- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejen pomáhat a chránit, systém může „šmírovat“ i trestat
B - je pravděpodobnější.
Všichni mají vyšší spotřebu a produkují vyšší zplodiny kvůli naprosto zbytečným semaforům a upřednostňování tramvají (které navíc jedou na elektriku). Jede tramvaj, hlavně v noci, a všichni kolem musí stát a rozjíždět se, aby 2 opilci a jeden bezdomovec v tramvaji byli na konečné o minutu dřív.
Aby to neskončilo stejně jako s Matrixem. Namyslím tím ve filmu, tam musí vždy dobro zvítězit. Skutečnost bývá úplně jiná.
p.s. asi se dám na hackera. Ovládnout takový systém bude docela zábavné a způsobí to takové zmatky a možná i ohrožení životů, že by to potom mohla být předloha dalšího dílu.
Nezbývá, než Hradci závidět. Přitom už dnes má světla na křižovatkách slušně synchronizovaná. Co bychom za to dali v Praze, kde můžete jet odkudkoliv kamkoliv a vždy máte jistotu, že na každé křižovatce bude červená...
Jedinnou zkusenost se samafory mam ve zline a pokazde kdyz tam jedu tak musim jet cca 55-60km/h abych stihal dalsi zelenou a tim padem porusuji predpisy.....
bych uvital kdyby byly znacky napovidajici jakou rychlosti jet abych vklidu dojel k dylismu semoforu na zelenou.....