Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opozice kritizuje milion na propagaci Trutnova. Město má totiž mluvčí

Vedení města Trutnova čelí kritice opozice. Některým opozičním zastupitelům se nelíbí, že město ročně dává zhruba milion korun na marketingové a PR služby, i když má tiskovou mluvčí. Starosta Ivan Adamec (ODS) tvrdí, že se to městu vyplatí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O71n27d93ř40e37j 40K46l13i67k47a44r 7792831985444

Jiná města nám to závidí.

Ahá, jiná města si nemohou najmou PR agenturu nebo co má ta věta za smysl?

0/0
30.1.2015 10:44

T45o23m11á46š 88V32o73j76t41a 1243511533598

No...ještě že tam nemohou postavit Tunel Blanka, no, a možná zjistěj, že by mohli, že by se přece jenom mohl nějáký tunýlek hodit, já požaduji za nápad skromných 100000,- no radši  1000000,- a garantuji jim, že se o nich v rámci výstavby bude psát minimálně 100x více- to bude PR!!!! ;-);-);-) No a výstavbou vedení taky určitě nepřijde zkrátka.

0/0
30.1.2015 9:58

Z33d32e48n71ě53k 34T31r46u40t95n17o66v57s84k46ý 7653813606480

Podle starosty se Trutnovu platit za marketingové služby vyplácí: „Jiná města nám to závidí.

Zdroj: http://hradec.idnes.cz/opozice-kritizuje-radnici-v-trutnove-kvuli-penezum-za-propagaci-mesta-131-/hradec-zpravy.aspx?c=A150130_2135422_hradec-zpravy_pos

A co dalšího nám ještě jiná města závidí? Určitě ty zaflekované silnice v okrajových částech města... (třeba Voletiny)

0/−1
30.1.2015 9:23

P73e97t73r 13D11o23u43p69a97l 5491618265849

"Milion korun ročně na PR a marketing, když máme mluvčí!"

No to je fakt hláška, tady asi vůbec netuší, co se pod těmito názvy skrývají za aktivity.

Nevím, jaký je přesně rozsah, ale cena odpovídá cirka 80 hodinám PR specialisty měsíčně, což se na akcích města v pohodě každý měsíc udělá.

0/0
30.1.2015 9:09

J85a85n 78S44a98l72o35m58o77n 4979140271935

A tisková mluvčí nepatří do skupiny "PR specialista"? Já bych řekl že ano, protože Public Relations, neboli po česku "Vztahy s veřejností" jsou právě hlavní náplní takové tiskové mluvčí :-).

0/0
30.1.2015 9:42

P78e40t47r 36D21o59u62p13a79l 5611598295479

Tisková mluvčí ale, zjednodušeně, jen mluví.

Kdo jí napíše text? Kdo uspořádá tiskovku? Kdo pozve novináře? Kdo zajistí, že se o akci bude vědět dopředu? Kdo udělá monitoring výstupů? Kdo navrhne, na jaký veletrh vyjet? Kdo vymyslí, jak propagovat město? Kdo zadá tendr pro reklamní materiály?

Atd. atd., tohle dělá PR agentura, ne mluvčí.

0/−1
30.1.2015 9:57

J57a19n 64S33a95l78o79m32o80n 4719160121665

Ale no ták. Dejme tomu že mám u nějakého úředníka, který jinak vykonává normálně jinou práci, dedikováno že dělá také tiskového mluvčího. To znamená že pak bych s vámi i celkem souhlasil, že mu to někdo připraví, napíše, dá dokupy a on to jen přečte. Jenže pokud zaměstnám tiskovou mluvčí na plný úvazek, tak předpokládám (a taky jí to napíšu do náplně práce), že si toto všechno dělá sama. Takže vlasně založím vlastní PR oddělení o jednom zaměstnanci. Ještě jsem neviděl aby byl někdo 100% své pracovní doby vytížen jen tím, že mluví s médii.

+1/0
30.1.2015 10:02





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.