Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hradec touží po elektrobusech, plánuje i nové trolejbusové tratě

Hradec vymýšlí „zelené“ dopravní projekty, na které chce spolu s Pardubicemi čerpat miliony z Evropské unie. Obě města zvažují nejen koupi elektrobusů či stavbu nových trolejbusových tratí, ale rovněž systém parkovacích domů pro kola a dobíjecí elektrostanice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a38r12o42s22l54a40v 50H98a81m37á60č59e98k 6403816808622

Jaká je efektivita stavby trolejbusové trati při dnešním vývoji baterií a tím pádem i elektrobusů? Je to někde spočítané?V

0/0
3.8.2014 10:01

M67a15r41t83i72n 34Č38a76p17e23k 6960301227244

Elektrobus nikdy nenahradí trolejbus, už z toho důvodu, že je v hierarchii MHD pod ním, tedy elektrobus je náhrada autobusu, nikoliv trolejbusu. 

Jinak životnost trolejbusové trati, pokud je správně postavená, udržovaná a pojížděná je cca 40 let, životnost trolejbusu je cca 20 let a autobusu/elektrobusu je cca 15 let a akumulátory mají udávanou životnost cca 5 let. A i když se bude zvětšovat jejich kapacita a zmenšovat rozměry a hmotnost, tak jejich životnost se zvyšovat moc nebude, jelikož budou neustále vybíjeny a nabíjeny, což jim nebude dělat dobře.

0/0
7.8.2014 20:35

J50a55k30u90b 85R79o68u47s 3743200834792

Elektrobusy RvRvRvRvRv

+1/−2
1.8.2014 12:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.