Diskuze

Postaví silnici R35 Korejci? Ministr chce dát PPP projektům šanci

Podle ministra dopravy Dana Ťoka by silnici R35 mohly částečně postavit soukromé firmy. Plusem by patrně byla vyšší rychlost budování, existují však i obavy z vysoké ceny či okrádání státu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

I71v45o 93D76o40s46t25á80l

2. 2. 2015 16:08

k problematice PPP a stavbě polských dálnic - také se stačí podívat, kolik aut jezdí po polských dálnicích a kolik po souběžných státních/krajských/obecních cestách (a to vč. kamionů) díky brutálně nastavenému mýtnému. Přejet jednou Polsko z jihu na sever a zpátky je dražší než celoroční známka na všechny dálnice ve Švýcarsku

1 0
možnosti

P22e51t16r 87Č55a64d60a

27. 1. 2015 13:14

... Predevsim by bylo vhodne vysetlit co to PPP je, a jak je postaven financni model PPP projektu. Bez teto znalosti nelze psat verohodny clanek o PPP, a nelze ho ani diskutovat.

Clanek je velmi povrchni blabol, ktery se neodhaluje podstatu veci, ale co je horsi, ani se o to nepokousi.

0 0
možnosti

J16a54n 59S11l69o57v82í78k

27. 1. 2015 11:20

PPP společnost by stavbu urychlila jen v případě, že by měla na starost i vykupování pozemků a řešení veškerých obstrukcí. Dokud toto bude dělat státní úředník za stálý plat, nemá kam spěchat. Naše republika ani tak nepotřebuje finance na výstavbu, ale kopance, které by nutily k rychlejšímu rozhodování.

0 0
možnosti

PPP řeší jen prostedky na stavbu - resp. odložení placení.

Ale nechápu, jak to vyřeší největší brzdu našich liniových staveb - Byrokracii a možnost nekonečného odvolávání se, kterou má kde kdo.

Vemte si D3 v Posázaví - to nezdržuje nedostatek peněz, ale odvolávání obcí a chatičkářů (kteří zaneřádili celý kaňon Sázavy).

Nebo R1 - Pražský okruh - vesnice které to ani moc nemusí zajímat (Běchovice budou 300 m od jednoho ramene křižovatky a to jen tenisovým kurtem) a pod Suchdolem povede tunelem.

PPP je jen další tunel (testováno Zemanem při stavbě D47 na Ostravu).

6 0
možnosti

P21a67v82e64l 70N88o49v28á62k

27. 1. 2015 13:10

Nejhorší na tom je ze myslím ze v případě Běchovic jsou to novostavby a s tim obchvatem se tam počítalo už několik let tito lide museli vědět do čeho jdou...

0 0
možnosti

Hlavne kdyby to bylo postavene vyrazne rychleji, kvalitneji a treba i levneji. To ceske staveni je na dobu neurcitou. Podivejte treba tunel Blanka.

2 1
možnosti

No to jste zrovna nevybral dobrý příklad. Takhle dlouhý tunel a v takových geologických podmínkách se nikde na světě nepostaví snadno, bez zpoždění a dodatečných neplánovaných nákladů, ještě k tomu pod městem. Podívejte třeba Eurotunel. Že novináři po sobě papouškují to samé a nenamáhají se zjistit nějaké nové odborné fakty mimo "zpoždění" a "předražení" je věc jiná. U výstaveb dálnic je podstatné, že se zpožďují, protože ty stavby vůbec nejsou zahájené, to je ta beznaděj. Ale to já neovlivním, takže klídek !

5 0
možnosti

Metrostav, Eurovia a dalsi maji diky temto stavbam ze statu dojnou kravu, takze bat se ze pri PPP projektu bude chtit neco ukrast neni na miste.

2 0
možnosti

No a ještě k tomu "závratnému tempu", když se provádí archeologický průzkum, moc se toho postavit nemůže, ani s Korejci. Zase hrušky smíchané s něčím, co odvedou pozornost od podstaty problému. Ale komu to zdržování prospívá ?

11 0
možnosti

Proč zase Korejci ? Co se tím urychlí ? Vždyť ještě nemají (kdo to vlastně má na starosti ?) ani vykoupeny všechny pozemky, natož stavební povolení ! Ekopotížisté taky určitě neřekli poslední slovo a mají v záloze nějaký ten těžký kalibr. Jsem pesimista, do mého důchodu se po R35 do Mohelnice nesvezu.

8 0
možnosti