Diskuze

Cestující potrápí nové výluky, místo vlaků vyjedou po kraji autobusy

Nejen do Pardubic či na Prahu, dlouhé tři měsíce budou výluky trápit cestující v Královéhradeckém kraji také na hlavní železniční trati z Hradce Králové do Liberce. Stovky lidí musí na jaře kvůli opravám kolejí denně cestovat náhradními autobusy, výjimkou nejsou zpoždění, zmatky a nervozita.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"Kdybych měl hodnotit stavbu samotnou a nedoufal bych, že na ni navážou další, její přínos se blíží nule,“ říká pardubický radní dopravu Jaromír Dušek."

Ono dalším přínosem je samotná dvoukolejnost, tedy možnost letmého křižování bez nutnosti čekání na křižování s protijedoucím vlakem.

Ale nečekal bych, kdyby byl s. Dušek schopen toto pochopit. Opak by mě překvapil.

5 0
možnosti

J33a81n 69Č81e56k42a97l

17. 4. 2015 10:47

Na druhou stranu bych chápal, kdyby se, když už se stejně nahrazuje v celém úseku HK-Pce, rozkopal úsek celý, nebo aspoň třeba HK-Rosice. Ale jsou tam i další faktory, jako je připravenost všech úsekových projektů...

0 0
možnosti

J48a48n 27Č11e73k71a46l

17. 4. 2015 9:31

Když tratě chátrají, tak se držkuje. Když se opravují, držkuje se také...

6 0
možnosti

Zásadní problém je v tom, že SŽDC nikdo netlačí k tomu (nebo možná tlačí, ale efekt to nemá, protože k tomu nejsou žádné efektivní nástroje), aby výluky plánovala efektivně, tedy zejména v době sníženého provozu a v co možná nejkratším čase. Výsledkem je, že se trať zavře na měsíc úplně a přitom práce, která se tam vykonává, by se dala udělat např. za 10 dní nepřetržité výluky a 20 dní výluky částečné (tedy jen např. v dopolední části dne nebo v noci, kdy je výrazně nižší intenzita provozu). Nebo se trať zavře na měsíc, pracuje se jen v jedné části a další rok se zavře zase na měsíc a pracuje se v jiné části (přitom by se práce daly zkoordinovat).

0 0
možnosti