Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trasa stavby R11 k Polsku platí, ale začne se nejdříve za čtyři roky

Ministerstvo dopravy poprvé zveřejnilo přibližné termíny, kdy by se mohla začít stavět silnice R11 z Jaroměře k polským hranicím. Trasa, proti níž se bouří některé obce i ekologové, je neměnná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J70i45ř26í 96S57u61c62h47ý 5828407776787

Od ekologů jsem ještě nikdy neslyšel něco rozumného a už vůbec ne aby přišli s něčím konstruktivním nebo aby našli financování na ty jejich naivní představy.

0/0
24.1.2015 18:34

Š88t39ě50p76á50n 70D16o42l20e64ž28a34l 3892961918955

Hanousek navrhuje střídavý dvoupruh? Jakože kilometr se pojede jednopruhem vlevo a pak se plynně přejede do jednopruhu vpravo? Nebo si to novinář popletl se střídavým třípruhem? :-P

+1/0
23.1.2015 13:18

J27a67n 77S90l35o44v83í10k 3989547890808

Plně chápu obavy Kocbeřanů o prameniště (i když kdejaké studie dokazují, že prameny narušeny nebudou, protože dálnice povede ve svahu pod nimi a přes vrcholovou partii dokonce tunelem), ale namítat, že se jim tam zvýší hluk je dost uhozené. Věřím, nikdo nechce dálnici za humny, ale když mi vede přes vesnici přetížená úzká silnice, tak radši za humny tu dálnici, kde si mohu diktovat protihluková opatření a provoz z vesnice odvede. Pokud si Kocbeře přece jen prosadí změnu trasy, tedy daleko od hlavní silnice, nezbaví se dopravy takřka vůbec a navíc přes ně povede přivaděč. Ke všemu, protože to bude poslední nedostavěný úsek mezi Polskem a kamiony z Polska nepočkají, kudy asi pojedou ? Přes Náchod už jezdit nebudou a ten krátký úsek prostě projedou Kocbeřemi.

0/0
23.1.2015 12:09

P80e68t36r 80B37a32č78a86v32č68í21k 3623628931219

Nad Kocbeřema nám zlikvidují hřibový les! To je hanebný zločin!

0/0
22.1.2015 19:09
Foto

J59i79ř97í 71Š66r64á70m50e64k 3728107879621

Přijeďte na houby k nám. Tady hřiby také nejsou.

0/0
23.1.2015 10:04

M94á66r75i50a 25K26r60a39j95č91i52o61v73á 4227191940973

Co to je za vola, který na téhle trase navrhuje střídavý dvojpruh. V podstatě souvislý pás kamionů od Hradce směrem k Náchodu blokuje stávající silnici a nějak to nevypadá, že by kamionová doprava měla v budoucnosti mířit k nějakému útlumu.

Panáček si asi nevšimnul, že R11 má nahradit právě dnešní vytíženou silnici Jaroměř - Náchod a k ní přidat provoz Jaroměř - Krkonoše.

+7/0
22.1.2015 14:54

J66o38s71e49f 71N49o29v56á27k 1240263975

A ještě mnohem víc.

0/0
22.1.2015 19:22

J84a25n 63S32l90o33v37í12k 3449227470778

Přitom, zrovna tento úsek přes Výšinku do Trutnova by se stejně musel podle norem stavět 2+2, protože je nutný stoupací a dolů i pruh pro brzdící kamiony. Takže pár kilometrů 1+1 už by nic neřešilo a rovnou se to může stavět v plném profilu. Jo, pochopil bych ještě příhraniční úsek z Trutnova ke hranicím, často to tak bývá i ve světě, že jsou tyto úseky u hranic kvůli nižší dopravě jen v polovičním profilu. Ale zase, hory, prudká stoupání, opět by významná část musela stejně mít více pruhů.

0/0
23.1.2015 12:16

J60a30n83a 15H29u14d89á58č41k69o74v42á 3590891540935

Je rozhodnuto, že úsek Jaroměř - Trutnov bude dál připravován jako 25,5/120(šířka silnice/povolená rychlost, pozn. red.)

milá redakce, 120 je návrhová rychlost, nikoli povolená, a to je sakra rozdíl ;-O

+3/0
22.1.2015 13:07

J36a31n 67S97l46o23v97í17k 3369967510308

a ještě jim také vysvětlit, co to ta návrhová rychlost znamená :-)

0/0
23.1.2015 11:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.