- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co má pořád Hitler společného s nějakou silnicí?
Dejte pokoj s tou blbou propagandou!!
Ať si postaví silnici kde chtějí na svém území.
Pokud tam náš stát nebude chtít nějaký tranzitní provoz, tak si to snad na svém území zařídí, ne?!!
A to se ta jejich silnice bude jmenovat Hitlerstrase, nebo jak?
Určitě obě trasy. Obě jsou užitečné. Každá pomůže někomu jinému, navzájem se nevylučují ani se nemůžou nahradit. K tomu pár podotknutí:
1) Jednu trasu dřív a druhou později, aby co nejdřív fungovalo aspoň něco. Nejprve trasu přes Královec.
2) Poláci by měli postavit rozumnou zkratku z Bolkowa na Wrocław. Jinak bude část tranzitu i nadále v pokušení jezdit přes Náchod a polská lázeňská města.
3) Trasa přes Králíky má pro nás půvab i ve své délce. Ze severu Moravské Třebové, kam R43 povede tak jako tak, do Wrocławi leží 3/4 stavby na polské straně.
Padouch Hitler zase tak blbý nebyl s vyjímkou jeho válečných operací. Myslím, že je už načase s dálnicemi trochu více pohnout. Jsem pro obě trasy.
Ať se na to dívám svým omezeným selským rozumem jakkoli, připadne mi dálnice přes Králíky logická. Dálnice přes Královec pak jako naprostá kravina.
No v první řadě jde o napojení velkých aglomerací, Králíky fajn ale pak je potřeba vybudovat nějakou spojku ve směru HK - směr Králíky, protože chtít po dopravcích aby jeli HK-Mohelnice-Králíky je blbost.
A trochu tam překáží červonohorské sedlo, takže pro tranzit je stávající silnice nepoužitelná.
Nó jó Hradec a Pardubice, ti si dají přes nos i kvůli menším krávovinám
Upozorňuji redakci na to, že zveřejněnou fotografii lze interpretovat jako neoprávněnou reklamu firmě Eurovia! V horším případě pány s ní "spojovat"?
Za stejnou dobu než se Česi a Poláci dohodnou by Němci postavili obě dvě. Podívejte se na hustotu německé dálniční sítě, zejména v okolí Frankfurtu nebo Dortmundu a pak si posuňte mapu na naše území http://www.mapy.cz/s/gRVB
No a pak se můžeme bavit o tom, proč Německá ekonomika prosperuje. Fungující infrastruktura je základem fungování státu, nikoliv všemožné dotace.
Pan Dusek nepochopil, ze cca posledni tri roky valky se z tech dalnic nestavelo nic (a utlumovalo uz se driv). Nebyla ocel, nebyl beton, dokonce ani drevo, nebyly pracovni sily. Takze o dva roky odlozena prohra by to nevytrhla.
R43 je z polského hlediska ideální volba. Pro cestu na jihozápad Evropy nepotřebují D11. Objedou nás přes Drážďany po rovině a mnohem pohodlněji (Praha nemá hotový obchvat). R43 ale napojí Dolní Slezsko a Přední Pomořany přímo na Vídeň, případně na Balkán.
Odklon R11 na Královec je nesmysl. Měla jít přes Náchod. Ale to už hejtmany v Hradci a Pardubicích nezajímá. Jejich svět končí na východním okraji jejich krajských měst. většina krajských radních podle mě dosud ani nevěděla, kde Dolní Lipka leží.
měla by jít přes Náchod. to by bylo logický. Ale jinak je trochu složitější, protože to má bejt součástí jakýsi transevropský magistrály Terst-Kaliningrad. a ta už je namalovaná a asi se to těžko mění. zvlášť takovejm nýmandům, jako je franc.