- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
20 sekund je průměrný čas pro odbavení jednoho cestujícího, to bych věřil. Ještě by to chtěo ale časově zohlednit zpomalování a zrychlení - z padesátky komfortně zastavíte během 10-12 s a na padesátku se rozjedete asi za 20 s. Cokoliv kratšího by normální cestující velmi nelibě nesli.
Pak se vám ale zasekne odbavovací terminál a jednu jízdenku vydáváte 50-70 sekund - tuhle nás nastupovalo sedm a odbavení kvůli stávkující pokladně trvalo přes šest minut...
Ano, máte teoretickou pravdu. Ale čas se prodlouží pokud si cestující plete bus se směnárnou, nepoužívá kartu, a kolegialita ostatních řidičů k hromadné dopravě je na bodu mrazu. Jak dlouho řidič busu čeká aby mohl vyjet ze zastávky Možná by se situace změnila, pokud by se dopravci vrátili do prehistorie hromadné dopravy, a vrátili se průvodčí. Řidiči busů měli na starosti pouze jízdu a odbavení cestujících a zlobení se se strojky průvodčí.
A nebylo by lepší, kdyby si ten "znalec" sedl do toho autobusu se stopkami ?
Královéhradecký kraj si nechal zpracovat analýzu analýzy :D :D
Hned jsem si vzpomněl na pomocníka Pomocné stráže VB.
A od roku 2008-2010 kdy se postupně zaváděla podoba jízdního řádu to nikomu nevadilo, jízdní řád bude stejný, jen se mění dopravci takže to je pouze fraška, kdo měl zájem, již doladil ve svém rajónu, kdo ne, nedoladil, ale stíhá se, jen by to chtělo kosmetické úpravy... Například Trutnov - úpice přes kopec , aut st odjezd včas , žel stanice včas , kino minuta zpoždění , Na Struze dvě minuty zpoždění ,1866 2 minuty náskok , musí se počkat na čas Rokytník minuta zpoždění Rokytník střed včas při normální jízdě a takto mužů jít dál a kdekoliv, rámcově vsak jde o to , odjet xx:05 z Trutnova a těsně před půlou dojet do Úpice, před celou do Kostelce a do půli v Nachode, kvůli prestupum, což funguje proto jde jen o kosmetické problémy s mezičasy a to skoro všude a zde si jsou schopni vycucat těch průměrných i 180 km/h, ale na jiný úsek zas je průměr třeba 6km/h, rekord jsem našel minuta na tři kilometry a opačně 6 minut na 550 metrů, každý o tom ví, funguje to šest let a tomto úseku si 5 minut srazí, protože minimálně 3,5 minuty přiveze...
Přijet smíte s náskokem, ale pro přestup pokud možno bez zpoždění, jinak cestujícímu rozházíte osobní grafikon (a pak mu nestandardně zastavujete těsně u kolejí, aby stihl přestup).
Naopak odjet smíte zpožděně, ale nesmíte odjet před uplynutím času v JŘ (je-li v zastávce psaný čas 14:30, musíte odbavit i cestujícího nastoupivšího ve 14:30:59).