- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ač odboráře bytostně nesnáším, tady s nimi souhlasím...
Když pan radní si za tím stojí. No jo, on je asi zvyklý honit něco jiného, než minuty.
Hloupí od zeleného stolu nemají vůbec ponětí co je to provoza skutečnost a vůbec rozhodují o všem hlupáci a ne rozumní lidé.
"Zajímavý" názor asi dopravě dobře rozumíte. Víte kdo zpracovával analýzu? Matematik, který v oblasti, kterou hodnotil v autobuse vůbec neseděl. To nebudete komentovat?
Krajský sytém IREDO je výjimečný tím, že na sebe jednotlivé spoje různých dopravců navazují a musí na sebe v místech návaznosti čekat. Proto mají v jízdním řádě spoje v podobných uzlech schválně i několikaminutovou pauzu, např. v Rudníku,pošta. Autobusy dokonce musí počkat i na vlak a opačně, např. ve Svobodě nad Úpou. Takže pokud se mají honit minuty, jak to bude s návazností ?
No ono to bude prakticky stejné jako dnes, akorát se začíná jít po zpoždění, což jízdní řády jsou dělané například tak, že se nabere 5 minut, do 20 minut se to srovná ... Problém není žádný, jen optimalizovat mezičasy... Například T Na Struze včas T 1866 2 minuty náskok , musí se počkat na čas S Rokytník 1 minuta zpoždění , při normální jízdě a o to jim jde, že někde jsou 3 minuty na pár metrů, jinde 1 minuta na dva kilometry, ale ve výsledku se to +- dorovná a přestupy se stíhají, problém není aktuální, jsou oblasti, kde to je vyladěné, jsou oblasti, kde nikdo nic neříká, takže tam to asi nikdo nedoladil, ale žili s tím od 06/2010
Stejně se chovají zaměstnavatelé v bankách a na poštách ke svým zaměstnancům. Ti, aby uspěli, tak by se musel počet obyvatel skokem (?) zvětšit aspoň o desítky %. Principielně jsou jejich plány stejně nereálné, jako dojezdové časy autobusáků.
jenže nebezpečnost úředníka v bance, který navýší (nějak) počty prodaných produktů je trochu někde jinde než v případě řidiče, který musí jet 90 obec neobec
Navic se bavime o prumerne rychlosti, coz znamena, ze pokud se autobus rozjizdi/brzdi musi kompenzovat rychlosti vysoko pres 90kmh, aby toho prumeru pripadne dosahnul. Tak jako tak je to nesmysl...
90 km/h průměr jde udělat jen z Černého Mostu do Jičína a to u večerních spojů, ještě za podmínky jízdy ne po R 10, ale po D11 a přes Kopidlno, ale nesmí se nikdo motat a stabilních 105 km/h obec, neobec...