Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Autobus by musel jet obcí devadesátkou, kritizují odbory dopravní tendr

Devadesátkou v obci by museli jezdit řidiči některých autobusů, pokud by se měli řídit návrhem jízdního řádu v plánu krajské dopravy pro následujících deset let. Taková čísla přinesla analýza, kterou si nechali zpracovat nespokojení odboráři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A59n17d70r43e34j 88S22y28p53a59l 9749508371358

Ač odboráře bytostně nesnáším, tady s nimi souhlasím...

+2/−1
31.3.2016 12:16

R57o27b27e38r71t 24H21o31m60o67l82k96a 4573938790252

Když pan radní si za tím stojí. No jo, on je asi zvyklý honit něco jiného, než minuty.

+1/0
31.3.2016 12:10

J32i63r95i 30Z53u61z18a22ň89á89k 4548400833776

Hloupí od zeleného stolu nemají vůbec ponětí co je to provoz!a skutečnost a vůbec rozhodují o všem hlupáci a ne rozumní lidé.;-D

+7/−1
31.3.2016 11:35

D74a76v76i49d 26P89r18o49c54h77á83z33k59a 2526262944272

"Zajímavý" názor asi dopravě dobře rozumíte. Víte kdo zpracovával analýzu? Matematik, který v oblasti, kterou hodnotil v autobuse vůbec neseděl. To nebudete komentovat? 8-o

+1/0
31.3.2016 20:42

D97a16v32i97d 16P66r39o77c63h46á12z15k18a 2276902764972

Ještě doplním, že spoje uvedené v článku dnes již takto jezdí a určitě se nejedná o spoje, kde cestující lítají ze strany na stranu. Chce to jen si opravdu do toho autobusu sednout :-(

+2/0
31.3.2016 20:48

R59a70d17e66k 48P48a41p54e87ž 3289529144453

Jiri Zuzaňák: Jen aby to nebyl „hloupý dopravní odborník“, který zpracovával tu analýzu. :-)

0/0
2.4.2016 20:24

J27a14n 50S44l75o56v59í27k 3329607800318

Krajský sytém IREDO je výjimečný tím, že na sebe jednotlivé spoje různých dopravců navazují a musí na sebe v místech návaznosti čekat. Proto mají v jízdním řádě spoje v podobných uzlech schválně i několikaminutovou pauzu, např. v Rudníku,pošta. Autobusy dokonce musí počkat i na vlak a opačně, např. ve Svobodě nad Úpou. Takže pokud se mají honit minuty, jak to bude s návazností ?

+4/0
31.3.2016 10:48

P27e82t85r 50B47e21z53s54t94a15r23o88s19t80i 2259546103551

No ono to bude prakticky stejné jako dnes, akorát se začíná jít po zpoždění, což jízdní řády jsou dělané například tak, že se nabere 5 minut, do 20 minut se to srovná ... Problém není žádný, jen optimalizovat mezičasy... Například T Na Struze včas T 1866 2 minuty náskok , musí se počkat na čas S Rokytník 1 minuta zpoždění , při normální jízdě a o to jim jde, že někde jsou 3 minuty na pár metrů, jinde 1 minuta na dva kilometry, ale ve výsledku se to +- dorovná a přestupy se stíhají, problém není aktuální, jsou oblasti, kde to je vyladěné, jsou oblasti, kde nikdo nic neříká, takže tam to asi nikdo nedoladil, ale žili s tím od 06/2010

+2/0
31.3.2016 13:04

M32a20r24e97k 70Š60i29m98o47n 2714617428668

Ale proč? Proč jsou někde 3 minuty na pár metrů a jinde minuta na 1km? Proč to není naopak?

0/0
1.4.2016 1:19

P65e32t72r 91B80e36z65s66t71a82r28o43s27t98i 2959646123141

To bych se ptal na Oredu, to snad před šesti, někde již osmi lety přišlo s tímto jízdním řádem, od té doby se rámcově nic neměnilo...

+1/0
1.4.2016 8:09

K32a26r47e90l 22V46a67c40h50u91t 9243312449803

Stejně se chovají zaměstnavatelé v bankách a na poštách ke svým zaměstnancům. Ti, aby uspěli, tak by se musel počet obyvatel skokem (?) zvětšit aspoň o desítky %. Principielně jsou jejich plány stejně nereálné, jako dojezdové časy autobusáků. ;-€

+1/0
31.3.2016 10:42

J52i38n88d80ř76i82c47h 23Š39k65o87p50e15k 4885331620415

jenže nebezpečnost úředníka v bance, který navýší (nějak) počty prodaných produktů je trochu někde jinde než v případě řidiče, který musí jet 90 obec neobec

+2/0
31.3.2016 10:46

O75n88d43ř97e48j 65F35e18n89c76l 9142486293790

Navic se bavime o prumerne rychlosti, coz znamena, ze pokud se autobus rozjizdi/brzdi musi kompenzovat rychlosti vysoko pres 90kmh, aby toho prumeru pripadne dosahnul. Tak jako tak je to nesmysl...

+4/0
31.3.2016 10:23

P69e80t74r 86B58e14z49s79t69a50r19o93s61t32i 2649896563121

90 km/h průměr jde udělat jen z Černého Mostu do Jičína a to u večerních spojů, ještě za podmínky jízdy ne po R 10, ale po D11 a přes Kopidlno, ale nesmí se nikdo motat a stabilních 105 km/h obec, neobec...

+2/0
31.3.2016 13:07

P77e84t64r 55B39e11z62s15t35a49r11o93s13t24i 2899986613421

Nikde jinde v kraji, ani z Prahy do našeho kraje se takový průměr udělat nedá, Černý Most -HK se dá přiblížit k 85 km/h , no limitující je omezovač, který je 100-110 km/h, záleží na autě...

+1/0
31.3.2016 13:10

D24a22v29i24d 21P94r28o61c32h60á16z31k68a 2196172624392

Píše se zde o průměrné rychlosti, ale už nikdo se neptá jak byla spočítána. Myslíte, že je normální počítat na trase Náchod - Hradec Králové (přes Jaroměř) zjednodušeně počet zastávek 15, tak odečíst 15 minut? Za každou zastávku empiricky 1 minuta ať se jedná o spoj v 5 ráno nebo ve 13 odpoledne. Skutečný čas, který odbavení zabere je cca 5 minut, to jsou potom jiné počty. Odborářům nejde od začátku této kauzy o platy nebo snad teď bezpečnost, ale je to snaha zrušit probíhající výběrové řízení. PROBUĎME SE!

+3/0
31.3.2016 20:47







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.