Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autobus by musel jet obcí devadesátkou, kritizují odbory dopravní tendr

Devadesátkou v obci by museli jezdit řidiči některých autobusů, pokud by se měli řídit návrhem jízdního řádu v plánu krajské dopravy pro následujících deset let. Taková čísla přinesla analýza, kterou si nechali zpracovat nespokojení odboráři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A20n19d73r20e81j 61S40y88p65a22l 9869288791668

Ač odboráře bytostně nesnáším, tady s nimi souhlasím...

+2/−1
31.3.2016 12:16

R43o38b21e67r57t 51H80o69m91o92l96k41a 4283498360212

Když pan radní si za tím stojí. No jo, on je asi zvyklý honit něco jiného, než minuty.

+1/0
31.3.2016 12:10

J37i79r90i 92Z63u38z29a78ň92á33k 4568210583696

Hloupí od zeleného stolu nemají vůbec ponětí co je to provoz!a skutečnost a vůbec rozhodují o všem hlupáci a ne rozumní lidé.;-D

+7/−1
31.3.2016 11:35

D51a80v97i58d 38P52r19o51c70h94á24z50k26a 2796232504422

"Zajímavý" názor asi dopravě dobře rozumíte. Víte kdo zpracovával analýzu? Matematik, který v oblasti, kterou hodnotil v autobuse vůbec neseděl. To nebudete komentovat? 8-o

+1/0
31.3.2016 20:42

D53a84v17i37d 85P13r14o18c41h74á34z94k68a 2206322504252

Ještě doplním, že spoje uvedené v článku dnes již takto jezdí a určitě se nejedná o spoje, kde cestující lítají ze strany na stranu. Chce to jen si opravdu do toho autobusu sednout :-(

+2/0
31.3.2016 20:48

R42a68d20e82k 11P85a18p95e78ž 3239219484653

Jiri Zuzaňák: Jen aby to nebyl „hloupý dopravní odborník“, který zpracovával tu analýzu. :-)

0/0
2.4.2016 20:24

J51a89n 65S57l14o84v44í53k 3219557330438

Krajský sytém IREDO je výjimečný tím, že na sebe jednotlivé spoje různých dopravců navazují a musí na sebe v místech návaznosti čekat. Proto mají v jízdním řádě spoje v podobných uzlech schválně i několikaminutovou pauzu, např. v Rudníku,pošta. Autobusy dokonce musí počkat i na vlak a opačně, např. ve Svobodě nad Úpou. Takže pokud se mají honit minuty, jak to bude s návazností ?

+4/0
31.3.2016 10:48

P77e75t46r 10B54e39z93s38t96a17r73o79s78t52i 2979976403171

No ono to bude prakticky stejné jako dnes, akorát se začíná jít po zpoždění, což jízdní řády jsou dělané například tak, že se nabere 5 minut, do 20 minut se to srovná ... Problém není žádný, jen optimalizovat mezičasy... Například T Na Struze včas T 1866 2 minuty náskok , musí se počkat na čas S Rokytník 1 minuta zpoždění , při normální jízdě a o to jim jde, že někde jsou 3 minuty na pár metrů, jinde 1 minuta na dva kilometry, ale ve výsledku se to +- dorovná a přestupy se stíhají, problém není aktuální, jsou oblasti, kde to je vyladěné, jsou oblasti, kde nikdo nic neříká, takže tam to asi nikdo nedoladil, ale žili s tím od 06/2010

+2/0
31.3.2016 13:04

M88a92r68e75k 32Š43i39m20o15n 2464167718308

Ale proč? Proč jsou někde 3 minuty na pár metrů a jinde minuta na 1km? Proč to není naopak?

0/0
1.4.2016 1:19

P23e85t49r 33B19e71z95s33t83a26r20o67s44t26i 2849786613861

To bych se ptal na Oredu, to snad před šesti, někde již osmi lety přišlo s tímto jízdním řádem, od té doby se rámcově nic neměnilo...

+1/0
1.4.2016 8:09

K46a22r13e65l 40V73a11c53h12u69t 9443332579323

Stejně se chovají zaměstnavatelé v bankách a na poštách ke svým zaměstnancům. Ti, aby uspěli, tak by se musel počet obyvatel skokem (?) zvětšit aspoň o desítky %. Principielně jsou jejich plány stejně nereálné, jako dojezdové časy autobusáků. ;-€

+1/0
31.3.2016 10:42

J35i86n59d92ř39i28c88h 36Š44k83o15p75e58k 4185871270535

jenže nebezpečnost úředníka v bance, který navýší (nějak) počty prodaných produktů je trochu někde jinde než v případě řidiče, který musí jet 90 obec neobec

+2/0
31.3.2016 10:46

O41n53d59ř69e59j 26F57e55n74c31l 9652686353870

Navic se bavime o prumerne rychlosti, coz znamena, ze pokud se autobus rozjizdi/brzdi musi kompenzovat rychlosti vysoko pres 90kmh, aby toho prumeru pripadne dosahnul. Tak jako tak je to nesmysl...

+4/0
31.3.2016 10:23

P59e68t86r 41B57e65z91s48t42a96r19o76s29t59i 2639246923651

90 km/h průměr jde udělat jen z Černého Mostu do Jičína a to u večerních spojů, ještě za podmínky jízdy ne po R 10, ale po D11 a přes Kopidlno, ale nesmí se nikdo motat a stabilních 105 km/h obec, neobec...

+2/0
31.3.2016 13:07

P84e25t12r 79B97e62z75s69t12a46r64o95s32t66i 2199946543171

Nikde jinde v kraji, ani z Prahy do našeho kraje se takový průměr udělat nedá, Černý Most -HK se dá přiblížit k 85 km/h , no limitující je omezovač, který je 100-110 km/h, záleží na autě...

+1/0
31.3.2016 13:10

D40a61v61i91d 20P61r59o81c96h96á91z59k38a 2106832194852

Píše se zde o průměrné rychlosti, ale už nikdo se neptá jak byla spočítána. Myslíte, že je normální počítat na trase Náchod - Hradec Králové (přes Jaroměř) zjednodušeně počet zastávek 15, tak odečíst 15 minut? Za každou zastávku empiricky 1 minuta ať se jedná o spoj v 5 ráno nebo ve 13 odpoledne. Skutečný čas, který odbavení zabere je cca 5 minut, to jsou potom jiné počty. Odborářům nejde od začátku této kauzy o platy nebo snad teď bezpečnost, ale je to snaha zrušit probíhající výběrové řízení. PROBUĎME SE!

+3/0
31.3.2016 20:47





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.