Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Trať na Jaroměř sevře dlouhá výluka, od léta však vlaky zrychlí

Cestující mezi Hradcem Králové a Jaroměří se letos mají na co těšit - v kladném i záporném smyslu. Od poloviny března nejprve železniční trať uzavře 107 dnů dlouhá výluka, poté však budou vlaky komfortnější a rychlejší. Dráhy zvažují i nasazení moderních vozů RegioShark, kterým se přezdívá žralok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z74d94e40n22e22k 81Š92i27t39i33n67a 2803968920535

Při výlukách a rekonstrukcích jsou vždy komplikace. Nicméně je třeba trať z Pardubic do Hradce co nejrychleji zdvoukolejnit a z Hradce na Jaroměř také a z Jaroměře do Svobody elektrizovat.

+1/0
29.2.2016 23:55
Foto

P73a35v68e26l 45D91v66o97ř77á44k 7249909930309

Stejně se bude muset v Trutnově přestupovat, protože trať do Svobody nad Úpou je soukromá, ČD jí "chytře" prodalo. Byla by paráda, kdyby rychlíky z Prahy končily ve Svobodě na ne v Trutnově.

0/0
15.2.2016 18:22

J10i51ř34í 36B50a31u58e37r 4414836328140

Z Trutnova do Jaroměře vlakem 59 minut,autobusem 35 minut.Pořád je autobus lepší.

0/0
20.1.2016 11:49

J57i16ř76í 42E91r61b70e54n 1733654416797

A srovnáváte srovnatelné, jo? Dálkový bus s rychlíkem a linkáč s osobákem, jo?Expres TAD to jezdí 30 minut po zkratce 29 km s pouze třemi mezilehlými zastávkami, zato linkáč Osnado 70 minut na klikatici 41 km dlouhé při bezmála třiceti zastávkách a ČD to dávají za 60 (rychlík se sedmi mezilehlými zastávkami) až 63 minut (spěšňák s 9 zastávkami) na trati dlouhé 52 km.

Navíc na vlak si koupím jednu jízdenku až do cíle, nemusím při každém přestupu kupovat novou jako v autobusu, i to je časová a hlavně finanční úspora.

+2/−1
20.1.2016 16:20

P53e76t17r 95N61e77c97h89a98n95i38c81k42ý 7533566718930

Tak ať rychlíky do Trutnova pošlou odklonem přes Týniště, rychlíky do Pardubic odklonem přes Ostroměř a Paku (musely by jet dva motory nebo řidičák kvůli úvrati v Ostroměři, ale šlo by to sebrat z osobáků) a komplikací bude řádově míň.

0/0
19.1.2016 13:53

P46a92v83e93l 40K43u60b31e44l51k61a 8297482569430

Chystá se totiž druhá etapa stavby druhé koleje a modernizace úseků z Opatovic do Hradce a ze Stéblové do Pardubic. „Harmonogram zatím nemáme, ale v roce 2016 bychom chtěli začít a stavbu zároveň i dokončit,“ řekl mluvčí SŽDC Marek Illiaš.

-- v jednom roce začít a zároveň skončit? Jaký úsek?! Nějak mi to nehraje přátelé ;-D ...

0/0
19.1.2016 10:44

R54a82d72e23k 61J74a62n84a41t15a 9615766944102

"v jednom roce začít a zároveň skončit?"

Proč by to nešlo? Vždyť to je jednoduchá stavba. Kolej navíc v rovné trati, kde je na ni místo.

0/0
19.1.2016 14:18

F47r15a98n59t37i72š56e85k 22K43u56l74d26a36n 5466707594494

No třeba kvůli vyřešení problému Rosice - Pardubice.... Rekonstrukce mostu přes Labe a vyřešení zaústění tratě Pardubice - Havl. Brod. Teď se jezdí v úsek Pardubice - Rosice úvratí....

0/0
19.1.2016 17:15

R93a71d86e70k 82J57a42n71a40t98a 9625356814822

Řešení Pardubic je v plánu jistě až naposled. Kraj ani stát nemá v tom myslím dosud jasno.

Podle mě je jediná rozumná možnost postavit těch pár km Medlešické spojky ...

0/0
19.1.2016 18:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.