- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nedivím se, že to město pozastavilo.
Jsou i lepší způsoby jak pořídit bezpečné parkování pro kola.
Například boxy na kola... http://www.boxnakolo.cz
V porovnání s cyklověží: za cenu cca 8 mil lze pořídit 40 sestav - celkem 192 boxů - do každého boxu se vejdou dvě kola - celkem lze uschovat až 384 kol . oproti 110 ve věži..
Nebo se taky nedohodli o "prerozdeleni" prostredku
Mimochodem studie České spořitelny spočítala, že funkční systém bikesharingu pro Prahu (1000 kol a 150 stanic) vyjde na cca 45 mil. Kč. V Hradci by to bylo samozřejmě méně a v některých zahraničních městech musí bikesharing provozovat společnosti, který např. vybírají parkovné (něco jako ISP HK) apod.
Za mě je bikesharing 1000x lepší investice než parkovací domy pro kola, které se dají na mnoha místech nahradit zmíněnými boxy apod.
Bikesharing tak jak jsem ho pochopil z prezentace v HK je určitě vhodný pro študáky v blízkém okolí centra. Nedovedu si ho představit pro pravidelné dojíždění do zaměstnání 2x10km s tím, že odpoledne bych rád ve městě něco řešil a kolo nechával na ulici. Cykloboxy se mi líbí. Asi bude řešením určitý mix všech těchto veřejných služeb...
proč většinu dobrých věci "pracovní skupiny" vždy spolehlivě zničí? :-/
Asi do toho vidí. Je tam trošku skrytě napsáno, že pokud dopadne průzkum využitelnosti pozitivně budou nadšeně souhlasit s investováním našich peněz do těchto potřebných stavbiček....