- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Od ekologů jsem ještě nikdy neslyšel něco rozumného a už vůbec ne aby přišli s něčím konstruktivním nebo aby našli financování na ty jejich naivní představy.
Hanousek navrhuje střídavý dvoupruh? Jakože kilometr se pojede jednopruhem vlevo a pak se plynně přejede do jednopruhu vpravo? Nebo si to novinář popletl se střídavým třípruhem?
Plně chápu obavy Kocbeřanů o prameniště (i když kdejaké studie dokazují, že prameny narušeny nebudou, protože dálnice povede ve svahu pod nimi a přes vrcholovou partii dokonce tunelem), ale namítat, že se jim tam zvýší hluk je dost uhozené. Věřím, nikdo nechce dálnici za humny, ale když mi vede přes vesnici přetížená úzká silnice, tak radši za humny tu dálnici, kde si mohu diktovat protihluková opatření a provoz z vesnice odvede. Pokud si Kocbeře přece jen prosadí změnu trasy, tedy daleko od hlavní silnice, nezbaví se dopravy takřka vůbec a navíc přes ně povede přivaděč. Ke všemu, protože to bude poslední nedostavěný úsek mezi Polskem a kamiony z Polska nepočkají, kudy asi pojedou ? Přes Náchod už jezdit nebudou a ten krátký úsek prostě projedou Kocbeřemi.
Nad Kocbeřema nám zlikvidují hřibový les! To je hanebný zločin!
Přijeďte na houby k nám. Tady hřiby také nejsou.
Co to je za vola, který na téhle trase navrhuje střídavý dvojpruh. V podstatě souvislý pás kamionů od Hradce směrem k Náchodu blokuje stávající silnici a nějak to nevypadá, že by kamionová doprava měla v budoucnosti mířit k nějakému útlumu.
Panáček si asi nevšimnul, že R11 má nahradit právě dnešní vytíženou silnici Jaroměř - Náchod a k ní přidat provoz Jaroměř - Krkonoše.
Je rozhodnuto, že úsek Jaroměř - Trutnov bude dál připravován jako 25,5/120(šířka silnice/povolená rychlost, pozn. red.)
milá redakce, 120 je návrhová rychlost, nikoli povolená, a to je sakra rozdíl
a ještě jim také vysvětlit, co to ta návrhová rychlost znamená