Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Na kolejích hořel drážní stroj, škoda se vyšplhala na 30 milionů korun

K požáru drážního stroje na kolejích v Bohuslavicích na Náchodsku vyjížděli ve středu večer hasiči z Královéhradeckého kraje. Oheň vznikl zřejmě vlivem technické závady. Škoda se odhaduje na 30 milionů korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O22l14d40ř74i98c75h 69M62l17á39d87e34k 9860938918673

;-(;-(Škoda shořel nám Ploužek!!! Hlavně že se klukům nic nestalo!!R^

0/0
7.8.2015 19:56

J74a48n 43Š66t92o98č47e19k 5350105930714

Příčina vzniku požáru se vyšetřuje, s největší pravděpodobností se jednalo o technickou závadu.

Za to by měl někdo nést zodpovědnost, nebo ne ? A ten, kdo to povolil na dráhu může být rád, že nedošlo ke zranění či k úmrtí.

Jenže asi to dopadne tak, že nikdo nebude za nic zodpovědný...

0/−4
6.8.2015 8:40

P22e10t47r 69S24t55r10n61a25d 5405463614756

tak technické závady se stávají. nic není dokonalé. zejména složitější věci.

0/0
6.8.2015 9:58

J56i50ř57í 40K94o79c85u24r65e72k 6675854115148

S tímto přístupem, by nemohlo nic existovat. I kamenem se můžete prašit do prstu a svádět to na toho, kdo vymyslel louskání ořechů.

+4/0
6.8.2015 11:08

P13e77t40r 79S36p63á68l24e46n24k41a 2343352785607

Pomáhali jim dobrovolné jednotky. Jasně. A hasiči hasily.

+2/0
6.8.2015 8:23





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.