Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přechod na hradeckém okruhu dostane semafor, chodit tam byl hazard

Lidé, kteří denně musí přecházet po nebezpečném přechodu v Resslově ulici u bývalého podniku PVT v Hradci Králové, se konečně dočkají semaforů. Na silničním okruhu je to poslední přechod, který není zabezpečen světelnou signalizací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z58b48y26n60ě65k 29H87o43l30í35k 1727487165820

salón republiky nějak nedomyšlenej....

0/−4
3.2.2016 8:39

M22i79c66h80a18l 38F31r66a97n10z 7333933891542

soudíte dle jednoho semaforu? :-D

+4/0
3.2.2016 9:06

H40a56n35a 92U50l65r10y47c22h47o37v87á 9390213528518

Tak on je funkční semafor o padesát metrů vedle. To je spíš tím, že si spousta chodců myslí, že může přecházet kdy ho napadne. A když jede kolona aut od toho funkčního semaforu, tak nemůže chvíli počkat. A pak ještě klasika z druhé strany, pouští vás auto a ve druhém pruhu další jede vesele dál.

0/0
3.2.2016 15:20

T66o48m26á87š 44Z69e19m95a95n 3925958904495

A nebylo by lepší chodcům vysvětlit e přechod se přechází po jednotlivých jízdních pruzích a ne v celku?

0/−8
2.2.2016 20:53

P25a36v70e38l 42H13l73a10v78a97t49ý 3829746679291

To jako že zůstanou stát na dvojité plné čáře uprostřed čtyřpruhu a budou čekat, až nic nepojede?

+8/0
2.2.2016 22:51

M53i30c97h20a24l 55F43r83a77n12z 7203693471392

;-DR^

0/0
3.2.2016 9:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.