- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud s ebude stavět v letech 2020 až 2025 tak se z OPD 2, který má končit v roce 2020 (+2 roky maximálně) toho asi moc nepostaví. Možná by to šlo z nějakého OPD 3, ale kdoví, jestli něco takového vůbec bude.
Hlavní koridor Praha-Česká Třebová má kapacitní problém od Českého Brodu, kde končí 3 koleje, až po Třebovou, kde se teprve doprava dělí na 1/3 Brno a 2/3 dále na Olomouc. 17miliard za 2 koleje z Oseka do Chocně jsou vyhozené peníze - vlaky pak stejně neprojedou z Chocně do Třebové, toto bude totální špunt. Řešením bylo protáhnout třetí kolej z Českého Brodu až do Č.Třebové.
Spíše z Poříčan... Ale přidat 3.kolej v současné stopě je nereálné.
Vsaďte se že za 10 le to nebude minimálně o 3 - 4 roky později.
Nedivil bych se, se silnicí do Vrchlabí to bylo podobné, nakonec stará povolení vypršela a teď museli postavit pseudonovou silnici v původní stopě, znovu uzoučkou, znovu s blbě klopenými zatáčkami...
Nějak mi tam chybí ještě zmínka jestli udělají spojku Libice n.C. - Kanín - Opolany. Ta by ušetřila spoustu času, aby se od Prahy nemuselo přes Osek a motat se tam. Ta už měla být hotová dávno.
Po bitvě je sice každý generálem, ale tohle všechno už mohlo (a mělo) dávno být, kdyby byli u moci stratégové myslící na budoucnost a na celonárodní zájmy - na rozdíl od většinou vládnoucích příštipkářů, kteří jen hasí požáry za vydatné nepomoci úřednictva...