Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Velké náměstí se dočká opravy, radnice po osmi letech získala souhlasy

Celých osm let trvalo, než se plánovaná rekonstrukce Velkého náměstí v centru Hradce Králové pohnula blíže zdárnému konci. Hradecké radnici se totiž podařilo získat souhlasy všech vlastníků dotčených nemovitostí, které k zahájení příprav rekonstrukce potřebovala.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V62a72s81i95l 93C86e82r25a87l 5229779128

Ve skrytu duše jsem doufal že i já přiložím ruku k dílu na opravách. Ale bohužel už je ze mne senior a zda firma u níchž jsem pracoval tu akci získá, nevím. Před léty zdárně opravili Malé náměstí, a kdykoliv jdu po rynku, tak jsem eště nespatřil nějakou profesní chybu. Což se nedá říct o prostoru u malého Tesca, nádraží a i terminálu, tyto akce jsme bohužel v nabídce nedostali.

0/0
26.9.2015 20:08

P37e18t63r 58B42e10z55s40t23a32r82o88s21t33i 2309146783511

Já osobně bych zakázal veškerý provoz vozidel na ploše ohraničené malým okruhem, nikde to tam není daleko a myslím si, že by ani nebyl problém např linku číslo dvě obousměrně protáhnout přes náměstí, obzvlášť v době, kdy Hradec testuje ve větším elektrobusy, tudíž bych neviděl problém bateriový trolejbus , když by 90% trasy jel pod dratama... Třeba i jednou na toto dojde a třeba někdy i v Hradci budou nové trolejbusy např Solaris, ty popelnice od Soru povazuji jako nouzovku a než se náměstí predela, stejně jich bude jezdit maximálně půlka...

0/−1
25.9.2015 11:22

Š39t81ě98p25á30n 96D98o14l74e73ž69a61l 3572971348165

Bože trolejbusy na historickém náměstí? Kde jste to viděl?

+1/0
25.9.2015 12:08

P42e89t97r 77B62e76z54s69t58a93r40o65s21t86i 2679936893221

Já v tom žádný problém nevidím, aby náměstí patřilo pouze MHD, ve světě to k tomu spěje... Ten trolejbus z od soudu k adalbertinu na baterky ujede...

0/−1
25.9.2015 12:51

P73e37t74r 67B56e15z60s18t92a22r49o24s53t29i 2229656633711

Jinak neviděl, ale je to například důvod , proč se stvořila u nás tramvaj na baterie, právě pro stejný účel, akorát, že zetim si to v ČR nikdo neobjednal, ale zahraniční zákazníci ano, napájení z troleje, centrum projet na baterky...

0/−1
25.9.2015 12:53







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.