Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Do železnice na Rychnovsku půjdou miliardy, chystá se i druhá kolej

Rychlejší cestování a vyšší kapacita tratí pro nákladní vlaky. To jsou hlavní důvody, proč chce Správa železniční dopravní cesty investovat miliardy korun do modernizace kolejí na Rychnovsku. Největší investice půjde do druhé koleje na Choceň, má být hotová za deset let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

M15i24c90h57a59l 52S63m24í66t61k23a 8514484823676

Ta rychlost bude zavratna.;-)

0/0
6.5.2016 9:02

T94e34o67d96o53r 30N76ě32m94e15c 9290530147

Pokud s ebude stavět v letech 2020 až 2025 tak se z OPD 2, který má končit v roce 2020 (+2 roky maximálně) toho asi moc nepostaví. Možná by to šlo z nějakého OPD 3, ale kdoví, jestli něco takového vůbec bude.

0/0
4.5.2016 13:42

J57a88n 18V27r27a85b17e45c 4452500716254

Hlavní koridor Praha-Česká Třebová má kapacitní problém od Českého Brodu, kde končí 3 koleje, až po Třebovou, kde se teprve doprava dělí na 1/3 Brno a 2/3 dále na Olomouc. 17miliard za 2 koleje z Oseka do Chocně jsou vyhozené peníze - vlaky pak stejně neprojedou z Chocně do Třebové, toto bude totální špunt. Řešením bylo protáhnout třetí kolej z Českého Brodu až do Č.Třebové.

+1/−1
3.5.2016 22:02

P38e41t37r 11K11o58u98t22e91c39k51ý 6784150717117

Spíše z Poříčan... Ale přidat 3.kolej v současné stopě je nereálné.

+1/0
6.5.2016 9:11

D38a90v95i52d 39H97o58n66z77á52t94k34o 8626759324596

Nevím nakolik je reálné postavit třetí kolej podél celé trati z Poříčan do Č. Třebové ale možná by bylo efektivnější ty peníze vložit do VRT mezi Prahou a Brnem a odfiltrovat tím tak velkou část dopravy.

+2/0
6.5.2016 9:49

V83l95a81d25i88m48í31r 92F55i29b41i22g27e47r 5394221541844

Vsaďte se že za 10 le to nebude minimálně o 3 - 4 roky později.

0/0
3.5.2016 10:45

J78i53ř48í 96E42r26b78e73n 1593574156337

Nedivil bych se, se silnicí do Vrchlabí to bylo podobné, nakonec stará povolení vypršela a teď museli postavit pseudonovou silnici v původní stopě, znovu uzoučkou, znovu s blbě klopenými zatáčkami... :-/

0/0
3.5.2016 19:04

R46a46d68i79m 66Š82o32l56c 1215885695124

Nějak mi tam chybí ještě zmínka jestli udělají spojku Libice n.C. - Kanín - Opolany. Ta by ušetřila spoustu času, aby se od Prahy nemuselo přes Osek a motat se tam. Ta už měla být hotová dávno.

+5/0
3.5.2016 8:32

J95i19ř66í 46E49r39b22e81n 1793764956777

Po bitvě je sice každý generálem, ale tohle všechno už mohlo (a mělo) dávno být, kdyby byli u moci stratégové myslící na budoucnost a na celonárodní zájmy - na rozdíl od většinou vládnoucích příštipkářů, kteří jen hasí požáry za vydatné nepomoci úřednictva...

+4/0
3.5.2016 8:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.