- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Teda já nevím, do těch končin moc nejezdím, ale za 108 roků musí mít "železňák" už něco za sebou, nééé ???
tak s tím se dá souhlasit, ale vzhledem právě k té snížené kapacitě jeho i jemu přilehlé ulice Podhůrské zdaleka nemusí být dožitý.
Ovšem pořád tvrdím, že i kdyby byl v havarijním stavu, tak jeho náhrada širším mostem není vůbec dobré řešení - aby toto řešení nebylo přímo nebezpečné (i zdraví až životu) , tak by musela být rozšířena i vozovka v Podhůrské ul. mezi tím mostem s Parlamentem + tam zřízena na připojení k I/11 signalizace či postaven kruhový objezd!
Laik se možná divý, ale odborník pozná jeh jedinečné kvality. Technické památky u nás mizí jedna za druhou a ptám se chceme je nechat všechny zlikvidovat nebo zachovat část z nich pro budoucnost?
no divým se i já... to tvrdé y je blbost! Sorry
znám to tam - několikrát ročně tam jezdím a dle mne je s tou (normovou) šíří "naštíru" (minimálně pro BUS MHD) i přilehlá ulice Podhůrská = co takhle most i tu ulici (z obou jejích konců směrem k mostu = zakázat až znemožnit průjezd celo ulicí) zachovat pro jednosměrný provoz a pro protisměr postavit poblíž nový most a "kus" silnice k němu?
např. celkem cca 850m- http://www.mapy.cz/zakladni?mereni-vzdalenosti&x=15.9108210&y=50.2140693&z=16&base=ophoto&rm=9k6gnxYgsUfj0htSR1gZlN1g8y
Samozřejmě v HK plném cyklistů by znamenalo, že na tom pro auta zjednosměrněném mostě i přilehlých vozovkách (i tom novém jednosměrném mostě a návazné vozovce) by byl vyznačen cyklopruh pro jízdu v protisměru!
Jsem přesvědčen, že šířka toho stávajícího mostu i přilehlých ulic bez problému dle norem umožňuje.
Vyhlašme celou republiku jako památku a vraťme se na stromy
nebo zničme všechno historické a nahraďme to betonem a hnusnými krychlemi ...
Příští povodeň to možná vyřeší jako v Jaroměři .