- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je samozřejmě nesmysl, to snad každý pochopil. Na carovem kódu čili Eanu, žádná cena samozřejmě neni!!! Je to prostě kód zboží. A každý obchodník si k němu v reálném čase přiřazuje svou cenu. Je pravda, že může být kód aktivní i ve chvíli, kdy uz fyzicky není zboží na prodejně. V tomto případě bych to spíš tipoval na záměnu, tj. Nalepeni eanu z jiného výrobku podobného typu ( takže ne třeba prelepeni pily čokoládou ;)()
Carovy kód neobsahuje žádné informace o zboží nebo o ceně jak se tu někteří domnívají. Je to prostě jen rychlý způsob, jak evidovat nákup. Čili naskenuju EAN, číslo se mi porovna s databází a vyvolá se konkrétní informace o produktu a ceně, ale to musí být v databázi toho obchodu. Tedy to musel udělat tak, že na ty kaminka musel nalepit carovy kód třeba z mixéru ...
Nenažranec, když snižoval cenu na desetinu. Kdyby to zkrouhnul dejme tomu z 4190 na 3190 Kč, nikdo si toho ani nevšimne.
Leze to z nich jak z chlupatý deky.Než jsem se dozvěděl že to je polák ,tak sem to musel přečíst celý.
Blbost a nenažranost. To je jak u politiků, s postupem času se ztrácí soudnost i míra a převládne pocit neohroženosti, dokonce se stále s rostoucí mírou blbosti tyto jedince naopak zaplaví pocit geniality a duševní nadřazenosti nad všemi.
Teda ten postreh prodavacek co prehlidli 60 tis. je neuveritelnej.
Na pokladnách nejsou prodavačky, ale jen pípačky čárových kódů a je jim vesměs jedno co pípne
Jak to jako prováděl? Copak jde udělat čárový kód, který sdělí stejný název zboží zadaný v systému obchodu, ale změní jeho cenu? Nebo jak to funguje? Přeci čárový kód naskenují do systému, zadají tam název zboží, který se ukáže na účtence, v systému, přidělí mu v systému cenu a je to ne? Nebo se pletu? Jen mě to zajímá, neb mi přijde, že to snad není jednoduché obejít systém, ale pokud ano, tak je to tedy hodně špatné... :-(
Okopiruje si stitek z drivejsiho nakupu. To zbozi je v systemu evidovane.
No jo obchodníkům nedochází, že jsou v ČR Když si nedají ochranou pečeť, nebo značku, protože šetří pár desítek haléřů třeba na samolepce, tak je pár chytráků opentlí za statisíce.
david, pri týchto smiešnych stratách sa obchodom neoplatí investovať stovky milionov do zmenu registrácie tovarov
iDnes má docela postřeh. Toto dělají češi už sakra dlouho.
To se snad dělalo s zeleninou v rescue před lety, ale tam se daly ukrást koruny.