Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trať na Jaroměř sevře dlouhá výluka, od léta však vlaky zrychlí

Cestující mezi Hradcem Králové a Jaroměří se letos mají na co těšit - v kladném i záporném smyslu. Od poloviny března nejprve železniční trať uzavře 107 dnů dlouhá výluka, poté však budou vlaky komfortnější a rychlejší. Dráhy zvažují i nasazení moderních vozů RegioShark, kterým se přezdívá žralok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z23d30e80n79e75k 44Š28i92t51i50n36a 2833498260695

Při výlukách a rekonstrukcích jsou vždy komplikace. Nicméně je třeba trať z Pardubic do Hradce co nejrychleji zdvoukolejnit a z Hradce na Jaroměř také a z Jaroměře do Svobody elektrizovat.

+1/0
29.2.2016 23:55
Foto

P55a37v53e85l 24D33v83o57ř76á23k 7479889400729

Stejně se bude muset v Trutnově přestupovat, protože trať do Svobody nad Úpou je soukromá, ČD jí "chytře" prodalo. Byla by paráda, kdyby rychlíky z Prahy končily ve Svobodě na ne v Trutnově.

0/0
15.2.2016 18:22

J42i90ř24í 82B63a88u36e52r 4294416958330

Z Trutnova do Jaroměře vlakem 59 minut,autobusem 35 minut.Pořád je autobus lepší.

0/0
20.1.2016 11:49

J56i73ř43í 29E50r30b96e72n 1373444926957

A srovnáváte srovnatelné, jo? Dálkový bus s rychlíkem a linkáč s osobákem, jo?Expres TAD to jezdí 30 minut po zkratce 29 km s pouze třemi mezilehlými zastávkami, zato linkáč Osnado 70 minut na klikatici 41 km dlouhé při bezmála třiceti zastávkách a ČD to dávají za 60 (rychlík se sedmi mezilehlými zastávkami) až 63 minut (spěšňák s 9 zastávkami) na trati dlouhé 52 km.

Navíc na vlak si koupím jednu jízdenku až do cíle, nemusím při každém přestupu kupovat novou jako v autobusu, i to je časová a hlavně finanční úspora.

+2/−1
20.1.2016 16:20

P20e46t39r 71N14e66c37h55a86n29i19c58k21ý 7103846368420

Tak ať rychlíky do Trutnova pošlou odklonem přes Týniště, rychlíky do Pardubic odklonem přes Ostroměř a Paku (musely by jet dva motory nebo řidičák kvůli úvrati v Ostroměři, ale šlo by to sebrat z osobáků) a komplikací bude řádově míň.

0/0
19.1.2016 13:53

P12a18v21e89l 89K75u19b23e56l71k26a 8917672459970

Chystá se totiž druhá etapa stavby druhé koleje a modernizace úseků z Opatovic do Hradce a ze Stéblové do Pardubic. „Harmonogram zatím nemáme, ale v roce 2016 bychom chtěli začít a stavbu zároveň i dokončit,“ řekl mluvčí SŽDC Marek Illiaš.

-- v jednom roce začít a zároveň skončit? Jaký úsek?! Nějak mi to nehraje přátelé ;-D ...

0/0
19.1.2016 10:44

R97a27d71e27k 59J63a48n61a13t50a 9465376644832

"v jednom roce začít a zároveň skončit?"

Proč by to nešlo? Vždyť to je jednoduchá stavba. Kolej navíc v rovné trati, kde je na ni místo.

0/0
19.1.2016 14:18

F17r49a45n70t39i34š36e80k 15K29u69l29d57a56n 5936217634284

No třeba kvůli vyřešení problému Rosice - Pardubice.... Rekonstrukce mostu přes Labe a vyřešení zaústění tratě Pardubice - Havl. Brod. Teď se jezdí v úsek Pardubice - Rosice úvratí....

0/0
19.1.2016 17:15

R82a20d60e93k 37J67a75n78a63t56a 9185496534482

Řešení Pardubic je v plánu jistě až naposled. Kraj ani stát nemá v tom myslím dosud jasno.

Podle mě je jediná rozumná možnost postavit těch pár km Medlešické spojky ...

0/0
19.1.2016 18:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.