Prahy a to jelépe na "doživotí".;-D

1 0
možnosti

No jo, když úředníka nic nemotivuje k tomu, aby jednal, projednal a začalo se stavět. Tedy aby za ním byla vidět hotová práce. Pro něj je výhodnější, když je před ním hora práce, kterou by mohl eventuelně i někdo podědit (a z toho případu být živ ještě pár let, jako v tom právnickém vtipu)

1 0
možnosti

Úředník může dělat to, co mu politici a zvolení "zástupci národa" politicky rozhodnou a příslušní ministři zafinancují. Nejsou-li v kasičce penízky na nějaké skutečně zásadní řešení, může úředník tak maximálně psát dopisy na téma:"sledujeme, chápeme, víme, leč nemáme prostředky". Pletete si úředníky s těmi co rozhodují kam v této zemi půjdou chechtáky a zásadní investice jsou VŽDY výsledkem politických jednání.

2 0
možnosti

Mezi námi, spousta obcí rozprodejem pozemků zrušila pěšiny a cesty v obci mimo hlavní silnice, čímž každý, kdo jde od "hnoje k hospodě", musí na hlavní.

Vhodným prodejem pozemků na okraji se zas zazdí možnost postavit obchvat a je vymalováno.

Mohou nastoupit "zklidňovači" a instalovat radary, retardéry, eko-zóny a jiné prostředky likvidace dopravní obslužnosti.

Neříkám, že je to na 100% případ dotčených obcí, ale co mám možnost pozorovat své okolí, tak tomu je až nepříjemně často.

2 0
možnosti