Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Velké náměstí se dočká opravy, radnice po osmi letech získala souhlasy

Celých osm let trvalo, než se plánovaná rekonstrukce Velkého náměstí v centru Hradce Králové pohnula blíže zdárnému konci. Hradecké radnici se totiž podařilo získat souhlasy všech vlastníků dotčených nemovitostí, které k zahájení příprav rekonstrukce potřebovala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V32a10s75i29l 84C15e18r80a23l 6308397622749

Ve skrytu duše jsem doufal že i já přiložím ruku k dílu na opravách. Ale bohužel už je ze mne senior a zda firma u níchž jsem pracoval tu akci získá, nevím. Před léty zdárně opravili Malé náměstí, a kdykoliv jdu po rynku, tak jsem eště nespatřil nějakou profesní chybu. Což se nedá říct o prostoru u malého Tesca, nádraží a i terminálu, tyto akce jsme bohužel v nabídce nedostali.

0/0
26.9.2015 20:08

P68e50t26r 64B16e93z62s88t86a31r50o29s39t53i 2509106533631

Já osobně bych zakázal veškerý provoz vozidel na ploše ohraničené malým okruhem, nikde to tam není daleko a myslím si, že by ani nebyl problém např linku číslo dvě obousměrně protáhnout přes náměstí, obzvlášť v době, kdy Hradec testuje ve větším elektrobusy, tudíž bych neviděl problém bateriový trolejbus , když by 90% trasy jel pod dratama... Třeba i jednou na toto dojde a třeba někdy i v Hradci budou nové trolejbusy např Solaris, ty popelnice od Soru povazuji jako nouzovku a než se náměstí predela, stejně jich bude jezdit maximálně půlka...

0/−1
25.9.2015 11:22

Š86t36ě74p42á88n 95D14o95l11e72ž80a70l 3502741938235

Bože trolejbusy na historickém náměstí? Kde jste to viděl?

+1/0
25.9.2015 12:08

P21e43t71r 64B36e93z73s32t42a23r53o77s64t74i 2639396223761

Já v tom žádný problém nevidím, aby náměstí patřilo pouze MHD, ve světě to k tomu spěje... Ten trolejbus z od soudu k adalbertinu na baterky ujede...

0/−1
25.9.2015 12:51

P75e74t48r 93B17e37z67s12t96a61r25o16s59t10i 2539446403381

Jinak neviděl, ale je to například důvod , proč se stvořila u nás tramvaj na baterie, právě pro stejný účel, akorát, že zetim si to v ČR nikdo neobjednal, ale zahraniční zákazníci ano, napájení z troleje, centrum projet na baterky...

0/−1
25.9.2015 12:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.