- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Chudáci Trutnováci, Vy ale máte vylízaného starostu.
Poslanci bojují, chytrolíni na internetu se hádají a normální řidič je má všechny někde, protože ví, že on je jediný kompetentní zvolit si v daném místě, dané situaci a s daným autem rychlost...
Kde se porad bere ta predstava, ze si ridici k povolene rychlosti automaticky pripoctou 20-30 km/h a takovou rychlosti pak jezdi?
"Nemuzeme zvysit max povolenou rychlost na 300 km/h, protoze by nam tu pak vsichni jezdili 330 km/h!"
Ať se pere za co nejrychlejší postavení dálnice na Trutnov, pak bude v Praze dříve i při stotřicítce.
Velmi dobrý nápad. Ještě bych k tomu přidal celostátní zákaz předjíždění pro kamiony. Místní bijci za pomalou rychlost většinou neumí jezdit nebo se netěší domů, případně jsou to ti co brzdí svoji pomalou jízdou ostatní v levém pruhu. Nikdo není nucen jezdit rychle. Pokud Vám rychlejší jízda vadí máme mnoho krásných silnic první třídy. Neomezujte vlastní neschopnosti ostatní.
a Vy zase nepřeceňujte své schopnosti. Není umění jet rychle, ale v té rychlosti neohrozit ostatní. V Německu jsou kursy pro rychlou jízdu po dálnici, ta zbývající naprostá většina řidičů vyšší rychlost než doporučenou vůbec nepoužívá a ani nepotřebuje.
Před chvíli jsem měl na D1 290 a úplně v klidu.
Jeden z důvodů, proč se zrychlením také nesouhlasím je, že se zvyšuje rozdíl mezi pomalu a rychle jedoucím vozem. Spousta nehod vzniká tak, že vůz jedoucí např. 100km/h začne předjíždět kamion a vjede do pruhu, kde za ním jede vůz o 30km/h rychleji, který nedobrzdí. Zvýšíme-li max povolenou rychlost, dolní hranice rychlosti zůstane nezměněna a zvýší se právě tento ROZDÍL rychlostí o dalších 20km/h.
Za příklad dám USA. Pomineme-li fakt, že tamní řidiči jsou k sobě nesrovnatelně ohleduplnější než u nás, během 8000 ujetých mil jsem nenarazil na dálnici na auto, které by jelo rychleji, ale ani výrazně pomaleji, než byl povolený llimit. Po ujetí 500mil za den jsem nebyl unaven a to zejména proto, že jsem se nemusel stresovat z ostatních řidičů a nemusel jsem v levém pruhu neustále sledovat zpětné zrcátko, zda za mnou nepřistál šílený závodník. Po návratu jsem byl z našich silnic znechucen a stále jsem... zvýšení max. rychlosti na 150km/h je kontraproduktivní krok směrem k bezpečnosti na dálnicích.
Samy nesmysly, s dovolenim. V USA se bezne jezdi vyrazne rychleji, na YT je hromada videi a sam jsem v USA nemel problem jet vyrazne rychleji a nebyl zadny problem. Mozna jsem mel stesti, to nepopiram. Nicmene to, ze vuz jede 100km/h a vlevem pruhu jede nekdo 130km/h a ten pomalejsi tam tomu rychlejsimu vjede, to je normalni nedani prednosti v jizde, a s rychlosti to nema nic spolecneho, 30km/h je tak nizka rychlost, ze se zpomali naprosto v pohode, pokud to tam ten pomalej trouba nehodi naprosto tesne a to pak skutecne neni o rychlosti ale o imbecilite toho co neda prednost. Naopak pokud vsichni jedou stejne a porad monotonne, vede to k velkemu poklesu ostrazitosti, pozornosti a zvysuje se rapidne moznost mikrospanku. Pokud jste v levem pruhu, tak zadne zrcatko nemusite sledovat, staci se po predjeti zpatky zaradit do praveho, to je pro Vas problem nebo jak tomu mam rozumet? V Nemecku je na vetsine useku dalnic neomezena rychlost, jezdi se tam v klidu a zadna jatka se tam nekonaji. Silnice maji srovnatelne, ridici jsou srovnatelni, jen by si u nas chvilku museli samozrejme zvyknout a predevsim ti neustali blokovaci leveho pruhu by si museli zvyknout a to by bylo JEN DOBRE.
Kdo chce a potřebuje jezdit 150 km/hod kromě záchranek, hasičů a policie, kteří stejně mohou?
Ahoj, pěkná fotka, za kolik starosta asi uběhne sto metrů nebo jeden kilometr?, to je tedy pěkná rychlost!
Zdravím na české dálnice PŠ
Zvysovat rychlost na dalnici? Neblaznete, za co by se pak vybirali pokuty.. Ono nekdy je 160 v pohode, jindy je 90 az moc (hustej dest, mizerna viditelnost...).Problem je v tom, ze to prvni je prestupek vzdy, to druhy se zacne resit az v okamziku, kdy to dotycny nezvladne a rozstreli to...
Problém je v tom, že řidiči nepoznají, kdy je 160 v pohodě, třebaže si to myslí každý trouba.