Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Provoz v Hradci bude řídit superpočítač, dopravní Matrix už má obrysy

Loni na jaře se Hradec stal prvním městem střední a východní Evropy, které začalo v ostrém provozu testovat inteligentní dopravní kameru s přenosem dat vzduchem. „Chytrá“ by v blízké budoucnosti neměla být jen zkoušená Rašínova třída, ale rovnou celé město.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J50o52s64e95f 96B96i71e45l93i31k 6672376128737

Nejen pomáhat a chránit, systém může „šmírovat“ i trestat

B - je pravděpodobnější.

+1/0
2.3.2016 12:20

J57o66s92e35f 37B33r30o41ž81e70k 7803435282601

Všichni mají vyšší spotřebu a produkují vyšší zplodiny kvůli naprosto zbytečným semaforům a upřednostňování tramvají (které navíc jedou na elektriku). Jede tramvaj, hlavně v noci, a všichni kolem musí stát a rozjíždět se, aby 2 opilci a jeden bezdomovec v tramvaji byli na konečné o minutu dřív.

+1/0
2.3.2016 12:00

J65a42n 64R23o95h92á31č 4772912967419

Tak to se u nas stat nemuze.;-D

0/0
2.3.2016 15:03

J29i51ř35í 62E75r32b95e12n 1393214766367

No ono ubrzdit a rozjet třicetitunovou tramvajovou soupravu sežere malinko víc energie než ty tři osobáky okolo. A kromě opilců a bezdomovců tím vozem jezdívají i prodavačky, zdravotní sestry, účetní a různí další zaměstnanci.

Kdyby všichni sedali do aut namísto MHD, nebylo by ve městech vůbec k hnutí. I díky vám - proč nejedete tou tramvají taky? Strach z lidí?

0/0
3.3.2016 9:24

R75o86m35a55n 24K25e40n75i65s 1254108644596

Aby to neskončilo stejně jako s Matrixem. Namyslím tím ve filmu, tam musí vždy dobro zvítězit. Skutečnost bývá úplně jiná.

p.s. asi se dám na hackera. Ovládnout takový systém bude docela zábavné a způsobí to takové zmatky a možná i ohrožení životů, že by to potom mohla být předloha dalšího dílu.

0/0
2.3.2016 11:53

F12i17l71i68p 18S44i70r10o14t58e41k 9322989612281

Nezbývá, než Hradci závidět. Přitom už dnes má světla na křižovatkách slušně synchronizovaná. Co bychom za to dali v Praze, kde můžete jet odkudkoliv kamkoliv a vždy máte jistotu, že na každé křižovatce bude červená...

+5/0
2.3.2016 11:22

T55o80m52á37š 68K39l35í11m28a 4654547903653

Jedinnou zkusenost se samafory mam ve zline a pokazde kdyz tam jedu tak musim jet cca 55-60km/h abych stihal dalsi zelenou a tim padem porusuji predpisy.....

bych uvital kdyby byly znacky napovidajici jakou rychlosti jet abych vklidu dojel k dylismu semoforu na zelenou.....

0/0
2.3.2016 11:53

M51i26l13a21n 58K95n60i31t41t52e36l 6146140662670

V Hradci je na II. okruhu téměř všude 60 km/h.

0/0
2.3.2016 14:23

J52a63n 55R20o66h98á52č 4652622807189

Ale je potreba jet skoro 70, aby sem dal napriklad zelenou vlnu od stareho baumaxu az k tesle

0/0
2.3.2016 15:04

R78o59m78a12n 39K82e42n52i43s 1584678744806

Stačí jeden kolaps a je po synchronizaci. :-P Nemyslím jen když padne systém, budou i záložní, ale spíše uměle zablokovaný. Nic dnes není nemožného a Anonymous to docela reálně ukazují.

0/0
2.3.2016 11:55

J81i58ř17í 95E83r90b16e37n 1853984966237

Jenže to už je pak hodně velkej průs...švih, který by se měl v případě dopadení pachatelů oflastrovat jako obecné ohrožení velkého rozsahu.

0/0
3.3.2016 9:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.