- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
každý tender je hlavně o ceně a i každý nákup čehokoliv.to samé je všech, nižší mzdy = nižší vysledná cena. řidiči nejsou nic extra - dělníci, baliči čokolády, trhači banánů i kancelářská činnost. pokud za málo dělat nechtějí, ať jdou jinam. až bude nedostatek řidičů, platy jim porostou . prostě zákazníkovi bude vždycky z ležet na ceně a mzdové náklady ji vždycky a všude ovlivňují
Řidičů je silný nedostatek a chodí se již na patnácti hodinové směny, někdy za odměnu i šestý den v týdnu, poslední půlrok bych i řekl, že zaměstnavatelé jdou do sebe a snaží se... Třeba takový ICOM pochopil, že to nejlepší jim už dávno uteklo... Obzvlášť, když třeba na Rychnovsku jde utict na osmičky do fabriky za vyšší plat...
Proč řidiči už nestávkují? Na co čekají? Chci vidět činy, ne jenom řečičky.
Pořád o tom žvaní a stávka nikde. Na co čekají? Já být jimi, tak od 24. do konce roku vyhlásím týdenní stávku a když už nic, tak aspoň budou mít volno mezi svátky :)
Stále jsem přesvědčen, že zadavatel nemá právo určovat, kolik dodavatel služby platí svým zaměstnancům. Ostatně u jiných služeb se to taky neřeší.
Pokud je zadavatelem urad ci jina verejna instituce, pak by mela zohlednovat vice hledisek. Jde totiz o prelevani verejnych penez ve prospech soukromych spolecnosti.
To není záležitost odborů, ale firem, které podávají nabídky. Když budou řidiče příliš škubat, žádné neseženou a stávající jim utečou. Pak by měl nastoupit zadavatel a uložit velké smluvní pokuty za neposkytovaní smluvních služeb (spoje prostě bez řidičů nevyjedou). Toto by měl být primární bič na firmy, které se zavážou nějakou službu dodat, ale následně ji dodat nedokážou. A trh se pročistí. Ano, krátkodobé problémy přijdou, ale z dlouhodobého hlediska je to jen přínosné.