- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doufám, že nezahynou. Mají smysl i dnes.
"Elektromotor se rozjede na první nastartování" - jak se startuje elektromotor, prosím pěkně? Zatopí se mu pod kotlem?
dobrý... jen aby úředníci nepřišli s nějakým nesmyslem, který by je donutil se toho zbavit... :-(
No ono úplně stačí chtít dodržovat současné předpisy - například, aby provozovatelé veřejně přístupné (neoplocené, nezabezpečené) nákladní lanovky dodržovali aktuálně platné normy včetně revizí (ČSN 33 3570, ČSN 33 1500 a ČSN 33 2000-6) a prokázali tak, že jejich technické zařízení neohrožuje životy, zdraví a majetek ostatních občanů. Plus Zákon č. 266/1994 Sb. k tomu.
Ta lanovka mi připomíná..., nenatáčela tam v roce 1986 Věra Chytilová film "Vlčí bouda"?
"Elektromotor se rozjede na první nastartování."
Dál už jsem neměl sílu číst...
"Elektromotor se rozjede na první nastartování." Elektromotor snad funguje nebo nefunguje. Ještě jsem se nesetkal s elektromotorem, který by se rozjel na druhé nastartování...
Článek zajímavý, škoda těch technických nesmyslů, kterých je tam víc. Například ten kyvadlový systém "výtahu", který se prý liší od nějakého ještě zajímavějšího. Ach bože. Systém výtahu má protizávaží na společném laně přes horní kladku - lanáč. U lanovek se tomu říká kyvný provoz a jde o visutou lanovou dráhu. Příkladně lanovku na Ještěd. Výtah má kabinu jednu, lanovka toho principu vždy 2 kabiny, nebo plošiny, které se potkávají v půli cesty.