Diskuze

Stát nekoordinuje stavby, po silnici na Polsko dělníci rozkopou i koleje

Nekonečné kolony na hlavním silničním tahu do Polska, které už dva týdny způsobuje oprava průtahu přes Holohlavy na Hradecku, od pondělí ještě zhoustnou. V úseku Hradec Králové - Jaroměř totiž začíná největší železniční výluka v kraji za uplynulých 20 let. Dopravní krize potrvá až do konce června.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Včera kolem 15. hodiny jsem přes Holohlavy jela. Docela mě překvapilo (i když vlastně nevím proč), že na stavbě byl klid, stroje odstavené. Vzhledem k vytíženosti silnice jsem čekala, že budou pracovat i neděli.

0 0
možnosti

Přejme si, aby se neopakovala situace z minulých let. Výluka na trase Jaroměř - Hradec Králové - Chlumec nad Cidlinou - Poděbrady není první a ti co ji zažili vědí své!!!! Nevím jak se podaří nalézt schopné busáky jež nebudou bloudit a hledat zastávky a cestující. Rada cestujícím - pokud se vám bude zdát, že jedete jinam upozorněte řidiče. Není moc humorné, když cestující z odpolední směny se místo v Poděbradech octnou v Kolíně!!

0 0
možnosti
Foto

J84i63ř28í 68E88r63b17e57n

14. 4. 2016 21:02

Dotčeným obyvatelům a dopravcům doporučuji pozeptat se na praxi lidí ze semilska, kteří si něco podobného užili vloni:

- několikaměsíční výluka na trati Stará Paka - Železný Brod kvůli důkladné modernizaci

- uzavřená souběžná silnice II/283 kvůli stavbě kanalizace v Košťálově

- uzavřená kolmá silnice II/286 z téhož důvodu

- uzavřená objízdná silnice II/292 kvůli opravě sesuvů do Jizery

- uzavřená poloobjízdná silnice II/293 kvůli renovaci průtahu Studencem

Všechna místní i dálková doprava tehdy najezdila desítky kilometrů hore dole kotárama buď po II/289 (20 km navíc), anebo po uzoulinké silnici III. třídy přes Tampli (15 km navíc, ale když se potkaly dva busy, musely se vyhýbat přes soukromé vjezdy k domům a byly tam okamžitě stametrové kolony), anebo se všelijak polními cestami proplétala k I/15 (40 až 50 km navíc).

2 0
možnosti

Skvadra adzura druhého největšího bus dopravce, se od minula dost změnila, ti jež tyto výluky měli v malíčku odešli do důchodu nebo jinam. Jistě tento dopravce se na této výluce bude podílet, přeji budte lepšími než soukromníci!!

0 0
možnosti

Jak někdo může dovolit rozkopat hlavní tah na tak dlouhou dobu? Kdyby se pořádně máklo, tak se dá vše udělat za 14dní. Tady se někdo vyžívá v tom, že druzí mají problém!!!

2 0
možnosti
Foto

J88i91ř71í 14E32r93b33e41n

14. 4. 2016 20:53

Protože úředníci se bojí vybrat jiného než nejlevnějšího dodavatele. Co na tom, že pak stavba trvá půl roku namísto technicky zvládnutelných tří týdnů...

1 1
možnosti