Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Petice proti petici. Cyklostezka u Jičína hýbe radnicí i veřejností

Plánovaná cyklostezka do Železnice dělí na dva tábory nejen obyvatele Jičína, ale i vedení města. Vyasfaltovat, nebo jen zpevnit? To je jádro sporu o budoucí podobu téměř dva kilometry dlouhé stezky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L64u57c51i31e 93R37y42c38h98n11o19v78a 8777132602966

Ještě je dobré podotknout, že nesmyslnost asfaltového povrchu cyklostezky graduje tím, že na jičínské straně najednou asfalt skončí a cyklista bude muset jet po kamenech či vystoupat na nejvyšší bod města. Chybí mi v článku i tato zmínka ... A pokud mluví paní starostka o dvou režimech užívání paralelních cyklostezek - tedy alejí a kolem silnice, tak nechápu, proč by měly být obě asfaltové. To nemá mít rekreační cyklista, ale hlavně i pěší nárok na jiný povrch a onen zmíněný "bezpečný režim"? Takto by v podstatě podél sebe vedly paralelně tři široké asfaltové povrchy.

+1/0
1.12.2015 14:02

J95a52r35o96s54l24a44v 58K85r90e90j76c26a78r 3529694201244

Dobrý den. Dle všeho se zdá, že přírodu postupně potupně vyměníme za rychlý asfalt. Neboť na asfalt jsou největší dotace. Prsíme se hovory o přírodě a změnách klimatu. Hovory se vedou, ale bez výsledných dohod se zásadními stranami. Jak již víme, betonové a zejména asfaltové povrchy ohřívají zemský povrch výrazně, což ve městech bude časem působit čím dál větší problémy. Jedná se o zbytečné zamořování a likvidaci přírody a zaštiťování se argumenty, že to děláme pro lidi, bruslaře atp.

0/0
2.12.2015 15:53

L94u54c48i67e 30R78y92c31h45n57o50v67a 8297212942406

Zajímalo by mě, proč se zde nemluví o nadregionalní asfaltové cyklostezce, která povede v podstate pararelne cca 200 m od chystane "cyklostezky" pod Zebínem. Její umístění byloschváleno usnesením č. 8/8/ZM. Jde o dálkovou cyklotrasu č. 14 Odra - Nisa napozemcích v majetku města Jičín, přičemž by se tam přímo nabízelo napojení na existujících cesty - např. pres pilu vŽeleznici. Když si představím asfaltování aleje vedle této schválené asfaltové cyklostezky, nemohu se opravdu ubránit tomu, abych to nenazvala expanzí asfaltu v krajině. Dále vidím jakýsi rozpor v tom, co říká paní starostka Železnice: "Obě cyklostezky by pak na sebe mohly navazovat a vytvořily by propojený kruh. Každá bude sloužit jinému účelu,..." - pokud by byly obě asfaltové, nevidím příliš mnoho rozdílu v užívání. K tomu bych ještě např. přidala link na tento zajímavý článek: http://prahounakole.cz/2015/10/zamysleni-nejen-nad-rekreacni-cyklistikou/

+1/0
30.11.2015 20:18

J10a88n 27S64l71a50v22í92k 2451129450656

Balená nebo-li tzv.asfalt je pro cyklisty jednoznačné lepší.

+1/0
30.11.2015 10:03

M21i30c57h48a67l 62K18r15u57p37i32c55k13a 6327780855177

A co terpve pro bruslare, kocarkare, kolobezkare, vozickare, deti na odrazedlech atd....

+1/0
30.11.2015 15:22

F27r71a79n80t85i77š63e51k 55N52o54v41á55k 6311275436371

Jezdí přes Valdice. Ano, tam patří jedinec, který naprosto zbytečně asfaltuje cestu lesem.

+6/0
29.11.2015 11:58

M19i25c10h11a10l 66K13r88u82p71i66c71k60a 6487700365847

No, kez by tam nejaky les byl.. tedy pokud nemyslite ten naznak lesa u Prostredniho mlyna..

0/0
30.11.2015 15:19

D27u40š65a83n 35V51í93t96e21k 8195622727126

Cyklostezka nemůže sloužit i pěším. Proboha. Kdo toto nechápe tak se nemá vůbec k ničemu vyjadřovat. Kočkopes jsou vyhozené peníze.

+5/0
29.11.2015 9:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.