Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trasa stavby R11 k Polsku platí, ale začne se nejdříve za čtyři roky

Ministerstvo dopravy poprvé zveřejnilo přibližné termíny, kdy by se mohla začít stavět silnice R11 z Jaroměře k polským hranicím. Trasa, proti níž se bouří některé obce i ekologové, je neměnná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41i80ř88í 29S62u14c58h77ý 5338827276447

Od ekologů jsem ještě nikdy neslyšel něco rozumného a už vůbec ne aby přišli s něčím konstruktivním nebo aby našli financování na ty jejich naivní představy.

0/0
24.1.2015 18:34

Š45t20ě61p73á37n 96D53o71l41e34ž28a79l 3952311768275

Hanousek navrhuje střídavý dvoupruh? Jakože kilometr se pojede jednopruhem vlevo a pak se plynně přejede do jednopruhu vpravo? Nebo si to novinář popletl se střídavým třípruhem? :-P

+1/0
23.1.2015 13:18

J38a43n 49S40l43o18v48í69k 3649547330618

Plně chápu obavy Kocbeřanů o prameniště (i když kdejaké studie dokazují, že prameny narušeny nebudou, protože dálnice povede ve svahu pod nimi a přes vrcholovou partii dokonce tunelem), ale namítat, že se jim tam zvýší hluk je dost uhozené. Věřím, nikdo nechce dálnici za humny, ale když mi vede přes vesnici přetížená úzká silnice, tak radši za humny tu dálnici, kde si mohu diktovat protihluková opatření a provoz z vesnice odvede. Pokud si Kocbeře přece jen prosadí změnu trasy, tedy daleko od hlavní silnice, nezbaví se dopravy takřka vůbec a navíc přes ně povede přivaděč. Ke všemu, protože to bude poslední nedostavěný úsek mezi Polskem a kamiony z Polska nepočkají, kudy asi pojedou ? Přes Náchod už jezdit nebudou a ten krátký úsek prostě projedou Kocbeřemi.

0/0
23.1.2015 12:09

P40e14t20r 87B31a67č25a20v46č52í45k 3453768591769

Nad Kocbeřema nám zlikvidují hřibový les! To je hanebný zločin!

0/0
22.1.2015 19:09
Foto

J17i62ř18í 32Š41r37á41m49e88k 3428867109361

Přijeďte na houby k nám. Tady hřiby také nejsou.

0/0
23.1.2015 10:04

M70á90r19i82a 73K91r40a36j23č39i58o38v15á 4657791840963

Co to je za vola, který na téhle trase navrhuje střídavý dvojpruh. V podstatě souvislý pás kamionů od Hradce směrem k Náchodu blokuje stávající silnici a nějak to nevypadá, že by kamionová doprava měla v budoucnosti mířit k nějakému útlumu.

Panáček si asi nevšimnul, že R11 má nahradit právě dnešní vytíženou silnici Jaroměř - Náchod a k ní přidat provoz Jaroměř - Krkonoše.

+7/0
22.1.2015 14:54

J13o62s82e40f 41N17o55v31á90k 1340973645

A ještě mnohem víc.

0/0
22.1.2015 19:22

J31a54n 44S66l88o49v54í42k 3629717840288

Přitom, zrovna tento úsek přes Výšinku do Trutnova by se stejně musel podle norem stavět 2+2, protože je nutný stoupací a dolů i pruh pro brzdící kamiony. Takže pár kilometrů 1+1 už by nic neřešilo a rovnou se to může stavět v plném profilu. Jo, pochopil bych ještě příhraniční úsek z Trutnova ke hranicím, často to tak bývá i ve světě, že jsou tyto úseky u hranic kvůli nižší dopravě jen v polovičním profilu. Ale zase, hory, prudká stoupání, opět by významná část musela stejně mít více pruhů.

0/0
23.1.2015 12:16

J50a92n32a 59H92u36d70á60č63k91o39v33á 3270951380835

Je rozhodnuto, že úsek Jaroměř - Trutnov bude dál připravován jako 25,5/120(šířka silnice/povolená rychlost, pozn. red.)

milá redakce, 120 je návrhová rychlost, nikoli povolená, a to je sakra rozdíl ;-O

+3/0
22.1.2015 13:07

J63a61n 81S67l41o71v91í83k 3239707260258

a ještě jim také vysvětlit, co to ta návrhová rychlost znamená :-)

0/0
23.1.2015 11:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.