Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autobus by musel jet obcí devadesátkou, kritizují odbory dopravní tendr

Devadesátkou v obci by museli jezdit řidiči některých autobusů, pokud by se měli řídit návrhem jízdního řádu v plánu krajské dopravy pro následujících deset let. Taková čísla přinesla analýza, kterou si nechali zpracovat nespokojení odboráři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A22n70d47r57e78j 10S12y82p45a98l 9989278481538

Ač odboráře bytostně nesnáším, tady s nimi souhlasím...

+2/−1
31.3.2016 12:16

R53o61b26e29r41t 88H41o73m45o17l14k50a 4323708370442

Když pan radní si za tím stojí. No jo, on je asi zvyklý honit něco jiného, než minuty.

+1/0
31.3.2016 12:10

J79i14r17i 70Z60u23z90a11ň82á50k 4898430703566

Hloupí od zeleného stolu nemají vůbec ponětí co je to provoz!a skutečnost a vůbec rozhodují o všem hlupáci a ne rozumní lidé.;-D

+7/−1
31.3.2016 11:35

D78a69v30i40d 93P35r52o36c27h32á31z17k29a 2246852514642

"Zajímavý" názor asi dopravě dobře rozumíte. Víte kdo zpracovával analýzu? Matematik, který v oblasti, kterou hodnotil v autobuse vůbec neseděl. To nebudete komentovat? 8-o

+1/0
31.3.2016 20:42

D32a78v37i37d 47P13r56o52c69h21á36z85k69a 2426622134242

Ještě doplním, že spoje uvedené v článku dnes již takto jezdí a určitě se nejedná o spoje, kde cestující lítají ze strany na stranu. Chce to jen si opravdu do toho autobusu sednout :-(

+2/0
31.3.2016 20:48

R76a19d25e78k 44P20a22p57e95ž 3879559734713

Jiri Zuzaňák: Jen aby to nebyl „hloupý dopravní odborník“, který zpracovával tu analýzu. :-)

0/0
2.4.2016 20:24

J35a77n 13S22l62o94v66í98k 3359107190148

Krajský sytém IREDO je výjimečný tím, že na sebe jednotlivé spoje různých dopravců navazují a musí na sebe v místech návaznosti čekat. Proto mají v jízdním řádě spoje v podobných uzlech schválně i několikaminutovou pauzu, např. v Rudníku,pošta. Autobusy dokonce musí počkat i na vlak a opačně, např. ve Svobodě nad Úpou. Takže pokud se mají honit minuty, jak to bude s návazností ?

+4/0
31.3.2016 10:48

P17e64t20r 72B23e18z54s97t14a45r51o40s52t74i 2829496803721

No ono to bude prakticky stejné jako dnes, akorát se začíná jít po zpoždění, což jízdní řády jsou dělané například tak, že se nabere 5 minut, do 20 minut se to srovná ... Problém není žádný, jen optimalizovat mezičasy... Například T Na Struze včas T 1866 2 minuty náskok , musí se počkat na čas S Rokytník 1 minuta zpoždění , při normální jízdě a o to jim jde, že někde jsou 3 minuty na pár metrů, jinde 1 minuta na dva kilometry, ale ve výsledku se to +- dorovná a přestupy se stíhají, problém není aktuální, jsou oblasti, kde to je vyladěné, jsou oblasti, kde nikdo nic neříká, takže tam to asi nikdo nedoladil, ale žili s tím od 06/2010

+2/0
31.3.2016 13:04

M41a30r74e66k 97Š73i90m12o42n 2364137148718

Ale proč? Proč jsou někde 3 minuty na pár metrů a jinde minuta na 1km? Proč to není naopak?

0/0
1.4.2016 1:19

P11e59t68r 70B95e13z12s96t82a20r32o40s82t13i 2309726803311

To bych se ptal na Oredu, to snad před šesti, někde již osmi lety přišlo s tímto jízdním řádem, od té doby se rámcově nic neměnilo...

+1/0
1.4.2016 8:09

K35a77r60e43l 21V40a26c62h76u46t 9203132829953

Stejně se chovají zaměstnavatelé v bankách a na poštách ke svým zaměstnancům. Ti, aby uspěli, tak by se musel počet obyvatel skokem (?) zvětšit aspoň o desítky %. Principielně jsou jejich plány stejně nereálné, jako dojezdové časy autobusáků. ;-€

+1/0
31.3.2016 10:42

J54i75n80d44ř49i72c84h 65Š69k50o11p47e71k 4455341910685

jenže nebezpečnost úředníka v bance, který navýší (nějak) počty prodaných produktů je trochu někde jinde než v případě řidiče, který musí jet 90 obec neobec

+2/0
31.3.2016 10:46

O76n64d74ř69e92j 41F84e95n90c34l 9842106293110

Navic se bavime o prumerne rychlosti, coz znamena, ze pokud se autobus rozjizdi/brzdi musi kompenzovat rychlosti vysoko pres 90kmh, aby toho prumeru pripadne dosahnul. Tak jako tak je to nesmysl...

+4/0
31.3.2016 10:23

P38e44t51r 94B43e39z45s17t20a80r33o39s88t96i 2869476573841

90 km/h průměr jde udělat jen z Černého Mostu do Jičína a to u večerních spojů, ještě za podmínky jízdy ne po R 10, ale po D11 a přes Kopidlno, ale nesmí se nikdo motat a stabilních 105 km/h obec, neobec...

+2/0
31.3.2016 13:07

P22e70t50r 20B51e21z57s84t55a58r49o53s82t36i 2359986163141

Nikde jinde v kraji, ani z Prahy do našeho kraje se takový průměr udělat nedá, Černý Most -HK se dá přiblížit k 85 km/h , no limitující je omezovač, který je 100-110 km/h, záleží na autě...

+1/0
31.3.2016 13:10

D41a10v26i80d 87P52r34o85c71h16á92z36k20a 2786622444882

Píše se zde o průměrné rychlosti, ale už nikdo se neptá jak byla spočítána. Myslíte, že je normální počítat na trase Náchod - Hradec Králové (přes Jaroměř) zjednodušeně počet zastávek 15, tak odečíst 15 minut? Za každou zastávku empiricky 1 minuta ať se jedná o spoj v 5 ráno nebo ve 13 odpoledne. Skutečný čas, který odbavení zabere je cca 5 minut, to jsou potom jiné počty. Odborářům nejde od začátku této kauzy o platy nebo snad teď bezpečnost, ale je to snaha zrušit probíhající výběrové řízení. PROBUĎME SE!

+3/0
31.3.2016 20:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.