Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hradecký kraj bude mít nové vagony, klimatizaci dostanou jen rychlíky

Rychlíky na trati z Prahy do Trutnova získávají modernější vagony. Nabídnou čalounění a klimatizaci, ale nikoliv wi-fi připojení na internet. Osobních a spěšných souprav se modernizace zatím nedotkne. Dráhy zvažují nasazení nových jednotek v úseku Starkoč - Broumov i na dalších tratích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J97a23n62a 10P51a73n44k33o87v25á 2673491305314

Klimatizaci si můžete nechat, akorát jsou lidi z toho nemocní. Stačí jeden nemocný ve vagonu a hned jsou další. Roznáší se plísně, a ničí to oči a sliznice. Sedět 4hod v takovém vlaku a vzpamatujete se za týden.

+1/0
29.3.2016 17:47

P68e77t47r 80B33e32z54s87t57a21r23o50s15t27i 2489276853461

Klimatizace je dnes již standart, ale musí se o ní někdo starat a musí být nastavená, například autobusy bude od výběrového řízení, což snad bude již letos, možné kupovat jen s klimou a ve voze bude povinně po celý rok 18-26 stupňů, pokud ne, bude pokuta...

0/0
29.3.2016 17:52

J59a51n52a 46P40a73n50k34o67v42á 2513861425634

no nazdar 18 stupnů to je angína za chvilku. Nechápu kdo bude rozhodovat o stupních ? Tlustý řidič, nebo hubený?

0/0
29.3.2016 18:24

P35e66t96r 37B77e49z58s62t21a83r71o57s82t13i 2559576853371

Tak, zas tu máme naftu a spotřebu, takže bych to viděl 25 v létě 20 v zimě

+1/0
29.3.2016 19:10

P73e25t12r 89B56e27z53s79t48a80r44o21s34t31i 2539266233361

Tak já bych problém u CDS viděl, že jde do kopru , je zajímavé, že u konkurence Wi-Fi jde, ono o něčem svědčí, že společnost zredukovala spoje do Prahy za 5 let na nějakých 25% původního stavu...( dříve v kladiva 8 páru, dnes dva) a dále, že za poslední možná 3,4 roky nekoupila nic nového, krom Soru na zaměstnanecký Continental, kde si zadavatel dává podmínky... Jinak rychlíky Praha - Trutnov jsou spíše jako regionální zrychlené do Hradce , do Prahy krom turistů a festivalů nikdo nejede, když autobus je rychlejší a jezdí jich až 13 za den(trasa jak Pythagorova věta, autobus jede po přeponě, vlak po odvěsnách s pravým úhlem v HK) V každém buse klima, Wi-Fi, někdy i WC, krom dopravce HF , což je odpad...

0/0
29.3.2016 11:42

P76a88v64e74l 62P86r93o68k43o83p 6268632955930

Trasou HK - Praha trochu cestuji, tak si dovolím reagovat.

Vlak je o pár minut rychlejší (z HK 1 h 34 min.) a i poněkud pohodlnější, než obvykle nezbytná kombinace autobus + metro. 15 přímých spojů denně z HK, z Prahy o jeden víc - prakticky každou hodinu od 5 hod do 22 h z Prahy. O víkendu jen o dva méně. Dále lze, mnohdy rychleji i později (z Prahy 0:01, 1:38 v HK), jet přes Pardubice. Pro časté cestování je vlak výrazně levnější (IN 50, IN 100).

Internet ve vlaku bude vždy problém, neb pokrytí železnice má u mobilních operátorů oproti dálnicím nulovou prioritu.

Na ty turisty a festivaly asi nemá smysl reagovat.

+1/0
29.3.2016 14:29

P26e48t96r 84B45e81z86s57t55a43r37o34s40t66i 2679586303151

Myslel jsem Trutnov Praha, ne Hradec Praha, tam už to je o jiném

0/0
29.3.2016 14:48

P23a90v81e33l 50P78r55o68k15o40p 6638562855310

Do 2 let mají provést zrychlení TU - HK o 11 min. Ale primárně to brzdí absence elektrifikace (14 min. přepřah lokomotivy v HK), jinak by železnice byla konkurenceschopná i přes delší trasu. Do doby, než se dostaví D11...

+1/0
29.3.2016 16:02

P41e46t35r 88B49e66z68s66t91a48r64o34s17t94i 2389726623291

Řekl bych, že to bude trvat déle, než se něco zrychlí, vždyť už teď měla běžet výluka Jaroměř, další odklad a později je v plánu posunout R na Liberec o 30 minut, s tímto by nuceně došlo k prohození s Trutnovem a už by bylo 30 minut v HK, jsem zvědav, každopádně bus má dnes i s metrem, pokud bereme centrum-centrum asi 30 minut náskok, lístky také přes net, WiFi v základu, zavazadla bez poplatku a dost toho nejede jen do Trutnova, ale i nad Trutnov, proto v trati HK-Trutnov vidím dobrou regionální, pokud by byly jednotky tak i spojování s Broumovem a společný dojezd do HK, klidně i PCE,ale v dálkové na Prahu nula, dálková na Moravu ano, tam to cenu má...

+1/0
29.3.2016 16:56

M91i44r40o55s24l70a79v 90P54a80v35l11í35č23e96k 7123450905984

Prosímtě kde jsi přišel na to posunutí libereckých rychlíků o 30 minut?

0/0
7.4.2016 21:10

M98a91t37o66u58š 66P73r37e21u15s91s 6480234952329

Nějak nechápu proč každý bere wifi ve vlaku jako samozřejmost, není to běžné ani na západě že by ve vlacích RE či IRE (Naše R) byla wifi, většinou jen vlaky vyšší kvality a ještě obvykle za několika Eurový poplatek.

+2/0
29.3.2016 11:37

J10a70r60o61s54l80a17v 24V65i42k 9525946468286

A také nechápu, že se absence wifi řeší na trati, kterou vlak projede za tři hodiny. Kdyby to byla Transsibiřská magistrála, ale takhle.

+1/0
29.3.2016 16:13

J43a17n 95Č46e45k95a69l 7359695124434

Jsou to vozy rekonstruované už před dlouhou dobou, tam wifinu fakt očekávat nikdo nemůže...

0/0
29.3.2016 11:23

A18l77e40š 77F58i58f34k39a 2734613522303

Neomezený tarif, nota bene datový, každý z nás nemá. Ale chápeme, že si to dopravci nějak musí "okecat".

+2/0
29.3.2016 10:20
Foto

M87i10l77o53s20l25a62v 10Z16í80t50k47a 8530194207880

Není to jen o tarifu, ale i kvalitě připojení. Vždy bude lepší signál internetu, pokud bude ve vozidle nainstalované wifi s anténou, než chytat uvnitř kovové klece přes mobil. U vlaků ještě více. A necestují jen lidé s mobilem, ale i tabletem, notebookem.

0/0
29.3.2016 10:35





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.