Diskuze

Odboj chudých řidičů nekončí, výsledkem může být stávka i kolaps dopravy

Křehký mír z ledna roku 2011 mezi hradeckým krajským úřadem a autobusovými dopravci opět přerostl v otevřenou válku. Jestliže nedojde k brzkému usmíření, nejmírnějším dopadem může být „jen“ jednodenní výstražná stávka, hrozí prý ale také akutní nedostatek řidičů autobusů veřejné dopravy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

každý tender je hlavně o ceně a i každý nákup čehokoliv.to samé je všech, nižší mzdy = nižší vysledná cena. řidiči nejsou nic extra - dělníci, baliči čokolády, trhači banánů i kancelářská činnost. pokud za málo dělat nechtějí, ať jdou jinam. až bude nedostatek řidičů, platy jim porostou . prostě zákazníkovi bude vždycky z ležet na ceně a mzdové náklady ji vždycky a všude ovlivňují

0 1
možnosti

Řidičů je silný nedostatek a chodí se již na patnácti hodinové směny, někdy za odměnu i šestý den v týdnu, poslední půlrok bych i řekl, že zaměstnavatelé jdou do sebe a snaží se... Třeba takový ICOM pochopil, že to nejlepší jim už dávno uteklo... Obzvlášť, když třeba na Rychnovsku jde utict na osmičky do fabriky za vyšší plat...

3 0
možnosti

Jen blázen může za ty peníze dělat

0 0
možnosti

Proč řidiči už nestávkují? Na co čekají? Chci vidět činy, ne jenom řečičky.

0 1
možnosti

P26e23t69r 29N88a71j86d33e65k

10. 12. 2015 9:39

Pořád o tom žvaní a stávka nikde. Na co čekají? Já být jimi, tak od 24. do konce roku vyhlásím týdenní stávku a když už nic, tak aspoň budou mít volno mezi svátky :)

1 0
možnosti

Stále jsem přesvědčen, že zadavatel nemá právo určovat, kolik dodavatel služby platí svým zaměstnancům. Ostatně u jiných služeb se to taky neřeší.

2 1
možnosti
Foto

J45i34ř63í 19E96r47b86e41n

11. 12. 2015 21:08

Pokud je zadavatelem urad ci jina verejna instituce, pak by mela zohlednovat vice hledisek. Jde totiz o prelevani verejnych penez ve prospech soukromych spolecnosti.

0 0
možnosti

To není záležitost odborů, ale firem, které podávají nabídky. Když budou řidiče příliš škubat, žádné neseženou a stávající jim utečou. Pak by měl nastoupit zadavatel a uložit velké smluvní pokuty za neposkytovaní smluvních služeb (spoje prostě bez řidičů nevyjedou). Toto by měl být primární bič na firmy, které se zavážou nějakou službu dodat, ale následně ji dodat nedokážou. A trh se pročistí. Ano, krátkodobé problémy přijdou, ale z dlouhodobého hlediska je to jen přínosné.

7 0
možnosti