- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To už je minimálně třetí smrťák na tomto přejezdu, frekventovaná silnice vedoucí do lyžařského střediska. Vůbec nechápu, proč tam nejsou světla. Vidět je tam sice dobře, ale může sněžit nebo být mlha a nevidíte nic. Ve větru ani nepůjde nic slyšet. Být z Rokytnice, tak se hodně, ale hodně naštvu. Vlak jel asi dost pomalu, ale bohužel se trefil.
Nic nekomentuji jen si tak pročítám diskuze co se týče železnice, ale co už se poslední dobou děje na přejezdech či na různých přechodech přes železniční trať je opravdu zarážející a musím reagovat . Pracuji jako strojvedoucí, tudíž to mám všechno krásně ,,z první ruky,,. Přál bych některým diskutujícím se svézt někdy ve předu na vlaku když jedete 100 km/h a více a vidíte jak v dálce běží signalizace na přejezdu a vy vidíte jak tam vesele auta jezdí, to máte potom tep opravdu vysoký. Nebo lidé jak přebíhají na poslední chvíli před vlakem a ve finále ušetří 5 sec. V poslední době je to opravdu denně na několika přejezdech, a když si dovolíte na tyto lidi zatroubit tak ještě se dočkáte prostředníčku. V poslední době už člověk i bojí chodit do práce, protože se taky může stát že kvůli takovým blbcům, kterým je za těžko zastavit a rozhlédnout se, se nemusím vrátit domů. Jen poslední, nebezpečné přejezdy neexistují, jen bezohlední řidiči!!!!
Pracuju jako zabezpečovák, a nad tím co popisujete zůstává rozum stát. Kolikrát to lidi udělaj i za naší přítomnosti, a když se jich zeptáme co blbnou, tak nám ještě vynadají...
Úvahy o přehlédnutí výstražného kříže je až zarážející. Ano ten lze přehlédnout, přehlédne li ale i tři výstražné desky (A31 a-c) umístěné v pravidelných intervalech před tratí pak trpí závažnou poruchou zraku, tudíž nemá za volantem co dělat.
Řidiči je nepřehlíží. Řidiči je ignorují.
proč není osazen přejezd výstražnými semaforem? Je tam jen výstražný kříž, ale pochopitelně řidič musí být pozorný a rozhlédnut se zda nejede vlak. Mašinfíra, ale musí před přejezdem houkat a i přes tyto věci vyhasl lidský život
Jasné, dajme svetlá na všetky priecestia, semafóry na všetky križovatky, všetky trate aj cesty oploťme, na všetky okná dajme mreže a autám dajme obmedzovač rýchlosti na 30 km/h. Potom zachránime mnoho životov...
Že se nemá vjíždět před vlak, a proto je vhodné se pořádně rozhlédnout, už máme jasné...
Ovšem co mě zaujalo v kontextu s častými plky o tom, jak řidiči jezdí nehorázně v autě sami, je zmínka o jediném pasažérovi v tom motorovém voze. To je teprve luxus!
Mimo špičku nebo proti hlavnímu proudu se to občas stane. Včera večer jsem jel dvě zastávky sám dokonce v žabotlamu. A nedávno dokonce v celé trase vlaku (Chodov - Loket).
Manželka či přítelkyně - trauma by to mělo být tak jako tak.
Tento železniční přejezd nechápu. Musí se přes něj jet do oblíbeného lyžařského střediska, v zimě přes něj denně přejede spousta aut směřujících do hor a zpět a on je bez semaforů a bez závor...
Hlavně, že jsou jinde v republice železniční přejezdy, kde je semafor na přejezdu přes polní cestu, přes kterou jezdí jen traktor na pole.
Asi deset let jezdíme na lyže do Říček přes ten přejezd a každou další zimu jsem překvapena, že tam stále není "světelné signalizační zařízení"
Dle předpisů 30 km/hod a navíc ještě stopka = stůj dej přednost v jízdě ?
Překvapuje mne na idnes tak inteligentně napsaný titulek.
zabít takto svojí pravděpodobně ženu, či přítelkyni, musí být trauma do konce života
Na žel. přejezd jsme dopředu 4x varováni dopravní značkou (!) - nepomůže, přehlédne? Závory stažené objede - přehlédne? Zákon říká, že na na přejezdu bez blikající bílé je max. rychlost do 30 km - jezdí se i 70 km - přehládne, nebo na to se*e? Na křižovatce už 3 sec. svítí červená a "on" jede (!) - přehlédne?