Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stadion Vejsplachy za 120 milionů je hotov, teď chce Vrchlabí bazén

Fotbalový klub a příznivci kopané se dočkali. Nový vrchlabský stadion v městské části Vejsplachy se dvěma hřišti za 120 milionů korun je hotov. Na konci května jej do správy převezme fotbalový oddíl, v srpnu se tu odehrají první utkání. Vrchlabská radnice zároveň spřádá plány na další rozšíření sportovně rekreační zóny, u rybníka Kačák chce vybudovat akvapark.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š97t42ě37p54á35n 35D18o90l48e91ž97a34l 3882461348115

Ten stadión silně smrdí arch. Vymetálkem, alias aréal Bavlna Hradec ctrl-c, ctrl-v

0/0
25.5.2015 8:59

J31i35ř83í 82E12r90b30e88n 1903174596837

Jen jsem zvědav, kdy se stane první vážnější nehoda na tom vpravdě "yntelyketně" vyřešeném odbočovacím pruhu z města na parkoviště. To je spolu s "opraveným" kruhákem neuvěřitelná dopravní zhůvěřilost.

0/0
23.5.2015 23:00

A33d85a83m 64W14e27i53s35s 2673777819291

...tak jezdi jinudy,pokud si netroufáš na kruhák...každý na to nemá,je to moc dokola,viď?...

0/0
26.5.2015 15:27

J83i86ř67í 57E68r62b15e42n 1493504666317

Ále prdlajs, Adame. Já přes tu stavbu měl tu "čest" jezdit řadu měsíců a jen jsem si zoufal, jak se utrácejí miliony za nesmysly... Copak sis nevšiml, že ta "oprava" jen zakonzervovala kruhák v jeho původních rozměrech, ale ve zhoršené podobě?

Že ten kruhák byl rozkopaný řadu měsíců, přičemž se většinu času jezdilo přes opuštěné staveniště, a to kolikrát i na semaforovou střídačku, aniž by tam byl jediný dělník?

Že se asfaltový pruh zúžil téměř o půl metru kvůli tomu, že se někdo rozhodl vyměnit dlažbu středového rondelu z drobných kočičích hlav za velké hrbolaté kvádry?

Že zdálky viditelné rozměrné prosvětlené objížděcí sloupky na nájezdech zcela hloupě vyměnili za titěrné neprosvětlené, takže do týdne byly dva ze tří sloupků nabourané (ten třetí zachránila naváděcí deska, která před ním stála půl roku) a nakonec místo nich jsou jen ocelové trubky se značkou?

Že nájezdy a výjezdy hlavní silnice I/14 jsou mnohem prudší a lomenější než je tomu u vedlejší silnice II/292, takže opticky to vypadá, že hlavní tah vede po obchvatu města?

Že výjezd k Valteřicím je oproti původnímu provedení nesmyslně stočen o metr jižněji, takže všechny kamiony a leckterý větší autobus si jsou nuceny zkracovat výjezd přes krajnici a semtam zabloudit i na hlínu, protože jinak se tam nevytočí?

Že výjezd k městu je zúžený, takže kamioňáci i autobusáci ho často berou krokem, aby se vešli mezi svodidla a středový ostrůvek?

0/0
29.5.2015 23:05

A40d40a84m 24W39e46i34s45s 2433117419631

...co dodat?...prostor byl dán,tak to je jak to je...

...takových lahůdek je všude plno...viz.např.Nová Paka...Jilemnice u Autobrzd...

...nic není dokonalé...

0/0
1.6.2015 17:23

J67i21ř49í 34E41r16b56e95n 1673154106817

Co dodat? Že nové provedení kruháku je horší než to původní na stejném půdorysu. Zbytečně vyhozené peníze za "přestavbu" osm let staré křižovatky. ;-(

0/0
3.6.2015 11:05

K16a42r31e42l 48F96a78j90t 5468422961813

Areál působí hezky, ale kombinace čísel 11 mužstev, 100 hráčů, investice 120 mil. a k tomu 1.A třída ve mně budí trošku rozpaky ...

+2/0
23.5.2015 17:13

L86i23b49o52r 47F45i94l48á53k 3660265143933

Tak jim má škodovka ještě koupit hráče, aby kopali alespoň divizi?

+1/−1
23.5.2015 18:14

V92i92k25t18o60r 74Š44e72d79i24v56ý 8396901240106

Tak na každého obyvatele Hohenelbe to činí nějakých deset tisíc.

+1/0
23.5.2015 22:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.