Diskuze

Černé parkování u hradeckého nádraží končí, zapláčou stovky řidičů

Již jen několik týdnů bude v Hradci Králové přístupné provizorní bezplatné parkoviště u Koruny v blízkosti vlakového nádraží, které denně využívají stovky řidičů. Radnice doufá, že až se začne stavět obchodní dům, řidiči zaplní parkovací domy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jen bych rád věděl, kde si zaparkuju, až pojedu na poštu pro balík?

0 0
možnosti

Jen aby se pan Petr Král z Pardubice nespletl, nejsem si tím jistá, ale měla jsem pocit, že i tam už se smí stát jen omezenou dobu. Právě v souvislosti s podobnými vyčuránky, když se zavedlo parkovné na Pražském Předměstí. Ale možná už to zase neplatí, už jsem tam dlouho nebyla.

0 0
možnosti

Ta doba je tam omezená na max.2 hodiny, nicméně to momentálně nikdo nekontroluje, takže se tam dá parkovat bez problému celý den. Už tam takto parkuji skoro rok...

0 0
možnosti

Opravdu k politování, nemohou si se svou plechovkou BEZPLATNĚ zabrat místo, kde se jim zamane, bez ohledu na okolnosti, jen aby neudělali 15 kroků navíc! 

A co by se stalo, kdyby lidé byli nuceni platit tržní cenu za zábor pozemku kvůli parkování jejich plechovky, tak jako je to běžné u veškerého jiného soukromého majetku? To by se asi všichni úplně sesypali.

Auto je totiž soukromý majetek stejně jako cokoli jiného. Když si koupím montovaný zahradní domek, také nemám nárok si jej bezplatně postavit na veřejném pozemku. Naopak mě odsud poženou svinským krokem. Paradoxně, když ten samý domek "obalím" automobilem, třeba jej umístím na korbu malého náklaďáku, mohu zabírat veřejný pozemek bez dalšího omezení. A těch aut tam mohu napráskat třeba deset. Proto ulice vypadají jak vypadají. Je to typický socialismus, vyznačující se tím, že je to "zdarma", a z toho plynoucím nadužíváním, nedostatkem, neefektivitou, nemožností kalkulace skutečných nákladů atd.

Bezplatné parkování na veřejném pozemku by až na nepatrné výjimky vůbec nemělo existovat. Za všechno se platí a je to tak správně, protože lidi jinak ztrácejí soudnost.

3 4
možnosti

P56a40v54e94l 29Ř18a48p28e92k

26. 9. 2014 10:06

A samozřejmě úměrně tomu snížit daně...

1 0
možnosti

J43a23n 35D49l87o75u22h25ý

26. 9. 2014 9:18

Za parkování v Praze za 40 korun na den bych líbal radním ruce. Tady sto stojí za necelou hoďku. ;-D

0 0
možnosti

P27a76v28e49l 73Ř15a13p68e27k

26. 9. 2014 10:00

Cena je (nebo by měla být) výsledkem interakce nabídky a poptávky. Tam, kde je větší poptávka, se přirozeně musí platit více, jinak by to nemělo smysl.

0 0
možnosti
Foto

Přijde mi poněkud zvláštní tvrdit, že "nechám auto u koupaliště a zbytek dojedu trolejbusem" proto, abych ušetřil 40,-Kč za celodenní parkování. Jedna jízda ráno, druhá odpoledne a jen ty dvě jízdenky budou stát +/- stejně, jako parkovné.

6 1
možnosti
Foto

I87v18a35n 28K44o14p69t88a

26. 9. 2014 9:53

Nad souvislostma se neuvažuje, ale to parkování prostě nezaplatí. ;-D

3 1
možnosti

Další obchodní centrum v Hradci Králové? Nepochopitelné, pokud člověk vidí, že už ta stávající mají problémy s pronájmy svých prostor. Docela se děsím, kolik bude stát likvidace v budoucnu nutně opouštěných megastaveb typu Albert v Plačicích. A na to konto už vůbec nechápu, proč by město mělo uvažovat o vyasfaltování nových ploch na okrajích města, když ta naprosto nevyužitá plocha naddimenzovaného parkovišťě právě třeba v Plačicích pomalu zarůstá trávou. Bylo by přece ekonomčštější i ekologičtější využít primárně taková místa.

4 0
možnosti

A to ani nemluvím o tom, jak devastující vliv má takový záměr na potenciál obchodních míst v centru, ze kterého se takto může velmi snadno stát mrtvá zóny snad leda s novými hernami a na ně navázanými pochybnými existencemi.

4 0
možnosti