Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Řidič trolejbusu zkolaboval, vůz narazil do sloupu na terminálu

Nehoda trolejbusu zkomplikovala ve středu provoz na autobusovém terminálu v Hradci Králové. Řidič za volantem zkolaboval a při rozjezdu ze zastávky narazil do sloupu trolejového vedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a85n33a 30M96a33r49k35o62v97á 3322498639242

Tak hlavně při té smůle, že se to nestalo ve městě, následky by asi byly horší, snad se ani řidiči nic nestalo , přeji mu brzké uzdravení :-)

+3/0
28.11.2015 8:29

M78a17r35t11i37n 91K26a51d98l61e51c 5831635543334

sice je mi ho líto, ale když je člověku špatně tak prostě nemá řídit. Neřikejte mi že když vás čeká kolaps tak vám neni zle!!! Maj tam vysílačku, tak zavolám dispečera že nemůžu jet, ještě na terminálu určitě neustále čeká na bus pár řidičů co jim skončila šichta, tak si daj přesčas a bude to i bez zpoždění. Stačí zavolat.

0/−5
26.11.2015 18:28

J70i21ř26í 28E95r65b14e90n 1933104656497

Víte, on tělesný kolaps je otázkou pár sekund. Pokud nevíte předem, co se děje (třeba většina lidí trpících schizofrenií či epilepsií obvykle umí přicházející záchvat rozpoznat a přizpůsobit tomu své následné jednání, ale do té doby zdravý člověk nikoliv), pak ani nevíte jak zareagovat - a když už to víte, tak je už je obvykle pozdě.

+2/0
26.11.2015 20:43

Z55d81e34n45ě21k 45Z39a85b30a59v58a 1292794296674

a obě zmíněné diagnozy jsou samozřejmě neslučitelné s ŘP

+1/0
27.11.2015 0:00

B32o77h95u35s21l33a17v 66K42r28á57l68í24k 2221670789296

Škodu bych v tomto případě odhadoval na 30TrDG, víla Fialka.

+1/0
26.11.2015 13:03

P12e55t15r 15B69e75z31s34t14a35r53o51s52t92i 2509986403911

Mrtvá Sorka, dobrá Sorka... Ne , nebudu to zlehcovat, situace je horší a horší, například CDS Náchod , první linka 4:30, návrat 23:30... Co, že to je na dva řidiče, nic, nejsou lidi, jinak by to nejelo a toto se děje pravidelně... Kdyby tam někdo přišel kontrolovat karty , dost by se divil...

+2/0
26.11.2015 10:44

P67e86t42r 33R31u96m22p20l33i53k 4659197839733

mhd nemá karty ani kotouče když je linka do 25km, ale když tu linku vezmete desetkrát, tak nikoho to nezajímá.

0/0
26.11.2015 17:37

P53e52t58r 13B96e42z27s52t51a83r67o39s65t66i 2129366893811

Do 50 km, 589/2006, OUT režim...

0/0
26.11.2015 23:22

J80i88ř46í 80E16r91b32e61n 1493604916577

Máte tam odborovou organizaci? Pokud ne, nebo pokud jste si do jejího čela zvolili někoho neschopného, tak se nedivte!

0/−1
26.11.2015 20:23

J80i60ř75í 50E53r20b74e97n 1573554336377

Prostě když nejsou lidi, tak se nejede a basta! Proč si hernajs čtyřicátníci vědomě huntují zdraví pro pár stovek měsíčně navíc, aby to po padesátce odnesli infarkty a mrtvicemi, namísto aby si v té době už užívali spokojeného rodinného života? Na Západě by takový zaměstnavatel dostal flastr od úřadů a jeho manažeři od soudů, ale na našem území se bůhvíproč stále pěstuje kultura "za bránou čeká tisíc dalších na tvou pozici". Ale kupodivu těch řidičů naopak tisíce stále chybějí, zatímco na manažerských a úřednických pozicích to jaksi vliv nemá.

Mimochodem - vím o koncernu, kde se před nedávnem majitel rozhodl zrušit celou jednu vrstvu řízení. Asi šest top manažerů bylo odejito bez personální náhrady a jejich pravomoce převzali původní podřízení - a "kupodivu" ten podnik šlape jako hodinky, protože najednou přestal živit pár zbytečných huboklapů tvořících akorát zbytečná lejstra...

+1/0
26.11.2015 20:39

P30e75t31r 93B17e40z38s43t16a84r13o91s51t91i 2139976213491

Ne, nejezdím pro tuto společnost, jezdim jinde a jsem rad.... Jen píší, jak to třeba dnes již funguje...

0/0
26.11.2015 23:23

P61e66t75r 11O39b57r63l67í19k 2553125611603

Třeba dostal velké vánoční prémie a neunesl to.;-)

0/−4
26.11.2015 10:26

L15u67c51i72a75n 62P87a54p63a56z98i16a87n 5564777381145

Stávka řidičů je na místě. Stávková pohotovost je málo. Řidiči jsou přetíženi, malé mzdy, nervy z toho v kýblu, velké přesčasy, málo odpočinku. Už včera bylo pozdě, je třeba konat.

+8/0
26.11.2015 9:37

J57i18r31i 55H26a74v73r61d65a 4743918552784

Udelat spatne se muze i odpocatemu  a dobre placenemu...!!

+5/0
26.11.2015 11:04

V32l75a64d21a 36M38u62s46i49l 9500216438723

To ješ sice pravda, ale  zi  ridici kdyz  jezdi  vic nez 10  nebo 12 hodinb, pravdepodobnost je mnohwem  vyssi

+1/0
26.11.2015 15:33

J19i96ř72í 35K98o54c45u62r39e36k 6875974485918

Ano stávka. Ta určitě přiměje spoustu lidí, aby se ucházeli o povolání řidiče a tím pádem jich bylo dost.

0/0
26.11.2015 15:14

J59i27ř96í 40E22r89b51e30n 1703524516177

Samozřejmě že ano! Stávka je přeci od toho, aby si vydobyli lepší pracovní podmínky - nebo si snad myslíte, že ten pracovní komfort, co mají lidi na Západě nebo třeba ve Škodě Auto, jim tam spadl z nebe a je dán dobrosrdečností majitele? To ani náhodou - co si zaměstnanci historicky nevybojovali a neprosadili pomocí stávek nebo hrozeb stávkami, to nemají - a nejde jen o mzdy, ale i o pracovní dobu, bezpečnost práce, pracovní oděvy atd.

Mohlo by Vás taky zajímat, že komunistický režim měl sice plnou hubu keců o péči o pracující, ale skutek utek a zejména v 50. letech byly pracovní podmínky mnohde horší než před válkou, a že zblblí úderníci v AZNP prosazovali takové pracovní podmínky, proti kterým stávkovali už jejich otcové a dědové za dob Václava Klementa!

+1/−2
26.11.2015 20:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.