Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky místo zrychlení brzdí, na trati do Pardubic jsou zastávky natěsno

Obnova stanice Opatovice-Pohřebačka způsobila kuriózní železniční problém na nové dvoukolejce. Namísto zrychlení vlaků nastal na trati z Hradce Králové do Pardubic opačný efekt. Osobní spoje mezi stanicemi jen popojíždějí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H59a72n55a 16U57l82r18y91c58h77o82v22á 9400663268878

Já jsem na celé akci nepochopila jednu věc. Proč se nedala do pořádku a nezmodernizovala ta existující zastávka Opatovice - Pohřebačka (jak se to teď jmenuje), ale bude se úplně rušit a místo toho budeme mít za spoustu miliónů dvě fungl nové zastávky Březhrad a Opatovice. Tedy jeden důvod mě napadá, všimné a úplatky, ale to u nás, kde se pamatuje především na lidi, určitě není pravda. :-P:-P

0/0
4.5.2016 12:00

P19e82t47r 72K54o16r13b71e68l 9906697680182

Protože nejde o zastávku, ale o nádraží jehož modernizace pro osobní dopravu by vyšlo mnohem dráž než výstavba dvou zastávek, které jsou navíc blíže zástavbě než ono nádraží. Ve výsledku budeme mít dvě zastávky blíže lidem a mezi nimi nádraží zmodernizované a fungující jen pro nákladní dopravu např. odstavování souprav pro opatovickou elektrárnu a rychlý průjezd osobních vlaků. Zatím na ono nádraží není sáhnuto a tak tam lze obnovit zastavování. Po přestavbě a vzniku nových zastávek se nástupiště zruší. Zkuste si nejprve o tom něco najít než začnete obviňovat z korupce.

+2/0
4.5.2016 12:04

H56a53n45a 56U27l81r62y92c68h45o20v67á 9760763648678

Tak jestli je to tak, jak píšete, tak není problém. A s tou korupcí, vždyť jsem psala, že to u nás určitě tak nebude.

0/0
4.5.2016 12:27

J66a62n 69K46ö70r66n76e19r 9746101854280

Je třeba zavést normované vzdálenosti mezi obcemi, aby se vlakům líp jezdilo:-)

A že ta šedesátka u Březhradu soudruha Duška tolik rozčiluje? Nebyl to on, kdo vehementě prosazoval udržování provozu na lokálkách, kde je šedesátikilometrová rychlost nedostižnou metou, o vytíženosti vlaků nemluvě?

+4/−2
4.5.2016 10:52

P49e13t85r 24K26o32r88b68e36l 9686937200972

Článek o ničem. Máme tu nedokončenou dvoukolejku a na to navazující nutná provizoria. Až se dokončí provizoria zaniknou. Tak se snažme, aby to bylo co nejdříve.

+13/0
4.5.2016 10:36

J16a55r89o77s37l44a47v 36H94a13m33á12č16e47k 6203816788782

Mne se to nezdá o ničom. Lidé v Březhradu měli tu oblužnost předjednanou. To že je pak úředníci hodili přes palubu je důležité zveřejňovat a je evidentní, že podobných sporů bude v průběhu stavby víc a čím více se o nic bude mluvit tím lépe...např. na vjezdu do Hradce je potřeba dořešit spoustu záležitostí viz např.: www.kastanka-hk.cz, přesun pražské trati,...?

+1/0
4.5.2016 12:56

J17i16n62d16ř49i94c16h 81Š61k59o42p77e97k 4365101510595

na videu má poslední vagon soupravy sběrač. Nevíte proč ? Jako zdroj energie ? Nové lokomotivy už nedávají elektřinu do vagonů, tak se to řeší takto ?

0/0
4.5.2016 10:32

P67e70t63r 84K31o58r83b11e75l 9906207920292

Zde je vysvětlení: http://www.tudc.cz/index.php/cs/merici-vuz-pevnych-trakcnich-zarizeni

0/0
4.5.2016 10:38

J82i31n25d86ř25i41c89h 98Š92k82o37p41e37k 4655731440705

dík

tak nakonec to nebyl ani obyčejný vůz

0/0
4.5.2016 10:41
Foto

M54i14l79o46s68l31a20v 17Z53í31t40k57a 8650934407900

Řeší se kravina. Samozřejmě, že osobní vlak, který zastavuje na zastávkách, se na 160 nerozjede a nepotřebuje se rozjet a nikdo ani takovou rychlost nemohl slíbit. Tak rychle se nejezdí ani na koridoru od Prahy na Kolín. 160 tam pojedou rychlíky. Ano, etapizace je špatně, ale to samé předvádí i ŘSD na silnicích - třeba nedávno otevřený úsek D6 u Lubence, který začíná a končí v poli, má 4 km a neulevil vůbec žádné obci - nejméně potřebná část.

+6/0
4.5.2016 10:08

H51a65n22a 93U75l20r23y35c28h77o71v70á 9110923268568

Ty motoráky, co jezdí jako rychlíky do Liberce, snad ani nemají technické parametry, aby jezdily tak rychle. Jsou to staré vlaky. Touto rychlostí mohou jet jen ty nové soupravy, co pendlují mezi Pardubicemi a Hradcem nebo Jaroměří.

+1/0
4.5.2016 11:54

H45a11n55a 48U47l25r13y83c56h64o15v33á 9460763618348

Ty motoráky, co jezdí jako rychlíky do Liberce, snad ani nemají technické parametry, aby jezdily tak rychle. Jsou to staré vlaky. Touto rychlostí mohou jet jen ty nové soupravy, co pendlují mezi Pardubicemi a Hradcem nebo Jaroměří.

0/0
4.5.2016 11:54

H71a47n96a 74U32l77r58y59c37h68o32v42á 9130423458828

Pardon, odeslala jsem to jen jednou, nevím, co to má zase znamenat.

0/0
4.5.2016 11:55

J30i46ř41í 19E57r38b44e12n 1283964906917

Ty "staré" vlaky jsou konstruované na maximálku 110-120 km/h...

0/0
4.5.2016 13:02

P62e58t30r 94K41o93r18b76e31l 9776597700782

Jenže ta stošedesátka tam bude i za dvacet let a ty staré vlaky ne. Není důležité, co tam jezdí teď, ale aby ta trať byla k něčemu i za dlouhou dobu.

+2/0
4.5.2016 16:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.