- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sice nepřekročil max. hmotnost návěsu, ale náklad měl být buď podložen, aby se jeho váha rozložila na větší plochu návěsu nebo ho měli naložit více nad nápravy
vsechno bylo v poradku, jen ten naves je nejaky divny...
tak už jedině zbývá vysvětlení, že ten návěs byl čínský výrobek ...
Ještě klika, že se mu stalo tady v civilizaci a na přehledném rovném úseku, a ne někde v polských kopcích u Polanice.
za deset tisíc mi nevyvařili ani podběhy s blatníkem. prosím o kontakt na toho mechanika co to za deset tisíc opraví
Tak, a teď si to spravte!
Chtělo to asi kratší návěs. Tento je moc dlouhý a proto nevydržel.
Je to jedno. U delšího je akorát větší průhyb, ale zatížení (napětí v materiálu) je stejné.
Chtěl jsem si původně koupit obyčejný vozejk za osobák, ale vzhledem k ceně (zlomený návěs -10 tis.) půjdu asi do návěsu!
ten návěs snad svařovat nemůžou, svár nemůže mít takovou pevnost.
10 tisíc škoda je blbost, nebo se mýlím ?
sváry mají povětšinou lepší pevnostní charakteristiky než materiál
Hloupě naložené, chtělo to dát nad nápravy...
Hloupost - kdyby to dal na predni napravy byl by pretizen, kdyby to mel nad zadni napravy, byl by rovnez pretizen a kopci by hrozilo, ze nadzvedne hnaci napravu tahace.