Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Opozice kritizuje milion na propagaci Trutnova. Město má totiž mluvčí

Vedení města Trutnova čelí kritice opozice. Některým opozičním zastupitelům se nelíbí, že město ročně dává zhruba milion korun na marketingové a PR služby, i když má tiskovou mluvčí. Starosta Ivan Adamec (ODS) tvrdí, že se to městu vyplatí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O69n78d57ř13e93j 20K55l13i61k61a66r 7742681235674

Jiná města nám to závidí.

Ahá, jiná města si nemohou najmou PR agenturu nebo co má ta věta za smysl?

0/0
30.1.2015 10:44

T45o58m54á73š 64V24o87j22t32a 1813871283308

No...ještě že tam nemohou postavit Tunel Blanka, no, a možná zjistěj, že by mohli, že by se přece jenom mohl nějáký tunýlek hodit, já požaduji za nápad skromných 100000,- no radši  1000000,- a garantuji jim, že se o nich v rámci výstavby bude psát minimálně 100x více- to bude PR!!!! ;-);-);-) No a výstavbou vedení taky určitě nepřijde zkrátka.

0/0
30.1.2015 9:58

Z79d98e82n35ě19k 93T59r30u35t37n11o19v29s14k39ý 7343653486750

Podle starosty se Trutnovu platit za marketingové služby vyplácí: „Jiná města nám to závidí.

Zdroj: http://hradec.idnes.cz/opozice-kritizuje-radnici-v-trutnove-kvuli-penezum-za-propagaci-mesta-131-/hradec-zpravy.aspx?c=A150130_2135422_hradec-zpravy_pos

A co dalšího nám ještě jiná města závidí? Určitě ty zaflekované silnice v okrajových částech města... (třeba Voletiny)

0/−1
30.1.2015 9:23

P94e38t59r 25D42o16u61p40a87l 5901398825239

"Milion korun ročně na PR a marketing, když máme mluvčí!"

No to je fakt hláška, tady asi vůbec netuší, co se pod těmito názvy skrývají za aktivity.

Nevím, jaký je přesně rozsah, ale cena odpovídá cirka 80 hodinám PR specialisty měsíčně, což se na akcích města v pohodě každý měsíc udělá.

0/0
30.1.2015 9:09

J21a72n 77S52a66l16o53m42o84n 4669350381505

A tisková mluvčí nepatří do skupiny "PR specialista"? Já bych řekl že ano, protože Public Relations, neboli po česku "Vztahy s veřejností" jsou právě hlavní náplní takové tiskové mluvčí :-).

0/0
30.1.2015 9:42

P43e40t58r 49D45o36u53p37a12l 5861728465519

Tisková mluvčí ale, zjednodušeně, jen mluví.

Kdo jí napíše text? Kdo uspořádá tiskovku? Kdo pozve novináře? Kdo zajistí, že se o akci bude vědět dopředu? Kdo udělá monitoring výstupů? Kdo navrhne, na jaký veletrh vyjet? Kdo vymyslí, jak propagovat město? Kdo zadá tendr pro reklamní materiály?

Atd. atd., tohle dělá PR agentura, ne mluvčí.

0/−1
30.1.2015 9:57

J27a64n 76S16a24l64o32m66o62n 4969840901795

Ale no ták. Dejme tomu že mám u nějakého úředníka, který jinak vykonává normálně jinou práci, dedikováno že dělá také tiskového mluvčího. To znamená že pak bych s vámi i celkem souhlasil, že mu to někdo připraví, napíše, dá dokupy a on to jen přečte. Jenže pokud zaměstnám tiskovou mluvčí na plný úvazek, tak předpokládám (a taky jí to napíšu do náplně práce), že si toto všechno dělá sama. Takže vlasně založím vlastní PR oddělení o jednom zaměstnanci. Ještě jsem neviděl aby byl někdo 100% své pracovní doby vytížen jen tím, že mluví s médii.

+1/0
30.1.2015 10:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.