Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Stadion Vejsplachy za 120 milionů je hotov, teď chce Vrchlabí bazén

Fotbalový klub a příznivci kopané se dočkali. Nový vrchlabský stadion v městské části Vejsplachy se dvěma hřišti za 120 milionů korun je hotov. Na konci května jej do správy převezme fotbalový oddíl, v srpnu se tu odehrají první utkání. Vrchlabská radnice zároveň spřádá plány na další rozšíření sportovně rekreační zóny, u rybníka Kačák chce vybudovat akvapark.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Š83t88ě61p13á33n 98D32o47l68e39ž29a93l 3762551508265

Ten stadión silně smrdí arch. Vymetálkem, alias aréal Bavlna Hradec ctrl-c, ctrl-v

0/0
25.5.2015 8:59

J77i56ř54í 51E71r33b81e66n 1323394356887

Jen jsem zvědav, kdy se stane první vážnější nehoda na tom vpravdě "yntelyketně" vyřešeném odbočovacím pruhu z města na parkoviště. To je spolu s "opraveným" kruhákem neuvěřitelná dopravní zhůvěřilost.

0/0
23.5.2015 23:00

A45d53a29m 45W94e31i63s37s 2863327349961

...tak jezdi jinudy,pokud si netroufáš na kruhák...každý na to nemá,je to moc dokola,viď?...

0/0
26.5.2015 15:27

J18i78ř26í 29E35r75b79e19n 1363264466347

Ále prdlajs, Adame. Já přes tu stavbu měl tu "čest" jezdit řadu měsíců a jen jsem si zoufal, jak se utrácejí miliony za nesmysly... Copak sis nevšiml, že ta "oprava" jen zakonzervovala kruhák v jeho původních rozměrech, ale ve zhoršené podobě?

Že ten kruhák byl rozkopaný řadu měsíců, přičemž se většinu času jezdilo přes opuštěné staveniště, a to kolikrát i na semaforovou střídačku, aniž by tam byl jediný dělník?

Že se asfaltový pruh zúžil téměř o půl metru kvůli tomu, že se někdo rozhodl vyměnit dlažbu středového rondelu z drobných kočičích hlav za velké hrbolaté kvádry?

Že zdálky viditelné rozměrné prosvětlené objížděcí sloupky na nájezdech zcela hloupě vyměnili za titěrné neprosvětlené, takže do týdne byly dva ze tří sloupků nabourané (ten třetí zachránila naváděcí deska, která před ním stála půl roku) a nakonec místo nich jsou jen ocelové trubky se značkou?

Že nájezdy a výjezdy hlavní silnice I/14 jsou mnohem prudší a lomenější než je tomu u vedlejší silnice II/292, takže opticky to vypadá, že hlavní tah vede po obchvatu města?

Že výjezd k Valteřicím je oproti původnímu provedení nesmyslně stočen o metr jižněji, takže všechny kamiony a leckterý větší autobus si jsou nuceny zkracovat výjezd přes krajnici a semtam zabloudit i na hlínu, protože jinak se tam nevytočí?

Že výjezd k městu je zúžený, takže kamioňáci i autobusáci ho často berou krokem, aby se vešli mezi svodidla a středový ostrůvek?

0/0
29.5.2015 23:05

A73d18a10m 59W16e94i80s93s 2733437119251

...co dodat?...prostor byl dán,tak to je jak to je...

...takových lahůdek je všude plno...viz.např.Nová Paka...Jilemnice u Autobrzd...

...nic není dokonalé...

0/0
1.6.2015 17:23

J20i83ř98í 54E90r23b39e55n 1323574426927

Co dodat? Že nové provedení kruháku je horší než to původní na stejném půdorysu. Zbytečně vyhozené peníze za "přestavbu" osm let staré křižovatky. ;-(

0/0
3.6.2015 11:05

K16a62r40e56l 58F25a61j28t 5178942701863

Areál působí hezky, ale kombinace čísel 11 mužstev, 100 hráčů, investice 120 mil. a k tomu 1.A třída ve mně budí trošku rozpaky ...

+2/0
23.5.2015 17:13

L31i13b30o91r 51F40i33l74á77k 3110195503763

Tak jim má škodovka ještě koupit hráče, aby kopali alespoň divizi?

+1/−1
23.5.2015 18:14

V35i27k23t86o89r 12Š25e74d16i53v53ý 8636341440576

Tak na každého obyvatele Hohenelbe to činí nějakých deset tisíc.

+1/0
23.5.2015 22:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.