Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trasa stavby R11 k Polsku platí, ale začne se nejdříve za čtyři roky

Ministerstvo dopravy poprvé zveřejnilo přibližné termíny, kdy by se mohla začít stavět silnice R11 z Jaroměře k polským hranicím. Trasa, proti níž se bouří některé obce i ekologové, je neměnná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J21i19ř84í 89S16u68c67h28ý 5688467916777

Od ekologů jsem ještě nikdy neslyšel něco rozumného a už vůbec ne aby přišli s něčím konstruktivním nebo aby našli financování na ty jejich naivní představy.

0/0
24.1.2015 18:34

Š17t60ě30p58á62n 14D25o76l74e22ž56a91l 3862861928835

Hanousek navrhuje střídavý dvoupruh? Jakože kilometr se pojede jednopruhem vlevo a pak se plynně přejede do jednopruhu vpravo? Nebo si to novinář popletl se střídavým třípruhem? :-P

+1/0
23.1.2015 13:18

J31a70n 26S58l17o65v45í65k 3899637860808

Plně chápu obavy Kocbeřanů o prameniště (i když kdejaké studie dokazují, že prameny narušeny nebudou, protože dálnice povede ve svahu pod nimi a přes vrcholovou partii dokonce tunelem), ale namítat, že se jim tam zvýší hluk je dost uhozené. Věřím, nikdo nechce dálnici za humny, ale když mi vede přes vesnici přetížená úzká silnice, tak radši za humny tu dálnici, kde si mohu diktovat protihluková opatření a provoz z vesnice odvede. Pokud si Kocbeře přece jen prosadí změnu trasy, tedy daleko od hlavní silnice, nezbaví se dopravy takřka vůbec a navíc přes ně povede přivaděč. Ke všemu, protože to bude poslední nedostavěný úsek mezi Polskem a kamiony z Polska nepočkají, kudy asi pojedou ? Přes Náchod už jezdit nebudou a ten krátký úsek prostě projedou Kocbeřemi.

0/0
23.1.2015 12:09

P42e19t34r 33B81a46č13a65v84č54í48k 3983428171829

Nad Kocbeřema nám zlikvidují hřibový les! To je hanebný zločin!

0/0
22.1.2015 19:09
Foto

J92i12ř28í 74Š82r95á96m30e43k 3708517249631

Přijeďte na houby k nám. Tady hřiby také nejsou.

0/0
23.1.2015 10:04

M98á27r43i44a 65K87r33a19j49č83i36o97v75á 8320263254983

Co to je za vola, který na téhle trase navrhuje střídavý dvojpruh. V podstatě souvislý pás kamionů od Hradce směrem k Náchodu blokuje stávající silnici a nějak to nevypadá, že by kamionová doprava měla v budoucnosti mířit k nějakému útlumu.

Panáček si asi nevšimnul, že R11 má nahradit právě dnešní vytíženou silnici Jaroměř - Náchod a k ní přidat provoz Jaroměř - Krkonoše.

+7/0
22.1.2015 14:54

J81o46s13e96f 60N67o16v58á22k 1360133485

A ještě mnohem víc.

0/0
22.1.2015 19:22

J75a60n 51S31l85o48v81í98k 3719267200388

Přitom, zrovna tento úsek přes Výšinku do Trutnova by se stejně musel podle norem stavět 2+2, protože je nutný stoupací a dolů i pruh pro brzdící kamiony. Takže pár kilometrů 1+1 už by nic neřešilo a rovnou se to může stavět v plném profilu. Jo, pochopil bych ještě příhraniční úsek z Trutnova ke hranicím, často to tak bývá i ve světě, že jsou tyto úseky u hranic kvůli nižší dopravě jen v polovičním profilu. Ale zase, hory, prudká stoupání, opět by významná část musela stejně mít více pruhů.

0/0
23.1.2015 12:16

J82a61n44a 47H83u29d73á13č28k70o68v76á 3590691480595

Je rozhodnuto, že úsek Jaroměř - Trutnov bude dál připravován jako 25,5/120(šířka silnice/povolená rychlost, pozn. red.)

milá redakce, 120 je návrhová rychlost, nikoli povolená, a to je sakra rozdíl ;-O

+3/0
22.1.2015 13:07

J37a85n 52S60l29o70v73í32k 3849767890828

a ještě jim také vysvětlit, co to ta návrhová rychlost znamená :-)

0/0
23.1.2015 11:43





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.