- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aby se inkriminovaná stavební firma stíhala přesouvat mezi reklamacemi Koruny a Dukelské když jí komise vybrala znovu jako "osvedčenou sponzorskou" firmu...
Kolik bude tentokrát dodatků?
Aspoň bude mít Hradec tramvaje. Dráty už jsou a koleje se pomalu vytvářejí.
Všechno se u nás dělá rychlou jehlou a pak to takto dopadá. To nebyla nad nima žádná kontrola, která by zjistila skutečný stav věci
Kapitalismus je postaven na plýtvání, není efektivnějším jak se čekalo.
Trochu jste to popletl. Nehospodárné utrácení veřejných peněžních prostředků je doména socialismu. Kapitalista (tedy vlastník té cesty) by nikdy ze svých peněz takový šlendrián nepostavil a netoleroval.
...pro niž chce zvolit nové technologie...
----------
A co zvolit staré technologie? Před pár lety jsem byl v Turecku a po některých mostech - postavili je Římané - přes řeky se jezdí dodnes. A nic se neděje, jezdí tam i kamiony, které očividně v té pradávné době přes mosty nejezdily.
Tehdy se ale za špatně odvedenou práci popravovalo...
Vy to nechápete, o to přeci jde, aby se to muselo z městských peněz znovu a znovu opravovat...
spíš to nechápete vy, komunikace se vyreklamuje a město to nebude stát nic.
Nerozumím tomu, proč najednou uprostřed silnice musí být dlažba.
Propadá se to díky špatnému podkladu nikoliv povrchu.