Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Hradecký kraj bude mít nové vagony, klimatizaci dostanou jen rychlíky

Rychlíky na trati z Prahy do Trutnova získávají modernější vagony. Nabídnou čalounění a klimatizaci, ale nikoliv wi-fi připojení na internet. Osobních a spěšných souprav se modernizace zatím nedotkne. Dráhy zvažují nasazení nových jednotek v úseku Starkoč - Broumov i na dalších tratích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J67a23n64a 75P20a77n63k13o46v45á 2633861835374

Klimatizaci si můžete nechat, akorát jsou lidi z toho nemocní. Stačí jeden nemocný ve vagonu a hned jsou další. Roznáší se plísně, a ničí to oči a sliznice. Sedět 4hod v takovém vlaku a vzpamatujete se za týden.

+1/0
29.3.2016 17:47

P84e66t90r 96B76e98z83s63t48a51r33o75s78t89i 2979156983721

Klimatizace je dnes již standart, ale musí se o ní někdo starat a musí být nastavená, například autobusy bude od výběrového řízení, což snad bude již letos, možné kupovat jen s klimou a ve voze bude povinně po celý rok 18-26 stupňů, pokud ne, bude pokuta...

0/0
29.3.2016 17:52

J45a15n12a 15P74a28n31k79o86v89á 2583771675894

no nazdar 18 stupnů to je angína za chvilku. Nechápu kdo bude rozhodovat o stupních ? Tlustý řidič, nebo hubený?

0/0
29.3.2016 18:24

P82e97t60r 45B87e90z16s92t49a88r33o66s70t21i 2159286963431

Tak, zas tu máme naftu a spotřebu, takže bych to viděl 25 v létě 20 v zimě

+1/0
29.3.2016 19:10

P39e87t68r 62B57e96z76s41t28a19r18o10s64t86i 2169456833711

Tak já bych problém u CDS viděl, že jde do kopru , je zajímavé, že u konkurence Wi-Fi jde, ono o něčem svědčí, že společnost zredukovala spoje do Prahy za 5 let na nějakých 25% původního stavu...( dříve v kladiva 8 páru, dnes dva) a dále, že za poslední možná 3,4 roky nekoupila nic nového, krom Soru na zaměstnanecký Continental, kde si zadavatel dává podmínky... Jinak rychlíky Praha - Trutnov jsou spíše jako regionální zrychlené do Hradce , do Prahy krom turistů a festivalů nikdo nejede, když autobus je rychlejší a jezdí jich až 13 za den(trasa jak Pythagorova věta, autobus jede po přeponě, vlak po odvěsnách s pravým úhlem v HK) V každém buse klima, Wi-Fi, někdy i WC, krom dopravce HF , což je odpad...

0/0
29.3.2016 11:42

P95a58v26e75l 16P73r93o96k86o77p 6838902905280

Trasou HK - Praha trochu cestuji, tak si dovolím reagovat.

Vlak je o pár minut rychlejší (z HK 1 h 34 min.) a i poněkud pohodlnější, než obvykle nezbytná kombinace autobus + metro. 15 přímých spojů denně z HK, z Prahy o jeden víc - prakticky každou hodinu od 5 hod do 22 h z Prahy. O víkendu jen o dva méně. Dále lze, mnohdy rychleji i později (z Prahy 0:01, 1:38 v HK), jet přes Pardubice. Pro časté cestování je vlak výrazně levnější (IN 50, IN 100).

Internet ve vlaku bude vždy problém, neb pokrytí železnice má u mobilních operátorů oproti dálnicím nulovou prioritu.

Na ty turisty a festivaly asi nemá smysl reagovat.

+1/0
29.3.2016 14:29

P36e11t80r 89B58e64z88s52t44a32r13o10s57t65i 2269376173531

Myslel jsem Trutnov Praha, ne Hradec Praha, tam už to je o jiném

0/0
29.3.2016 14:48

P44a97v53e12l 46P52r20o84k70o65p 6778492395470

Do 2 let mají provést zrychlení TU - HK o 11 min. Ale primárně to brzdí absence elektrifikace (14 min. přepřah lokomotivy v HK), jinak by železnice byla konkurenceschopná i přes delší trasu. Do doby, než se dostaví D11...

+1/0
29.3.2016 16:02

P28e58t45r 75B44e70z22s79t70a47r92o98s48t97i 2299596973421

Řekl bych, že to bude trvat déle, než se něco zrychlí, vždyť už teď měla běžet výluka Jaroměř, další odklad a později je v plánu posunout R na Liberec o 30 minut, s tímto by nuceně došlo k prohození s Trutnovem a už by bylo 30 minut v HK, jsem zvědav, každopádně bus má dnes i s metrem, pokud bereme centrum-centrum asi 30 minut náskok, lístky také přes net, WiFi v základu, zavazadla bez poplatku a dost toho nejede jen do Trutnova, ale i nad Trutnov, proto v trati HK-Trutnov vidím dobrou regionální, pokud by byly jednotky tak i spojování s Broumovem a společný dojezd do HK, klidně i PCE,ale v dálkové na Prahu nula, dálková na Moravu ano, tam to cenu má...

+1/0
29.3.2016 16:56

M74i46r47o79s43l64a44v 12P49a28v26l69í92č97e56k 7683390455844

Prosímtě kde jsi přišel na to posunutí libereckých rychlíků o 30 minut?

0/0
7.4.2016 21:10

M54a88t24o54u94š 10P33r52e48u20s45s 6470334852449

Nějak nechápu proč každý bere wifi ve vlaku jako samozřejmost, není to běžné ani na západě že by ve vlacích RE či IRE (Naše R) byla wifi, většinou jen vlaky vyšší kvality a ještě obvykle za několika Eurový poplatek.

+2/0
29.3.2016 11:37

J83a94r45o77s40l29a15v 50V71i64k 9215416118176

A také nechápu, že se absence wifi řeší na trati, kterou vlak projede za tři hodiny. Kdyby to byla Transsibiřská magistrála, ale takhle.

+1/0
29.3.2016 16:13

J53a58n 83Č74e63k96a19l 7319965374434

Jsou to vozy rekonstruované už před dlouhou dobou, tam wifinu fakt očekávat nikdo nemůže...

0/0
29.3.2016 11:23

A94l41e58š 66F64i33f80k91a 2624783512273

Neomezený tarif, nota bene datový, každý z nás nemá. Ale chápeme, že si to dopravci nějak musí "okecat".

+2/0
29.3.2016 10:20
Foto

M66i80l72o23s87l16a10v 45Z26í58t87k51a 8100244497940

Není to jen o tarifu, ale i kvalitě připojení. Vždy bude lepší signál internetu, pokud bude ve vozidle nainstalované wifi s anténou, než chytat uvnitř kovové klece přes mobil. U vlaků ještě více. A necestují jen lidé s mobilem, ale i tabletem, notebookem.

0/0
29.3.2016 10:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.