Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Lidé z Březhradu přišli kvůli dvoukolejce o zastávku. Byl to šok, tvrdí

Obyvatelé hradecké okrajové části Březhrad byli léta zvyklí jezdit do Hradce Králové nebo Pardubic vlakem, protože několik minut chůze od domovů měli nádraží Opatovice nad Labem-Pohřebačka. Jenže s první dokončenou etapou zdvoukolejňování trati mezi dvěma krajskými městy o „svoji“ zastávku přišli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H32a20n46a 56U92l23r17y76c77h79o22v59á 9700123758488

Pan předseda březhradské komise místní samosprávy Dušan Ferčák asi tou městskou dopravou moc nejezdí nebo jen o víkendech, kdy městský bus opravdu jede z terminálu do Březhradu. Ve všední dny spojuje Březhrad linka č. 12 a ta naopak nejede na terminál, ale od hlavního nádraží pokračuje na Slezské Předměstí a celou trasu projede za 30 minut.

Co se týká vlakové zastávky, tak já třeba nechápu, proč se nemohla upravit zastávka stávající, ale za těžké peníze se vybudovala pro Opatovice zastávka nová, navíc daleko od "civilizace" kdesi v polích.

0/0
1.2.2016 10:28

P47a67v95e54l 20Ř73a36p11e27k 7832776349555

Protože dotace. Musí se čerpat, i kdyby se za ty peníze mělo zlikvidovat vše, co fungovalo, a postavit nesmysly, které nikdo nepotřeboval. EURv

+1/0
1.2.2016 11:03

P56e66t37r 68K78a33d82e42ř50á82v35e43k 9351902940472

No já nevim, ale už jen pohledem pohledem do mapy je sice na jednu stranu pole, ale prakticky pro celé Opatovice je to z nové zastávky blíž. A na druhou stranu je (výrazně menší) Pohřebačka, kde to má odhadem tak minimálně polovina lidí taky blíž a ta druhá plusmínus stejně nebo o málo dál. Navíc pro rekonstrukci do současných civilzačních standardů by se musela i stávající stanice dost překopat (nástupiště, bezpečný přístup, tj. s podchodem), takže by to taky nebylo zadarmo.

Jinak slušná demagogie od pana Ferčáka, k (údajným) třem minutám jízdy vlaku docházkovou vzdálenost nepřičtu a že mi dvanáctka jezdí přímo z obce, to radši taky pominu... O údajném "překvapení" že nám tu najednou vlaky nestojí už vubec nemluvim.

0/0
3.2.2016 16:10

P57a83v45e39l 19Ř44a82p31e31k 7232836899905

Pro koho se dnes staví dopravní stavby? Pro samotné stavitele a jejich kamarády, aby shrábli část dotací do soukromých kapes. To je realita všedních dnů. Lidi, pro které se má oficiálně stavět, jsou až na posledním místě a různým papalášům, kteří znají svět jen skrze okénko svého automobilu, jsou lidé naprosto ukradení. Rv

+1/0
1.2.2016 9:58

J94i75ř98í 96B21a72u89e60r 4144696818630

Papaláši jezdí autem tak jim jsou ostatní lidi ukradený,ať si jezděj jak chtěj.

+2/0
1.2.2016 9:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.