Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Fanoušci zveřejnili adresu odpůrce stadionu v Hradci, ten se bude bránit

Spor mezi odpůrci a příznivci královéhradeckého fotbalového stadionu s obchodním centrem doutná i více než rok poté, co developerská firma ECE zařadila zpátečku. Vzájemné pošťuchování se zvrhlo v dehonestující transparenty a články, které už řeší Úřad pro ochranu osobních údajů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M68a25r24t44i63n 53P34r49a50u10s 2495866468810

Nic, žádný stadion mechováci. Jděte do práce!

0/−1
28.5.2015 12:28

J94i58r56k47a 97Ř39í62h21a 2347735292485

Podle mého názoru tady nejde o fotbal jako fotbal. A le jde o obrovské lobby architektů a na nich pak napojených ,,aktivistů,, kteří se snaží přihrát projekt. Jde o velké peníze a tak to je mazec a bohužel Ti skuteční fanoušci pak nechápou co se kolem nich děje. A fotbal jde stranou obrovskému lobby které vše válcuje

+2/−1
20.5.2015 16:14

J22a19n 37K48u74b83í93č96e13k 6800334359806

O prachy šlo vždycky.:-/

+2/0
20.5.2015 16:20
Foto

A73l86e74š 47D59o88h35n82a61l 1255959321308

Víte, jak se rozhodlo, že studii proveditelnosti bude dělat pan arch. Vymetálek? Na posledním zasedání rady před volbama, nebylo to diskutováno s výborem pro územní plánování, se zastupitelstvem a už vůbec ne s odbornou veřejností. Není to porušení zákona, radní to mohli udělat, ale oni přihráli zakázku oblíbenci hlavního architekta Brůny.

A "lobby architektů", která se snaží protlačit soutěž, aby si přihráli nějaký projekt je naprostý nesmysl.  Do soutěže se arch. týmy přihlašují anonymně a anonymně jsou i hodnoceny porotou, kterou si vybere samo město. Podmínky té soutěže zase určuje město.

+2/−2
20.5.2015 17:02

J13i44r25k39a 62Ř12í20h89a 2337845362415

Ano ale pokud neprojde náš projekt tak tu máme nastroj na napadeni a zrušení. A to lobby tu je hodně silné.

+2/0
20.5.2015 17:06
Foto

A71l11e21š 61D87o96h54n75a24l 1725579871348

A čí je ten "náš" projekt? Těch 30+ architektů, kteří se pod mojí výzvu podepsali? České komory architektů? Kdy se něco takového stalo?

+1/−2
20.5.2015 17:14

J58a35n 69K59u85b35í75č32e78k 6600734939676

Pazdrát si zase dělá jen reklamní kampaň;-O

+2/−2
20.5.2015 14:27

M64i92c71h77a63l 95F50r61a32n56z 7633803501622

vždy, když slyším slovo aktivista, tak se mi otevírá kudla v kapse....

a proč by lidi neměli znát jeho jméno? Jednou se dal na cestu veřejně činné osoby, tak s tím musí počítat.

A navíc - fotbalový klub si může "postavit co chce", ani na to nemusí vypisovat soutěž. Je to jeho věc, jako právnického subjektu, jestli to zvoře nebo nene

+1/−7
20.5.2015 10:30

T17o35m74á37š 30B52r80y74k77n60a63r 1635357493152

Jelikož je FC vlastněno ze 100% městem, tak si zase tak úplně dělat, co chce nemůže. Navíc ten stadion bude patřit městu ;-)

+6/0
20.5.2015 10:34

M95i77c41h11a24l 13F85r20a30n10z 7793333371172

tak to potom už chápu ty špatné výsledky...

a v tom případě máte pravdu - co se týče mého posledního odstavce. Ty první dva platí stále ;+)

0/0
20.5.2015 10:55
Foto

A73l46e12š 32D53o35h68n71a35l 1975659471228

Pane Franzi, tady nejde o jméno nebo o úražky, jde o zveřejnění telefonu, e-mailu atd. na prvoligovém fotbalovém zápase s evidentním cílem zastrašit, dehonestovat. Navíc v tomto článku se pan Kotouček dopustil i křivého obvinění... Na otvírání kudly v kapse reagovat nebudu.

+3/0
20.5.2015 11:16

J22i95r10i 13K41u86c36e81r50a 5667130186612

No já jsem tě zkusil právě teď vygůglovat a celou adresu včetně telefonu na sebe sám na webu dáváš. Takže kdyby si tě někdo chtěl najít, jako z těch fanoušků, tak to mohl udělat díky tobě už dávno. Na zjištění tvojí adresy a telefonu stačí internet a 10 vteřin času. Nechápu, co tím zveřejněním vlastně sledovali, jen ti dělají zadarmo reklamu.

+3/0
20.5.2015 16:21
Foto

A92l32e88š 27D10o51h11n50a49l 1525899271328

Ano, to mohl si vygooglovat mojí adresu, je uvedná třeba pod peticí, což je mimochodem podle zákona. To že ale někde napíšu svojí adresu neznamená, že ji někdo může s naprostým výmyslem dát na mnohametrový transparent a vyvěsit ho na dosti navštěvované akci. To jsou dvě úplně rozdilné věci.

+3/0
20.5.2015 16:55

M27i60c70h18a69l 74D25ř46e48v97o 6188140786300

Myslím, že kdyby autor článku vynechal slovo aktivista, polovina příspěvků v debatě by vypadala jinak. Někteří bez zamyšlení slyší (vidí) slovo "aktivista" a paušálně toho člověka odsoudí. Přitom já (aniž bych znal pozadí HK problému se stadionem), z článku chápu primárně to, že pan Dohnal chce architektonickou soutěž na stadion, což považuju za naprosto správné.

+6/−4
20.5.2015 10:03

L94a30d47i63s61l64a50v 26H16r77ů12z19a 8481466690206

I tady v diskusi se pan Dohnal ohání občanskou společností.

0/0
21.5.2015 18:38

O54l59d59ř51i68c13h 64H88o95r93á47k 2854769841505

A proč by lidé neměli znát jména aktivistů?

Co by lidé na vesnicích trpící aktivistickými obstrukce na výstavbu obchvatu dali za jejich jména. Nebo daňoví poplatníci, co musí doplácet na zelené rozmary v původně rozumně drahého projektu?

Nesoudím tento případ, soudím aktivisty obecně, kdy naposledy udělali něco skutečně užitečného a ne jen zviditelnění organizace anonymních pošuků?

+6/−2
20.5.2015 9:35

T28o91m47a31s 30F54e32j52f62a70r 6627208532119

Nejde o jmeno, to samo o sobe neni osobni udaj.

Uvidime jak rozhodne UOOU, ale pokud jeho zastupce rekne redaktorovi, ze jde o zavazne poruseni, tak to znamena, ze v tomto konkretnim pripade asi zakon porusen byl (ale o tom v prvni instanci rozhodne UOOU a nasledne treba soud).

0/0
22.5.2015 13:02

J90a72n 16D97a11v38i96d 4588296709534

Dohnal je spíš než aktivista hejtr, každopádně zajímavé je, že když už všem těmto aktivistům podařilo zlikvidovat projekt s ECE, přišlo město s realizací vlastní vize, která by poměrně rychle dala zelenou přestavbě (i s ohledem na licenční podmínky svazu), tak tento aktivista opět prudí, tzn. tady vůbec nejde o nějaké typy projektů, ale buď o kritiku všeho, nebo nějaký vlastní zájem, tak jak ho má Křelina, architekt, co hatil stavbu s ECE, že obchoďáků máme dost, aby následně prosadil svůj návrh Kauflandu u bývalé Milety, což asi kilometr od Malšáku.

+1/−5
20.5.2015 9:20
Foto

A61l43e98š 71D67o56h78n30a11l 1275689291548

Ne, jde o kritiku toho, že město, které se chvástá moderní architekturou, se chová jako buran, když odmítá podanou ruku od České komory architektů, která v Hradci chtěla uspořádat OTTA na téma stadionu a sportovních staveb, kde by se spousta věcí vyjasnila. Dlouhé měsíce jsem tvrdil, že na tak významnou stavbu má být vyhlášená architektonická soutěž, výzvu k ní mi podepsalo více jak 30 HK architektů a podpořila ji bohužel právě i komora, bohužel zastupitelstvo si zvolilo, že vybere toho nejlevnějšího a dá mu nesourodé podklady na dva úplně rozdílné stadiony a studii proveditelnosti za 500 mil. Vymetálka, která byla naprosto bez diskuse zadaná radou na posledním zasedání zastupitelstva.

S Miletou máte do velké míry pravdu, to nám uteklo a teď hasíme průšvih. Křelina teda neprojektuje Kuaufland, ale zpracoval studii, která mu to umožňuje. KOS tehdy bojoval proti Parku Malšovice (11x větší obchodní plocha!) Důležité ovšem je, že stavbu marketu tam umožnila změna územního plánu, pro kterou např. Změna pro Hradec nehlasovala a taky že my si tu chybu uvědomujeme. Už vždy budeme prosazovat i urbanistické soutěže, která by zajistila postupné zastavění prostoru. Bohužel město si to nemyslí.

+4/−3
20.5.2015 9:50
Foto

A31l88e34š 15D36o97h16n41a12l 1785529911558

Sorry, píšu na mobilu. Ten odstavec má znít takto "Dlouhé měsíce jsem tvrdil, že na tak významnou stavbu má být vyhlášená architektonická soutěž, výzvu podepsalo více jak 30 HK architektů a podpořila ji stavoská komora, bohužel zastupitelstvo si zvolilo, že vybere toho nejlevnějšího a dá mu k tomu nesourodé podklady na dva úplně rozdílné stadiony a studii proveditelnosti arch. Vymetálka.

+3/0
20.5.2015 9:54

J23i70r86i 48K89u93c88e12r59a 5107700186622

A kdo ty jako jsi, že chceš do všeho kafrat? Když nebudu spokojen s tím, jak to radní dělají, příště je nezvolím. Ale jak se zbavit takových věčných chytrolínů, jako jsi ty a tobě podobní?

+2/−2
20.5.2015 16:22

L98a93d62i74s80l89a55v 47H77r55ů16z18a 8331246430546

Přesně tak. Tohle je bohužel největší problém "občanské společností".

+1/0
21.5.2015 18:46
Foto

A54l12e96š 91D25o63h32n16a39l 1395299391598

Smutné je, že nemáte žádný realný argument, já jich tady uvedl x, snažím se to držet na věcné úrovni. Vy nemáte rád "aktivisty" a to vám stačí, už jsem si zvykl.

0/−1
22.5.2015 10:38

T42o86m73á14š 65B89r52y42k17n25a77r 1205647673332

Se vší úctou se domnívám, že pokud se nadále budete do toho montovat, tak tu nový stadion nebude stát ani za dalších 20 let. Pokut chcete vyhlásit architektonickou soutěž, tak se stavba posune o roky, poražení se budou znovu a znovu odvolávat a tak to půjde donekonečna - viz třeba lávka přes Labe u Aldisu.....Celé to dělá dojem uraženosti a zhrzenosti, že nebyl vybrán konkrétní architekt Vám blízký či Vy sám osobně (pokud jste architekt, což nevím)....

+4/−3
20.5.2015 9:58
Foto

A19l92e82š 85D64o86h26n54a25l 1165659161778

Moc by mě zajímalo, jak by se architektonickou soutěží dalo dosáhnout toho, aby to stavěl mě blízký architekt. Když si porotu volí městu a návrhy (sejdou se jich desítky) jsou zasílany a hodnoceny anonymně. Zatím mají v Hradci pré oblíbenci šéfa OHA: Vymetálek, Kotas, Chemlík....Výstavbu stadion o roky posunoval Park Malšovice, vlastně všechny argumenty aktivistů se vyplnily. Nebýt té šílenosti, stadion by dávno stál.

Lávka u Aldisu je jiný problém, část arch. soutěží vykuzuje menší nebo větší chybu, je to chybou podmínek a nebo poroty (teda spíš přizvaného znalce). V Hradci se sešlo oboje, ale vítězná lávka není špatná, pokud se vyřeší problém s ptáky - a já věřím, že ano - tak to bude další hezký příklad, proč soutěžit. Není pravdou, že se poražení vždy odvolávají, Mimchodem různá odvoální apod. hrozí i v obchodní soutěži. A hlavně je to stadion za skoro 400 mil. Kč, který tady bude takřka beze změn stát desítky let. Normální je snaha vybrat ten nejlepší projekt i za cenu zdržení o několik měsíců. Je to další důkaž, že Hradec si už jen hraje na město s kvalitní soudobou architekturou.

+2/−1
20.5.2015 10:12

T98o51m74á60š 25B27r47y94k73n31a59r 1205767643122

Nějak mi stále uniká, proč když jste byl proti parku Malšovice, proč jste nebrojil také proti parku Koruna nebo nyní Mileta ?

+2/0
20.5.2015 10:29
Foto

A68l88e76š 47D53o66h47n16a30l 1355559721768

Jste špatně informován, třeba kvůli MIletě jsme územní rozhodnutí napadli u nadřízeného orgánu, teď se budume proti ní snažit bojovat ve stavebním řízení. OC Koruna je podstatně starší, do té jsem nemohl osobně nijak zasouhnout, tehdy jsem býval mimo HK. Jak se tehdy postupovalo a proč vím jen mlhavě a nechci - na rozdíl od většiny zde přítomných - uvádět nějaké nesmysly. Pokud si nemyslíte, že tyto obludy do města patří, obraťte se na svoje volené zástupce. Ty o tom přímo hlasují, je to jejich práce, mají k dispozici defacto i úřad, aktivisté se jen občas nějaký požár snaží uhasit. Nemůžou ale řešit všechno, nemají na to prostředky a ani čas.

+1/−1
20.5.2015 11:01
Foto

A98l57e58š 50D82o86h36n39a26l 1355449141518

jen aby nedošlo k mýlce, sám si myslím, že nějaké OC do města patří, mají mít ale hned několik podnímek: dobré napojení na MHD, živý parter, souběh funkcí (kanceláře, byty) a respektovat okolní zástavbu. V Hradci bohužel žádné takové není. Navazujme na to dobré, co uměli naši předci - blokovou výstavbu, systém ulic atd. a u veřejných staveb požadujme výběc co nejkvalitnějšího architekta, resp. projektu a to nejlépe zajistí architektonická soutěž.

+1/0
20.5.2015 15:36

J15o70s96e19f 64N15o76v48á89k 6223460752389

Uniká mi informace, z jaké pozice tomu pan Dohnal brání, proč a jestli je dotčen jeho majetek....asi není venku vše potřebné INFO.

+3/0
20.5.2015 9:16
Foto

A40l54e84š 36D53o94h91n91a31l 1965319111608

Bránil jsem pouze obřímu nákupnímu centru, dlouhou dobu jse tvrdil, že utratit 400 mil. Kč za osekaný stadion spojený s nákupákem se městu nevyplatí. Měl jsem pravdu, teď si i neschopa Vedlich spočítal, že bez nákupního centra stadion bude stát 350 - 370 mil. Kč. To je ten samý Vedlich, který loni na jaře tvrdil, že bez OC bude statdion stát přes 600 mil. Jako obyckle se mýlil, kopal za development do roztrhání těla.

Teď se společně s HK architekty (výzvu mi jich podepsalo přess 30 + čelní představitelé ČKA) snažím oponovat městu, které chce vybrat projektanta na základě cenové výhodnosti. To ale neznamená, že stavba a její provoz pak bude levná, levný bude pouze projekt. Skoro to vypadá, že nechtějí stavět stadion za 370 mil., který tady bude stát desítky let, ale kanalizaci. Ještě absurdnější je, že jako podklad pro budoucího projektanta má posloužit studie proveditelnosti arch. Vymetálka, která upřednostňuje posun hřiště směrem k východní tribuně a zázemí u západní plus dva starší projekty. První počítal, že hřiště zůstane na místě a stadion se postaví uvnitř současných valů a druhý s

posunem o desítky metrů blíže k Orlici. Totální mišmaš, že? Ještě připomínám, že pan Vymetálek udělal pouze studii proveditelnosti, to není projekt. Ty vizualizace jsou spíše jen hra.

Prosazuji architektonickou soutěž, to je desítkami let prověřený způsob výběru projektu, který doporučuje i Česká komora architektů. Jen v Hradci na základě soutěže vznila celá řada důležitých staveb z odbdobí "Salonu republiky", nyní se často dává za příklad Litomyšl - tam také často soutěží o návrh. Můj cíl je, aby projekt stadionu byl co nejlepší.

+4/−1
20.5.2015 9:37

J36a80n 25D42a59v59i22d 4188616949104

a vítěz architektonické soutěže bude aktivisty opět zpochybněn a tak to půjde další léta vesele dokola, vypíše se další a další soutěž a pro Vaši potěchu bude spartakiádní hrůza zarůstat plevelem jako stadion Za Lužánkami v Brně

+2/−3
20.5.2015 9:48
Foto

A58l38e46š 18D71o31h18n68a37l 1465209961988

To už skutečná argumentační nemohoucnost, vypsal jsem, jak město chce postupovat a co je na tom špatně, vy hrajete jako zaseklá deska. A to jsem ještě vynechal takové drobnosti, že hlasování o tak důležité věci bylo zařazeno na jednání zastupitelstva jako mimořádné a na seznámení se s podklady dostali zastupitelé skutečně málo časo a veřejnost z veřejných zdrojů nemohla ani zjistitit, že se projekt za 400 milionů bude projednávat. Jedna ze pol. stran v zastupitesltvu mi poskytla materiály pro zastupitele, nechal jsem je okomentovat dvounásobným držitelem prestižní architektonické ceny Grand Prix Obce architektů Petrem Leškem a na zastupitelstvu je představil. Nejkomičtější byla reakce jednoho zastupitele za ANO, který se rozohnil, jak je možné, že jsem ten materiál četl. Inu, transparetnost level Hradec.

A jinak asi nárážíte na lávku u Aldisu, tam vítěze vyloučilo samo město a vstoupil do toho ateliér, který skončil myslím třetí (to už si nepamatuju). Byla to chyba zejména toho přizvaného znalce, který probojoval na první místo návrh, který není v souladu s ochranou přírody, přístávající ptáci by se o lávku mohli zabít. Porata tehdy doporučila úpravu návrhu a na tom se teď bude pracovat, snad to vítězný tým zvládne a město si to "pohlídá": Pak žádná odvolení z řad občanské společnosti nehrozí.

+2/−1
20.5.2015 11:10

M70i49c17h59a56l 23S78l75a22v42í13k 2261228184966

"předsedovi hnutí Pro městský stadion, občanskému aktivistovi Aleši Dohnalovi" není to špatně pojmenované hnutí? mělo by tam být slovo proti

0/−1
20.5.2015 9:15

K14a26m77i27l 46P32y41t53e46l63a 8552230341109

Proc? Kdyz chce nekdo verejnou soutez, tak je proti?

+1/0
20.5.2015 10:13

M92a91r97e44k 14K44a59l88i71n10a 3129484865798

A proč ten dotyčný tomu stadionu vůbec brání a proč se do té stavby vůbec plate? On v tom má nějaký zájem?

+3/−3
20.5.2015 9:07

T61o33m74a67s 14F95e60j40f41a93r 6287808332279

Zkuste pochopit vyznam verejny zajem a verejna stavba?

A hlavne, pokud vy vse delate pouze pro vase prachy, tak je to predevsim vas problem, ze ani nedokazete uvazovat jinak.

0/−1
22.5.2015 13:04

L75u16d19ě59k 33N61ě86m42e19c 5345231722914

Úsměvný dialog. Aktivista versus fotbalový kotel. Jeden lepší, než druhý.

+6/−1
20.5.2015 8:50

Š69t65e88f55a46n 30F91r65i66č11a 7312488653956

Je úsměvné, když "pisálci" píší o "aktivistech".

+1/−2
20.5.2015 7:45

Z67d13e20n25ě78k 64P54ů33ž94a 2388379552

O Kotoučkovi si myslím svoje, moc rozumu nepobral. Ale je pravda, že se vždycky rád zasměju těm jeho pindům v Hradeckých novinách. A nechápu novej stadion pro druholigovej tým, klidně můžou tu svoji parodii na fotbal předvádět na Slávii ;-D

+10/−7
20.5.2015 7:34

T10o46m42á57š 79B81r86y47k71n38a39r 1355867953832

vše je o penězích - nový stadion znamená více sponzorů, čili více peněz, lepší mužstvo a lepší umístění v lize......to, že Hradec táhne fanoušky z celých východních Čech je známo, když se hrálo ve středu tabulky (za Kotala 1.sezóna po návratu do ligy) tak chodilo na každý zápas 8-9 tis.diváků

+12/−5
20.5.2015 8:33

T50o52m58á11š 23B30r45y22k91n55a68r 1805537853332

to by mě zajímalo, proč ty mínusy, když jsem pouze poukázal na holá fakta, bez nějakých emocí či invektiv :-)

+8/0
20.5.2015 8:58

P10a22v34e62l 38K20h10a84i15l 2188259242538

Třeba proto, že s vámi nesouhlasí? Také to nejsou invektivy. :-)

+1/0
20.5.2015 9:52

T29o41m81á85š 52B77r57y48k54n85a78r 1545857253952

nesouhlasit můžete s názorem, ale ne s faktem ;-) 1+1 je 2 nebo s tím také nesouhlasíte? :-)

+1/0
20.5.2015 10:18

T45o86m36a28s 65F27e51j15f35a73r 6717318212429

ale ve vasem prispevku nejsou fakta, ale nazory a domenky

0/0
22.5.2015 13:05

J57a26n 17D22a30v96i48d 4358376989664

ono pokud nebude stadion, tak Hradec už nikdy ligu ani hrát moci nebude, protože na týhle spartakiádní hrůze by byla ostuda hrát i krajský přebor a není to moc dobrá vizitka města, které má ve svém sloganu Hradec město sportu

+2/−1
20.5.2015 9:26

M43i55c51h73a78l 76K59r64e23j69č19a 5718376876353

JJ - 1980 jsem tam cvicil spartakiadu ;-)

0/0
20.5.2015 9:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.