- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nesmysl, aby zadavatel řešil interní mzdy dodavatele.
A další nesmysl, aby si zadavatel stanovoval nějaké podmínky a následně rezignoval na jejich dodržování )např. to topení v mrazech). Buď jsou ty podmínky nesmyslné a neměly by tam vůbec být, nebo se smlouvě budou a dodavatel je pak musí dodržovat.
A k topení v autobusech, na lince HK - Jaroměř (přes okolní vesnice) se topí v málokterém autobuse, 20° jsem snad letos v zimě ještě nezažila, pravda, není těch třicet pod nulou venku.
Tam jezdí převážně Orlobus , dnes už Arriva, netopi se kvůli naftě a limitum, jinak není problém mít ve voze klidně 30 stupňů...
Já jsem asi blbá, ale pořád nechápu, proč o mzdách chtějí vyjednávat s krajem, přeci mzdy dojednávají odbory se zaměstnavatelem. A zaměstnavatel není kraj, ale dopravní společnost, od které kraj nakupuje služby. Tím nechci říct, že by si řidiči vyšší mzdy nezasloužili (jako skoro každý při úrovni našich mezd), jen si myslím, že pláčou na špatném hrobě.
A ještě jedna poznámka mimo, proč se do vyjednávání o mzdách v Královéhradeckém kraji montuje odborář z Jablonce? To je nějaký nadřízený odborář?
Jablonec a Semily jsou sídlo společnosti Busline, která má v našem kraji celý okres Jičín a něco navíc, takže jejich autobus se podívá třeba i do Jaroměře nebo Třebechovic...
Ať se priznaji, kdo má namastene kapsy, proč by čistě náhodou Arriva objednala 160 nových vozů a ICOM 170... Zrušit to nejde, protože otevírání obálek je už předem domluvena fraška a museli by vracet vsimné, protože bych byl silně překvapen, pokud by dva výše jmenování dopravci neměli vše krom Jičína, kde vládnou Semily...