Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trať na Jaroměř sevře dlouhá výluka, od léta však vlaky zrychlí

Cestující mezi Hradcem Králové a Jaroměří se letos mají na co těšit - v kladném i záporném smyslu. Od poloviny března nejprve železniční trať uzavře 107 dnů dlouhá výluka, poté však budou vlaky komfortnější a rychlejší. Dráhy zvažují i nasazení moderních vozů RegioShark, kterým se přezdívá žralok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z85d10e38n83e41k 20Š61i25t74i96n23a 2713638810915

Při výlukách a rekonstrukcích jsou vždy komplikace. Nicméně je třeba trať z Pardubic do Hradce co nejrychleji zdvoukolejnit a z Hradce na Jaroměř také a z Jaroměře do Svobody elektrizovat.

+1/0
29.2.2016 23:55
Foto

P24a47v67e57l 38D25v98o21ř30á73k 7519299510909

Stejně se bude muset v Trutnově přestupovat, protože trať do Svobody nad Úpou je soukromá, ČD jí "chytře" prodalo. Byla by paráda, kdyby rychlíky z Prahy končily ve Svobodě na ne v Trutnově.

0/0
15.2.2016 18:22

J79i17ř80í 87B87a78u23e97r 4424516868520

Z Trutnova do Jaroměře vlakem 59 minut,autobusem 35 minut.Pořád je autobus lepší.

0/0
20.1.2016 11:49

J62i20ř28í 52E10r67b41e98n 1413514336767

A srovnáváte srovnatelné, jo? Dálkový bus s rychlíkem a linkáč s osobákem, jo?Expres TAD to jezdí 30 minut po zkratce 29 km s pouze třemi mezilehlými zastávkami, zato linkáč Osnado 70 minut na klikatici 41 km dlouhé při bezmála třiceti zastávkách a ČD to dávají za 60 (rychlík se sedmi mezilehlými zastávkami) až 63 minut (spěšňák s 9 zastávkami) na trati dlouhé 52 km.

Navíc na vlak si koupím jednu jízdenku až do cíle, nemusím při každém přestupu kupovat novou jako v autobusu, i to je časová a hlavně finanční úspora.

+2/−1
20.1.2016 16:20

P71e79t14r 90N38e50c47h78a38n35i68c54k58ý 7943726228680

Tak ať rychlíky do Trutnova pošlou odklonem přes Týniště, rychlíky do Pardubic odklonem přes Ostroměř a Paku (musely by jet dva motory nebo řidičák kvůli úvrati v Ostroměři, ale šlo by to sebrat z osobáků) a komplikací bude řádově míň.

0/0
19.1.2016 13:53
Foto

P56a70v95e53l 47K38u48b71e20l78k49a 8487882569370

Chystá se totiž druhá etapa stavby druhé koleje a modernizace úseků z Opatovic do Hradce a ze Stéblové do Pardubic. „Harmonogram zatím nemáme, ale v roce 2016 bychom chtěli začít a stavbu zároveň i dokončit,“ řekl mluvčí SŽDC Marek Illiaš.

-- v jednom roce začít a zároveň skončit? Jaký úsek?! Nějak mi to nehraje přátelé ;-D ...

0/0
19.1.2016 10:44

R88a30d70e70k 82J60a44n62a17t94a 9755366504732

"v jednom roce začít a zároveň skončit?"

Proč by to nešlo? Vždyť to je jednoduchá stavba. Kolej navíc v rovné trati, kde je na ni místo.

0/0
19.1.2016 14:18

F14r94a29n39t84i79š37e33k 33K51u64l29d28a70n 5976407484774

No třeba kvůli vyřešení problému Rosice - Pardubice.... Rekonstrukce mostu přes Labe a vyřešení zaústění tratě Pardubice - Havl. Brod. Teď se jezdí v úsek Pardubice - Rosice úvratí....

0/0
19.1.2016 17:15

R41a64d38e34k 11J39a18n21a17t87a 9575706114962

Řešení Pardubic je v plánu jistě až naposled. Kraj ani stát nemá v tom myslím dosud jasno.

Podle mě je jediná rozumná možnost postavit těch pár km Medlešické spojky ...

0/0
19.1.2016 18:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.