Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Provoz v Hradci bude řídit superpočítač, dopravní Matrix už má obrysy

Loni na jaře se Hradec stal prvním městem střední a východní Evropy, které začalo v ostrém provozu testovat inteligentní dopravní kameru s přenosem dat vzduchem. „Chytrá“ by v blízké budoucnosti neměla být jen zkoušená Rašínova třída, ale rovnou celé město.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J37o77s93e22f 58B79i25e32l25i71k 6762386968777

Nejen pomáhat a chránit, systém může „šmírovat“ i trestat

B - je pravděpodobnější.

+1/0
2.3.2016 12:20

J50o76s37e98f 49B45r92o71ž36e52k 7153735832111

Všichni mají vyšší spotřebu a produkují vyšší zplodiny kvůli naprosto zbytečným semaforům a upřednostňování tramvají (které navíc jedou na elektriku). Jede tramvaj, hlavně v noci, a všichni kolem musí stát a rozjíždět se, aby 2 opilci a jeden bezdomovec v tramvaji byli na konečné o minutu dřív.

+1/0
2.3.2016 12:00

J64a14n 30R93o96h30á83č 4512152937529

Tak to se u nas stat nemuze.;-D

0/0
2.3.2016 15:03

J18i15ř73í 70E12r88b96e52n 1483234886207

No ono ubrzdit a rozjet třicetitunovou tramvajovou soupravu sežere malinko víc energie než ty tři osobáky okolo. A kromě opilců a bezdomovců tím vozem jezdívají i prodavačky, zdravotní sestry, účetní a různí další zaměstnanci.

Kdyby všichni sedali do aut namísto MHD, nebylo by ve městech vůbec k hnutí. I díky vám - proč nejedete tou tramvají taky? Strach z lidí?

0/0
3.3.2016 9:24

R72o23m90a43n 15K66e68n53i16s 1414318604676

Aby to neskončilo stejně jako s Matrixem. Namyslím tím ve filmu, tam musí vždy dobro zvítězit. Skutečnost bývá úplně jiná.

p.s. asi se dám na hackera. Ovládnout takový systém bude docela zábavné a způsobí to takové zmatky a možná i ohrožení životů, že by to potom mohla být předloha dalšího dílu.

0/0
2.3.2016 11:53

F55i44l10i56p 44S97i71r42o55t41e39k 9282119332621

Nezbývá, než Hradci závidět. Přitom už dnes má světla na křižovatkách slušně synchronizovaná. Co bychom za to dali v Praze, kde můžete jet odkudkoliv kamkoliv a vždy máte jistotu, že na každé křižovatce bude červená...

+5/0
2.3.2016 11:22

T18o30m44á86š 74K92l56í79m15a 4864777833453

Jedinnou zkusenost se samafory mam ve zline a pokazde kdyz tam jedu tak musim jet cca 55-60km/h abych stihal dalsi zelenou a tim padem porusuji predpisy.....

bych uvital kdyby byly znacky napovidajici jakou rychlosti jet abych vklidu dojel k dylismu semoforu na zelenou.....

0/0
2.3.2016 11:53

M50i46l75a83n 22K12n55i54t96t95e13l 6256270762260

V Hradci je na II. okruhu téměř všude 60 km/h.

0/0
2.3.2016 14:23

J42a15n 45R84o95h44á85č 4732982637939

Ale je potreba jet skoro 70, aby sem dal napriklad zelenou vlnu od stareho baumaxu az k tesle

0/0
2.3.2016 15:04

R65o23m36a91n 19K64e55n15i97s 1774188204346

Stačí jeden kolaps a je po synchronizaci. :-P Nemyslím jen když padne systém, budou i záložní, ale spíše uměle zablokovaný. Nic dnes není nemožného a Anonymous to docela reálně ukazují.

0/0
2.3.2016 11:55

J40i71ř57í 26E39r97b53e71n 1733504396157

Jenže to už je pak hodně velkej průs...švih, který by se měl v případě dopadení pachatelů oflastrovat jako obecné ohrožení velkého rozsahu.

0/0
3.3.2016 9:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.