Diskuze

Autobus by musel jet obcí devadesátkou, kritizují odbory dopravní tendr

Devadesátkou v obci by museli jezdit řidiči některých autobusů, pokud by se měli řídit návrhem jízdního řádu v plánu krajské dopravy pro následujících deset let. Taková čísla přinesla analýza, kterou si nechali zpracovat nespokojení odboráři.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AS

Ač odboráře bytostně nesnáším, tady s nimi souhlasím...

2 1
možnosti
RH

Když pan radní si za tím stojí. No jo, on je asi zvyklý honit něco jiného, než minuty.

1 0
možnosti
JZ

Hloupí od zeleného stolu nemají vůbec ponětí co je to provoz!a skutečnost a vůbec rozhodují o všem hlupáci a ne rozumní lidé.;-D

7 1
možnosti
DP

"Zajímavý" názor asi dopravě dobře rozumíte. Víte kdo zpracovával analýzu? Matematik, který v oblasti, kterou hodnotil v autobuse vůbec neseděl. To nebudete komentovat? 8-o

1 0
možnosti
JS

J96a97n 59S67l54o26v13í18k

31. 3. 2016 10:48

Krajský sytém IREDO je výjimečný tím, že na sebe jednotlivé spoje různých dopravců navazují a musí na sebe v místech návaznosti čekat. Proto mají v jízdním řádě spoje v podobných uzlech schválně i několikaminutovou pauzu, např. v Rudníku,pošta. Autobusy dokonce musí počkat i na vlak a opačně, např. ve Svobodě nad Úpou. Takže pokud se mají honit minuty, jak to bude s návazností ?

4 0
možnosti
PB

No ono to bude prakticky stejné jako dnes, akorát se začíná jít po zpoždění, což jízdní řády jsou dělané například tak, že se nabere 5 minut, do 20 minut se to srovná ... Problém není žádný, jen optimalizovat mezičasy... Například T Na Struze včas T 1866 2 minuty náskok , musí se počkat na čas S Rokytník 1 minuta zpoždění , při normální jízdě a o to jim jde, že někde jsou 3 minuty na pár metrů, jinde 1 minuta na dva kilometry, ale ve výsledku se to +- dorovná a přestupy se stíhají, problém není aktuální, jsou oblasti, kde to je vyladěné, jsou oblasti, kde nikdo nic neříká, takže tam to asi nikdo nedoladil, ale žili s tím od 06/2010

2 0
možnosti
KV

Stejně se chovají zaměstnavatelé v bankách a na poštách ke svým zaměstnancům. Ti, aby uspěli, tak by se musel počet obyvatel skokem (?) zvětšit aspoň o desítky %. Principielně jsou jejich plány stejně nereálné, jako dojezdové časy autobusáků. ;-€

1 0
možnosti

jenže nebezpečnost úředníka v bance, který navýší (nějak) počty prodaných produktů je trochu někde jinde než v případě řidiče, který musí jet 90 obec neobec

2 0
možnosti
OF

Navic se bavime o prumerne rychlosti, coz znamena, ze pokud se autobus rozjizdi/brzdi musi kompenzovat rychlosti vysoko pres 90kmh, aby toho prumeru pripadne dosahnul. Tak jako tak je to nesmysl...

4 0
možnosti
PB

90 km/h průměr jde udělat jen z Černého Mostu do Jičína a to u večerních spojů, ještě za podmínky jízdy ne po R 10, ale po D11 a přes Kopidlno, ale nesmí se nikdo motat a stabilních 105 km/h obec, neobec...

2 0
možnosti