Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Velké náměstí se dočká opravy, radnice po osmi letech získala souhlasy

Celých osm let trvalo, než se plánovaná rekonstrukce Velkého náměstí v centru Hradce Králové pohnula blíže zdárnému konci. Hradecké radnici se totiž podařilo získat souhlasy všech vlastníků dotčených nemovitostí, které k zahájení příprav rekonstrukce potřebovala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V81a88s34i31l 40C33e92r53a75l 5109169588

Ve skrytu duše jsem doufal že i já přiložím ruku k dílu na opravách. Ale bohužel už je ze mne senior a zda firma u níchž jsem pracoval tu akci získá, nevím. Před léty zdárně opravili Malé náměstí, a kdykoliv jdu po rynku, tak jsem eště nespatřil nějakou profesní chybu. Což se nedá říct o prostoru u malého Tesca, nádraží a i terminálu, tyto akce jsme bohužel v nabídce nedostali.

0/0
26.9.2015 20:08

P80e56t57r 47B78e75z96s40t51a14r55o89s13t48i 2349186573311

Já osobně bych zakázal veškerý provoz vozidel na ploše ohraničené malým okruhem, nikde to tam není daleko a myslím si, že by ani nebyl problém např linku číslo dvě obousměrně protáhnout přes náměstí, obzvlášť v době, kdy Hradec testuje ve větším elektrobusy, tudíž bych neviděl problém bateriový trolejbus , když by 90% trasy jel pod dratama... Třeba i jednou na toto dojde a třeba někdy i v Hradci budou nové trolejbusy např Solaris, ty popelnice od Soru povazuji jako nouzovku a než se náměstí predela, stejně jich bude jezdit maximálně půlka...

0/−1
25.9.2015 11:22

Š43t61ě55p98á88n 31D72o89l82e63ž90a95l 3872941738865

Bože trolejbusy na historickém náměstí? Kde jste to viděl?

+1/0
25.9.2015 12:08

P53e30t91r 40B60e68z35s97t74a76r42o43s28t91i 2989846953541

Já v tom žádný problém nevidím, aby náměstí patřilo pouze MHD, ve světě to k tomu spěje... Ten trolejbus z od soudu k adalbertinu na baterky ujede...

0/−1
25.9.2015 12:51

P66e53t12r 81B67e35z74s88t91a43r48o55s26t60i 2269256933131

Jinak neviděl, ale je to například důvod , proč se stvořila u nás tramvaj na baterie, právě pro stejný účel, akorát, že zetim si to v ČR nikdo neobjednal, ale zahraniční zákazníci ano, napájení z troleje, centrum projet na baterky...

0/−1
25.9.2015 12:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.