- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak to snad ne?!?! OBP totálně na háku
Idnes, není pravda že během noci transportér jel na míst. Bylo to v 7 hod ráno, když jsem ho potkával na Hradecké dálnici. Ale v Idnes byla asi ještě temná noc....
Pražák vstává v 8 a pracuje od 9 či později.
Takže 7 hodin je noc;)
Tohle video by se mělo poslat na Inspektorát bezpečnosti práce.Aby se lidé pohybovali v blízkosti dosahu lana obzvláště při vyprošťování je zločin. Prasklé lano totiž kudy letí tudy " léčí"
To by pak ale vyprošťovat nešlo vůbec nic. Pokud mají dostatečně naddimenzované lano tak je pravděpodobnost prasknutí mizivá.
Děkuji za rozšíření obzorů , pane Ptačínský..
Právě jsem se dozvěděl , že jednotka síly je 1 tuna.
To nevite? Hmotnost - 1 fabia, objem - 1 podolsky bazen, plocha - fotbalovy stadion
Tady je zase "odborníků". Tankem bez věže, se odtahovaly vagony vždycky. Měla jej i nehodová jednotka v České Třebové. Pokud jsou vagony na odpis a koleje pod nimi nadranc, tak je to rychlejší. To se dělá u takových nehod běžně. A pak se vagony rozřežou a zdejší diskutéři si mohou odnést na památku třebas nárazník, nebo rozštípaný pražec.
zatim zde vidim jen jedno moudro nize, ostatni to mame spis jako kino
Několikrát jsem byl s nehodovým vlakem, to, že nás vraceli, protože někdo přehlédl, že je i druhý podvozek na zemi je také fakt, ale tento přenos opravdu nemá chybu. Ti lidé jsou poprvé u nehody???
Nestačilo jen přestat ty vagóny hlídat a pak si je včetně kolejnic vyzvednout v nejbližší sběrně?
musi byt bezpecne zajisteny, aby se nikomu propanaja nic nestalo
Ty "fotky" jsou uzasne, to je focene pastelkama?
Ne, bramborou skrz igelitku (vypůjčil jsem si citaci z cizí diskuse)