Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opozice kritizuje milion na propagaci Trutnova. Město má totiž mluvčí

Vedení města Trutnova čelí kritice opozice. Některým opozičním zastupitelům se nelíbí, že město ročně dává zhruba milion korun na marketingové a PR služby, i když má tiskovou mluvčí. Starosta Ivan Adamec (ODS) tvrdí, že se to městu vyplatí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O94n55d72ř77e76j 12K61l36i20k45a26r 7182731615934

Jiná města nám to závidí.

Ahá, jiná města si nemohou najmou PR agenturu nebo co má ta věta za smysl?

0/0
30.1.2015 10:44

T60o54m27á96š 47V66o76j97t34a 1483421743988

No...ještě že tam nemohou postavit Tunel Blanka, no, a možná zjistěj, že by mohli, že by se přece jenom mohl nějáký tunýlek hodit, já požaduji za nápad skromných 100000,- no radši  1000000,- a garantuji jim, že se o nich v rámci výstavby bude psát minimálně 100x více- to bude PR!!!! ;-);-);-) No a výstavbou vedení taky určitě nepřijde zkrátka.

0/0
30.1.2015 9:58

Z86d35e93n55ě16k 53T49r16u90t43n50o95v56s44k41ý 7793653846960

Podle starosty se Trutnovu platit za marketingové služby vyplácí: „Jiná města nám to závidí.

Zdroj: http://hradec.idnes.cz/opozice-kritizuje-radnici-v-trutnove-kvuli-penezum-za-propagaci-mesta-131-/hradec-zpravy.aspx?c=A150130_2135422_hradec-zpravy_pos

A co dalšího nám ještě jiná města závidí? Určitě ty zaflekované silnice v okrajových částech města... (třeba Voletiny)

0/−1
30.1.2015 9:23

P75e80t60r 94D71o44u79p80a57l 5881958795529

"Milion korun ročně na PR a marketing, když máme mluvčí!"

No to je fakt hláška, tady asi vůbec netuší, co se pod těmito názvy skrývají za aktivity.

Nevím, jaký je přesně rozsah, ale cena odpovídá cirka 80 hodinám PR specialisty měsíčně, což se na akcích města v pohodě každý měsíc udělá.

0/0
30.1.2015 9:09

J62a29n 60S20a57l90o23m27o54n 4499210481355

A tisková mluvčí nepatří do skupiny "PR specialista"? Já bych řekl že ano, protože Public Relations, neboli po česku "Vztahy s veřejností" jsou právě hlavní náplní takové tiskové mluvčí :-).

0/0
30.1.2015 9:42

P63e95t69r 30D62o91u67p75a89l 5121208545439

Tisková mluvčí ale, zjednodušeně, jen mluví.

Kdo jí napíše text? Kdo uspořádá tiskovku? Kdo pozve novináře? Kdo zajistí, že se o akci bude vědět dopředu? Kdo udělá monitoring výstupů? Kdo navrhne, na jaký veletrh vyjet? Kdo vymyslí, jak propagovat město? Kdo zadá tendr pro reklamní materiály?

Atd. atd., tohle dělá PR agentura, ne mluvčí.

0/−1
30.1.2015 9:57

J60a44n 19S68a34l43o53m54o25n 4149800211295

Ale no ták. Dejme tomu že mám u nějakého úředníka, který jinak vykonává normálně jinou práci, dedikováno že dělá také tiskového mluvčího. To znamená že pak bych s vámi i celkem souhlasil, že mu to někdo připraví, napíše, dá dokupy a on to jen přečte. Jenže pokud zaměstnám tiskovou mluvčí na plný úvazek, tak předpokládám (a taky jí to napíšu do náplně práce), že si toto všechno dělá sama. Takže vlasně založím vlastní PR oddělení o jednom zaměstnanci. Ještě jsem neviděl aby byl někdo 100% své pracovní doby vytížen jen tím, že mluví s médii.

+1/0
30.1.2015 10:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.