- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já si většinou sedám v autobuse dopředu, ale co vídám za hrůzu na cestách tak bych nechtěl řídit a být odpovědný za lidi. Ti v osobákách nemaj páru jak ohrožujou jak sami sebe tak i ty cestující v buse. Já mám auto tak jedu, ostatní mě uvolněte cestu. Autoškoly dávaj řidičák za úsměv.
Denní oběh vozidla se nemusí rovnat dennímu řízení řidiče. Výběrová řízení zpravidla toto mají uvedeno. V praxi se naprosto běžně řidiči střídají. To je chyba zaměstnavatele, nikoli zadavatele výběrového řízení.
Pokutování za nedodržování jízdních dob nastavených mimo předpisy je chyba, která nastane maximálně jednou. Řidič v tomto sporu má argumenty na své straně a každý soud mu dá za pravdu. Co jsem si však náhodou rozklikl dvě dotované linky mezi Jánskými Lázněmi a Trutnovem, ani jeden spoj na nich porušování dopravních předpisů neindikuje.
Mně by teda zaměstnavatel nedonutil riskovat svůj život nedodržováním předpisů.
Taky to nechápu. Na jedné straně se odbory nepatřičně montují do toho, jakou cenu nabídnou firmy v tendru (nic jim do toho není), ale na druhé straně kašlou na svůj hlavní důvod existence - bojovat za dodržování Zákoníku práce.