Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič trolejbusu zkolaboval, vůz narazil do sloupu na terminálu

Nehoda trolejbusu zkomplikovala ve středu provoz na autobusovém terminálu v Hradci Králové. Řidič za volantem zkolaboval a při rozjezdu ze zastávky narazil do sloupu trolejového vedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J13a36n62a 64M70a15r24k35o12v69á 3262198409122

Tak hlavně při té smůle, že se to nestalo ve městě, následky by asi byly horší, snad se ani řidiči nic nestalo , přeji mu brzké uzdravení :-)

+3/0
28.11.2015 8:29

M46a81r23t74i16n 39K42a51d11l14e93c 5651845653154

sice je mi ho líto, ale když je člověku špatně tak prostě nemá řídit. Neřikejte mi že když vás čeká kolaps tak vám neni zle!!! Maj tam vysílačku, tak zavolám dispečera že nemůžu jet, ještě na terminálu určitě neustále čeká na bus pár řidičů co jim skončila šichta, tak si daj přesčas a bude to i bez zpoždění. Stačí zavolat.

0/−5
26.11.2015 18:28

J24i48ř85í 78E36r42b72e66n 1433854306457

Víte, on tělesný kolaps je otázkou pár sekund. Pokud nevíte předem, co se děje (třeba většina lidí trpících schizofrenií či epilepsií obvykle umí přicházející záchvat rozpoznat a přizpůsobit tomu své následné jednání, ale do té doby zdravý člověk nikoliv), pak ani nevíte jak zareagovat - a když už to víte, tak je už je obvykle pozdě.

+2/0
26.11.2015 20:43

Z20d24e64n91ě37k 42Z48a85b79a72v84a 1292234716614

a obě zmíněné diagnozy jsou samozřejmě neslučitelné s ŘP

+1/0
27.11.2015 0:00

B34o58h70u15s30l57a29v 87K31r39á40l13í68k 2721250789876

Škodu bych v tomto případě odhadoval na 30TrDG, víla Fialka.

+1/0
26.11.2015 13:03

P84e92t31r 36B46e22z65s33t46a79r35o50s62t65i 2649646803471

Mrtvá Sorka, dobrá Sorka... Ne , nebudu to zlehcovat, situace je horší a horší, například CDS Náchod , první linka 4:30, návrat 23:30... Co, že to je na dva řidiče, nic, nejsou lidi, jinak by to nejelo a toto se děje pravidelně... Kdyby tam někdo přišel kontrolovat karty , dost by se divil...

+2/0
26.11.2015 10:44

P17e72t80r 10R86u90m36p43l61i96k 4389797229633

mhd nemá karty ani kotouče když je linka do 25km, ale když tu linku vezmete desetkrát, tak nikoho to nezajímá.

0/0
26.11.2015 17:37

P92e95t44r 30B49e34z87s46t14a81r82o77s92t46i 2679736743481

Do 50 km, 589/2006, OUT režim...

0/0
26.11.2015 23:22

J86i35ř17í 16E17r83b16e39n 1103124596677

Máte tam odborovou organizaci? Pokud ne, nebo pokud jste si do jejího čela zvolili někoho neschopného, tak se nedivte!

0/−1
26.11.2015 20:23

J93i65ř67í 70E57r66b30e44n 1243554596707

Prostě když nejsou lidi, tak se nejede a basta! Proč si hernajs čtyřicátníci vědomě huntují zdraví pro pár stovek měsíčně navíc, aby to po padesátce odnesli infarkty a mrtvicemi, namísto aby si v té době už užívali spokojeného rodinného života? Na Západě by takový zaměstnavatel dostal flastr od úřadů a jeho manažeři od soudů, ale na našem území se bůhvíproč stále pěstuje kultura "za bránou čeká tisíc dalších na tvou pozici". Ale kupodivu těch řidičů naopak tisíce stále chybějí, zatímco na manažerských a úřednických pozicích to jaksi vliv nemá.

Mimochodem - vím o koncernu, kde se před nedávnem majitel rozhodl zrušit celou jednu vrstvu řízení. Asi šest top manažerů bylo odejito bez personální náhrady a jejich pravomoce převzali původní podřízení - a "kupodivu" ten podnik šlape jako hodinky, protože najednou přestal živit pár zbytečných huboklapů tvořících akorát zbytečná lejstra...

+1/0
26.11.2015 20:39

P67e97t27r 18B96e88z75s87t32a88r91o86s56t86i 2879606233191

Ne, nejezdím pro tuto společnost, jezdim jinde a jsem rad.... Jen píší, jak to třeba dnes již funguje...

0/0
26.11.2015 23:23

P34e84t85r 46O86b26r20l32í88k 2103525391333

Třeba dostal velké vánoční prémie a neunesl to.;-)

0/−4
26.11.2015 10:26

L40u75c46i47a19n 66P96a42p21a36z71i44a14n 5734807241705

Stávka řidičů je na místě. Stávková pohotovost je málo. Řidiči jsou přetíženi, malé mzdy, nervy z toho v kýblu, velké přesčasy, málo odpočinku. Už včera bylo pozdě, je třeba konat.

+8/0
26.11.2015 9:37

J77i69r30i 14H31a73v83r31d20a 4103978732984

Udelat spatne se muze i odpocatemu  a dobre placenemu...!!

+5/0
26.11.2015 11:04

V74l44a92d65a 60M20u20s48i78l 9920266768233

To ješ sice pravda, ale  zi  ridici kdyz  jezdi  vic nez 10  nebo 12 hodinb, pravdepodobnost je mnohwem  vyssi

+1/0
26.11.2015 15:33

J58i24ř11í 81K52o39c18u28r32e81k 6185294195118

Ano stávka. Ta určitě přiměje spoustu lidí, aby se ucházeli o povolání řidiče a tím pádem jich bylo dost.

0/0
26.11.2015 15:14

J61i26ř97í 66E97r67b21e60n 1363514486227

Samozřejmě že ano! Stávka je přeci od toho, aby si vydobyli lepší pracovní podmínky - nebo si snad myslíte, že ten pracovní komfort, co mají lidi na Západě nebo třeba ve Škodě Auto, jim tam spadl z nebe a je dán dobrosrdečností majitele? To ani náhodou - co si zaměstnanci historicky nevybojovali a neprosadili pomocí stávek nebo hrozeb stávkami, to nemají - a nejde jen o mzdy, ale i o pracovní dobu, bezpečnost práce, pracovní oděvy atd.

Mohlo by Vás taky zajímat, že komunistický režim měl sice plnou hubu keců o péči o pracující, ale skutek utek a zejména v 50. letech byly pracovní podmínky mnohde horší než před válkou, a že zblblí úderníci v AZNP prosazovali takové pracovní podmínky, proti kterým stávkovali už jejich otcové a dědové za dob Václava Klementa!

+1/−2
26.11.2015 20:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.