Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hradecký kraj bude mít nové vagony, klimatizaci dostanou jen rychlíky

Rychlíky na trati z Prahy do Trutnova získávají modernější vagony. Nabídnou čalounění a klimatizaci, ale nikoliv wi-fi připojení na internet. Osobních a spěšných souprav se modernizace zatím nedotkne. Dráhy zvažují nasazení nových jednotek v úseku Starkoč - Broumov i na dalších tratích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J49a70n66a 98P21a54n40k69o80v15á 2263601155784

Klimatizaci si můžete nechat, akorát jsou lidi z toho nemocní. Stačí jeden nemocný ve vagonu a hned jsou další. Roznáší se plísně, a ničí to oči a sliznice. Sedět 4hod v takovém vlaku a vzpamatujete se za týden.

+1/0
29.3.2016 17:47

P44e65t57r 94B46e36z94s66t34a57r91o89s84t72i 2399156613381

Klimatizace je dnes již standart, ale musí se o ní někdo starat a musí být nastavená, například autobusy bude od výběrového řízení, což snad bude již letos, možné kupovat jen s klimou a ve voze bude povinně po celý rok 18-26 stupňů, pokud ne, bude pokuta...

0/0
29.3.2016 17:52

J52a67n71a 29P74a48n40k24o16v19á 2523171745144

no nazdar 18 stupnů to je angína za chvilku. Nechápu kdo bude rozhodovat o stupních ? Tlustý řidič, nebo hubený?

0/0
29.3.2016 18:24

P64e22t83r 63B65e95z13s89t64a23r74o10s73t63i 2629496843181

Tak, zas tu máme naftu a spotřebu, takže bych to viděl 25 v létě 20 v zimě

+1/0
29.3.2016 19:10

P75e21t98r 75B36e75z92s37t29a96r94o80s59t25i 2159836253801

Tak já bych problém u CDS viděl, že jde do kopru , je zajímavé, že u konkurence Wi-Fi jde, ono o něčem svědčí, že společnost zredukovala spoje do Prahy za 5 let na nějakých 25% původního stavu...( dříve v kladiva 8 páru, dnes dva) a dále, že za poslední možná 3,4 roky nekoupila nic nového, krom Soru na zaměstnanecký Continental, kde si zadavatel dává podmínky... Jinak rychlíky Praha - Trutnov jsou spíše jako regionální zrychlené do Hradce , do Prahy krom turistů a festivalů nikdo nejede, když autobus je rychlejší a jezdí jich až 13 za den(trasa jak Pythagorova věta, autobus jede po přeponě, vlak po odvěsnách s pravým úhlem v HK) V každém buse klima, Wi-Fi, někdy i WC, krom dopravce HF , což je odpad...

0/0
29.3.2016 11:42

P27a30v96e72l 55P63r81o64k61o73p 6408492525560

Trasou HK - Praha trochu cestuji, tak si dovolím reagovat.

Vlak je o pár minut rychlejší (z HK 1 h 34 min.) a i poněkud pohodlnější, než obvykle nezbytná kombinace autobus + metro. 15 přímých spojů denně z HK, z Prahy o jeden víc - prakticky každou hodinu od 5 hod do 22 h z Prahy. O víkendu jen o dva méně. Dále lze, mnohdy rychleji i později (z Prahy 0:01, 1:38 v HK), jet přes Pardubice. Pro časté cestování je vlak výrazně levnější (IN 50, IN 100).

Internet ve vlaku bude vždy problém, neb pokrytí železnice má u mobilních operátorů oproti dálnicím nulovou prioritu.

Na ty turisty a festivaly asi nemá smysl reagovat.

+1/0
29.3.2016 14:29

P12e32t66r 37B52e23z17s37t88a13r75o70s66t27i 2929496583571

Myslel jsem Trutnov Praha, ne Hradec Praha, tam už to je o jiném

0/0
29.3.2016 14:48

P78a34v13e10l 57P89r11o13k79o22p 6218722665330

Do 2 let mají provést zrychlení TU - HK o 11 min. Ale primárně to brzdí absence elektrifikace (14 min. přepřah lokomotivy v HK), jinak by železnice byla konkurenceschopná i přes delší trasu. Do doby, než se dostaví D11...

+1/0
29.3.2016 16:02

P63e40t17r 67B12e60z57s52t64a14r23o69s83t52i 2879206963431

Řekl bych, že to bude trvat déle, než se něco zrychlí, vždyť už teď měla běžet výluka Jaroměř, další odklad a později je v plánu posunout R na Liberec o 30 minut, s tímto by nuceně došlo k prohození s Trutnovem a už by bylo 30 minut v HK, jsem zvědav, každopádně bus má dnes i s metrem, pokud bereme centrum-centrum asi 30 minut náskok, lístky také přes net, WiFi v základu, zavazadla bez poplatku a dost toho nejede jen do Trutnova, ale i nad Trutnov, proto v trati HK-Trutnov vidím dobrou regionální, pokud by byly jednotky tak i spojování s Broumovem a společný dojezd do HK, klidně i PCE,ale v dálkové na Prahu nula, dálková na Moravu ano, tam to cenu má...

+1/0
29.3.2016 16:56

M79i90r90o93s77l76a29v 66P79a62v21l14í56č76e91k 7123130435634

Prosímtě kde jsi přišel na to posunutí libereckých rychlíků o 30 minut?

0/0
7.4.2016 21:10

M61a41t89o55u27š 76P59r44e52u76s41s 6280374332109

Nějak nechápu proč každý bere wifi ve vlaku jako samozřejmost, není to běžné ani na západě že by ve vlacích RE či IRE (Naše R) byla wifi, většinou jen vlaky vyšší kvality a ještě obvykle za několika Eurový poplatek.

+2/0
29.3.2016 11:37

J75a33r53o72s49l23a89v 34V40i89k 9725126928186

A také nechápu, že se absence wifi řeší na trati, kterou vlak projede za tři hodiny. Kdyby to byla Transsibiřská magistrála, ale takhle.

+1/0
29.3.2016 16:13

J22a16n 60Č84e17k62a79l 7279585104484

Jsou to vozy rekonstruované už před dlouhou dobou, tam wifinu fakt očekávat nikdo nemůže...

0/0
29.3.2016 11:23

A59l10e68š 31F36i84f79k84a 2294523902363

Neomezený tarif, nota bene datový, každý z nás nemá. Ale chápeme, že si to dopravci nějak musí "okecat".

+2/0
29.3.2016 10:20
Foto

M79i88l89o22s28l10a30v 85Z85í86t42k59a 8670284217760

Není to jen o tarifu, ale i kvalitě připojení. Vždy bude lepší signál internetu, pokud bude ve vozidle nainstalované wifi s anténou, než chytat uvnitř kovové klece přes mobil. U vlaků ještě více. A necestují jen lidé s mobilem, ale i tabletem, notebookem.

0/0
29.3.2016 10:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.