Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič trolejbusu zkolaboval, vůz narazil do sloupu na terminálu

Nehoda trolejbusu zkomplikovala ve středu provoz na autobusovém terminálu v Hradci Králové. Řidič za volantem zkolaboval a při rozjezdu ze zastávky narazil do sloupu trolejového vedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J66a52n55a 42M45a54r57k56o23v30á 3332618209222

Tak hlavně při té smůle, že se to nestalo ve městě, následky by asi byly horší, snad se ani řidiči nic nestalo , přeji mu brzké uzdravení :-)

+3/0
28.11.2015 8:29

M28a41r66t33i17n 25K40a96d66l58e83c 5671755573294

sice je mi ho líto, ale když je člověku špatně tak prostě nemá řídit. Neřikejte mi že když vás čeká kolaps tak vám neni zle!!! Maj tam vysílačku, tak zavolám dispečera že nemůžu jet, ještě na terminálu určitě neustále čeká na bus pár řidičů co jim skončila šichta, tak si daj přesčas a bude to i bez zpoždění. Stačí zavolat.

0/−5
26.11.2015 18:28

J78i19ř80í 76E69r26b75e90n 1643494486407

Víte, on tělesný kolaps je otázkou pár sekund. Pokud nevíte předem, co se děje (třeba většina lidí trpících schizofrenií či epilepsií obvykle umí přicházející záchvat rozpoznat a přizpůsobit tomu své následné jednání, ale do té doby zdravý člověk nikoliv), pak ani nevíte jak zareagovat - a když už to víte, tak je už je obvykle pozdě.

+2/0
26.11.2015 20:43

Z97d97e94n67ě26k 87Z96a78b66a77v68a 1132904606594

a obě zmíněné diagnozy jsou samozřejmě neslučitelné s ŘP

+1/0
27.11.2015 0:00

B37o25h45u78s95l72a87v 47K72r13á81l11í40k 2501700499576

Škodu bych v tomto případě odhadoval na 30TrDG, víla Fialka.

+1/0
26.11.2015 13:03

P26e59t89r 57B36e59z84s71t17a41r41o80s39t23i 2989116223841

Mrtvá Sorka, dobrá Sorka... Ne , nebudu to zlehcovat, situace je horší a horší, například CDS Náchod , první linka 4:30, návrat 23:30... Co, že to je na dva řidiče, nic, nejsou lidi, jinak by to nejelo a toto se děje pravidelně... Kdyby tam někdo přišel kontrolovat karty , dost by se divil...

+2/0
26.11.2015 10:44

P15e22t33r 93R29u12m31p78l77i24k 4929957659463

mhd nemá karty ani kotouče když je linka do 25km, ale když tu linku vezmete desetkrát, tak nikoho to nezajímá.

0/0
26.11.2015 17:37

P27e42t50r 13B43e77z35s86t51a45r86o25s40t41i 2719116713261

Do 50 km, 589/2006, OUT režim...

0/0
26.11.2015 23:22

J51i69ř36í 72E85r53b76e34n 1413404826507

Máte tam odborovou organizaci? Pokud ne, nebo pokud jste si do jejího čela zvolili někoho neschopného, tak se nedivte!

0/−1
26.11.2015 20:23

J37i62ř26í 86E42r57b62e83n 1793434366717

Prostě když nejsou lidi, tak se nejede a basta! Proč si hernajs čtyřicátníci vědomě huntují zdraví pro pár stovek měsíčně navíc, aby to po padesátce odnesli infarkty a mrtvicemi, namísto aby si v té době už užívali spokojeného rodinného života? Na Západě by takový zaměstnavatel dostal flastr od úřadů a jeho manažeři od soudů, ale na našem území se bůhvíproč stále pěstuje kultura "za bránou čeká tisíc dalších na tvou pozici". Ale kupodivu těch řidičů naopak tisíce stále chybějí, zatímco na manažerských a úřednických pozicích to jaksi vliv nemá.

Mimochodem - vím o koncernu, kde se před nedávnem majitel rozhodl zrušit celou jednu vrstvu řízení. Asi šest top manažerů bylo odejito bez personální náhrady a jejich pravomoce převzali původní podřízení - a "kupodivu" ten podnik šlape jako hodinky, protože najednou přestal živit pár zbytečných huboklapů tvořících akorát zbytečná lejstra...

+1/0
26.11.2015 20:39

P43e97t17r 76B66e43z63s47t82a31r94o93s29t75i 2729246403561

Ne, nejezdím pro tuto společnost, jezdim jinde a jsem rad.... Jen píší, jak to třeba dnes již funguje...

0/0
26.11.2015 23:23

P33e57t61r 20O14b14r74l12í77k 2543235381683

Třeba dostal velké vánoční prémie a neunesl to.;-)

0/−4
26.11.2015 10:26

L88u84c55i39a59n 81P42a36p33a63z25i16a73n 5244437651475

Stávka řidičů je na místě. Stávková pohotovost je málo. Řidiči jsou přetíženi, malé mzdy, nervy z toho v kýblu, velké přesčasy, málo odpočinku. Už včera bylo pozdě, je třeba konat.

+8/0
26.11.2015 9:37

J63i42r17i 17H28a95v24r20d49a 4543658612384

Udelat spatne se muze i odpocatemu  a dobre placenemu...!!

+5/0
26.11.2015 11:04

V87l44a14d75a 80M64u60s86i86l 9680116968513

To ješ sice pravda, ale  zi  ridici kdyz  jezdi  vic nez 10  nebo 12 hodinb, pravdepodobnost je mnohwem  vyssi

+1/0
26.11.2015 15:33

J24i35ř86í 49K88o68c38u62r21e57k 6905144555778

Ano stávka. Ta určitě přiměje spoustu lidí, aby se ucházeli o povolání řidiče a tím pádem jich bylo dost.

0/0
26.11.2015 15:14

J47i20ř63í 66E32r85b78e97n 1623764846787

Samozřejmě že ano! Stávka je přeci od toho, aby si vydobyli lepší pracovní podmínky - nebo si snad myslíte, že ten pracovní komfort, co mají lidi na Západě nebo třeba ve Škodě Auto, jim tam spadl z nebe a je dán dobrosrdečností majitele? To ani náhodou - co si zaměstnanci historicky nevybojovali a neprosadili pomocí stávek nebo hrozeb stávkami, to nemají - a nejde jen o mzdy, ale i o pracovní dobu, bezpečnost práce, pracovní oděvy atd.

Mohlo by Vás taky zajímat, že komunistický režim měl sice plnou hubu keců o péči o pracující, ale skutek utek a zejména v 50. letech byly pracovní podmínky mnohde horší než před válkou, a že zblblí úderníci v AZNP prosazovali takové pracovní podmínky, proti kterým stávkovali už jejich otcové a dědové za dob Václava Klementa!

+1/−2
26.11.2015 20:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.