Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stadion Vejsplachy za 120 milionů je hotov, teď chce Vrchlabí bazén

Fotbalový klub a příznivci kopané se dočkali. Nový vrchlabský stadion v městské části Vejsplachy se dvěma hřišti za 120 milionů korun je hotov. Na konci května jej do správy převezme fotbalový oddíl, v srpnu se tu odehrají první utkání. Vrchlabská radnice zároveň spřádá plány na další rozšíření sportovně rekreační zóny, u rybníka Kačák chce vybudovat akvapark.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š92t68ě23p69á76n 59D86o31l73e19ž25a37l 3692541838215

Ten stadión silně smrdí arch. Vymetálkem, alias aréal Bavlna Hradec ctrl-c, ctrl-v

0/0
25.5.2015 8:59

J65i35ř38í 86E96r91b51e76n 1753434966727

Jen jsem zvědav, kdy se stane první vážnější nehoda na tom vpravdě "yntelyketně" vyřešeném odbočovacím pruhu z města na parkoviště. To je spolu s "opraveným" kruhákem neuvěřitelná dopravní zhůvěřilost.

0/0
23.5.2015 23:00

A64d71a87m 33W80e19i81s24s 2773987189761

...tak jezdi jinudy,pokud si netroufáš na kruhák...každý na to nemá,je to moc dokola,viď?...

0/0
26.5.2015 15:27

J41i91ř82í 36E80r12b39e98n 1303474856817

Ále prdlajs, Adame. Já přes tu stavbu měl tu "čest" jezdit řadu měsíců a jen jsem si zoufal, jak se utrácejí miliony za nesmysly... Copak sis nevšiml, že ta "oprava" jen zakonzervovala kruhák v jeho původních rozměrech, ale ve zhoršené podobě?

Že ten kruhák byl rozkopaný řadu měsíců, přičemž se většinu času jezdilo přes opuštěné staveniště, a to kolikrát i na semaforovou střídačku, aniž by tam byl jediný dělník?

Že se asfaltový pruh zúžil téměř o půl metru kvůli tomu, že se někdo rozhodl vyměnit dlažbu středového rondelu z drobných kočičích hlav za velké hrbolaté kvádry?

Že zdálky viditelné rozměrné prosvětlené objížděcí sloupky na nájezdech zcela hloupě vyměnili za titěrné neprosvětlené, takže do týdne byly dva ze tří sloupků nabourané (ten třetí zachránila naváděcí deska, která před ním stála půl roku) a nakonec místo nich jsou jen ocelové trubky se značkou?

Že nájezdy a výjezdy hlavní silnice I/14 jsou mnohem prudší a lomenější než je tomu u vedlejší silnice II/292, takže opticky to vypadá, že hlavní tah vede po obchvatu města?

Že výjezd k Valteřicím je oproti původnímu provedení nesmyslně stočen o metr jižněji, takže všechny kamiony a leckterý větší autobus si jsou nuceny zkracovat výjezd přes krajnici a semtam zabloudit i na hlínu, protože jinak se tam nevytočí?

Že výjezd k městu je zúžený, takže kamioňáci i autobusáci ho často berou krokem, aby se vešli mezi svodidla a středový ostrůvek?

0/0
29.5.2015 23:05

A11d13a29m 10W27e45i92s43s 2623247659121

...co dodat?...prostor byl dán,tak to je jak to je...

...takových lahůdek je všude plno...viz.např.Nová Paka...Jilemnice u Autobrzd...

...nic není dokonalé...

0/0
1.6.2015 17:23

J31i90ř56í 60E72r68b43e66n 1263614556157

Co dodat? Že nové provedení kruháku je horší než to původní na stejném půdorysu. Zbytečně vyhozené peníze za "přestavbu" osm let staré křižovatky. ;-(

0/0
3.6.2015 11:05

K19a24r95e72l 13F97a52j27t 5848152321763

Areál působí hezky, ale kombinace čísel 11 mužstev, 100 hráčů, investice 120 mil. a k tomu 1.A třída ve mně budí trošku rozpaky ...

+2/0
23.5.2015 17:13

L88i80b96o41r 16F73i23l27á35k 3800155883553

Tak jim má škodovka ještě koupit hráče, aby kopali alespoň divizi?

+1/−1
23.5.2015 18:14

V78i35k60t13o29r 64Š49e57d23i90v12ý 8496291400646

Tak na každého obyvatele Hohenelbe to činí nějakých deset tisíc.

+1/0
23.5.2015 22:30





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.