- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ano, než dát kupujícímu podepsat, že je obeznámený se stavem baráčku a že je u trati, raději to zbouráme. Logika logická.
Oni prostě nechtějí, aby jim někdo v ochranném pásmu a tak blízko dráhy bydlel.
Přiznejme si na rovinu, dnes nepotřebuje každá výhybka svého hradlaře. Zbourat pár cihel daleko mimo obec obzvlášť, když desítky let pozbyly funkci, není v dnešní době národní tragédie.
bohužel pro pobírače úplatků ve státních firmách už lidi vědí za kolik jde co postavit. Teď nám ukazují za kolik to jde zbourat
někde se staví kilometry protihlukových bariér, které nejsou třeba, pak zase bilbordy nejen u železnice, bránící výhledu kamkoli.... Asi si to každý vykládá podle svého. To Je to všechno o lidech, asi v té firmě, kdo o tom rozhoduje sedí někdo, kdo je urbanisticky, kulturně a sociálně omezený. Chudák.....je mi ho líto :-(
ja jsem podobny domecek vzdycky chtela....je stranou lidi, a uprimne receno,na tratich, o kterych mluvim, projedou treba 4 vlaky za den....nevidim v tom problem.
Zajem lidi dokazuje, ze jsou lidi, kteri o to stoji, aleSZDC bude na just trvdit, ze ne...
Takovych pripadu je daleko vice.
Ochranné pásmo může být problém, prostě si kolem toho domečku už nic nepostavíte.
Z některých příspěvků mám pocit, že by se vlastně nemělo bourat vůbec nic, pokud je tady nějakej baráček hlídače u železnice historickou památkou, tak pak je památkou vlastně úplně všechno, od kdejaké stodoly po prior na náměstí... by mě zajímalo, kdo by si jako něco takovýho koupil a ještě aby tam bydlel nebo co tady zaznělo
Kdybyste si přečetl článek, nemusel byste se ptát.
...blíží se doba kdy poslední strom padne na ruský srub a beton místo zacelí domy jak za cara nebo za první republiky a lidé v...
Ja si myslim ze je skoda takhle bourat historicke budovy...na zapade si podobnych veci vazi mnohem vice nez my. S takovou deti nasich deti nebudou mit paru co byly vechtrovny. Neni to Karlstejn ale je to soucast nasi historie.
proč to prostě někomu NEDAJÍ ? bylo by tolevcnější než demolice !
Protože by někdo neměl lukrativní zakázku na demolici.
Diskuse i článek krásně ukazuje pokrytectví lidí. Tyto budovy, které byly stavěné jako součást dráhy, tu někteří brání zuby nehty, ale když by se měla stavět nová trať nebo silnice, tak je to věc, která podle nich do krajiny nepatří. Srovnejte si to v hlavě.