Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky místo zrychlení brzdí, na trati do Pardubic jsou zastávky natěsno

Obnova stanice Opatovice-Pohřebačka způsobila kuriózní železniční problém na nové dvoukolejce. Namísto zrychlení vlaků nastal na trati z Hradce Králové do Pardubic opačný efekt. Osobní spoje mezi stanicemi jen popojíždějí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H71a50n73a 34U12l60r82y57c24h96o28v81á 9870943598728

Já jsem na celé akci nepochopila jednu věc. Proč se nedala do pořádku a nezmodernizovala ta existující zastávka Opatovice - Pohřebačka (jak se to teď jmenuje), ale bude se úplně rušit a místo toho budeme mít za spoustu miliónů dvě fungl nové zastávky Březhrad a Opatovice. Tedy jeden důvod mě napadá, všimné a úplatky, ale to u nás, kde se pamatuje především na lidi, určitě není pravda. :-P:-P

0/0
4.5.2016 12:00

P19e98t90r 35K28o73r56b12e35l 9186857940702

Protože nejde o zastávku, ale o nádraží jehož modernizace pro osobní dopravu by vyšlo mnohem dráž než výstavba dvou zastávek, které jsou navíc blíže zástavbě než ono nádraží. Ve výsledku budeme mít dvě zastávky blíže lidem a mezi nimi nádraží zmodernizované a fungující jen pro nákladní dopravu např. odstavování souprav pro opatovickou elektrárnu a rychlý průjezd osobních vlaků. Zatím na ono nádraží není sáhnuto a tak tam lze obnovit zastavování. Po přestavbě a vzniku nových zastávek se nástupiště zruší. Zkuste si nejprve o tom něco najít než začnete obviňovat z korupce.

+2/0
4.5.2016 12:04

H93a96n39a 49U86l82r13y28c47h38o55v92á 9480933318168

Tak jestli je to tak, jak píšete, tak není problém. A s tou korupcí, vždyť jsem psala, že to u nás určitě tak nebude.

0/0
4.5.2016 12:27

J45a19n 46K93ö94r37n60e29r 9626271964930

Je třeba zavést normované vzdálenosti mezi obcemi, aby se vlakům líp jezdilo:-)

A že ta šedesátka u Březhradu soudruha Duška tolik rozčiluje? Nebyl to on, kdo vehementě prosazoval udržování provozu na lokálkách, kde je šedesátikilometrová rychlost nedostižnou metou, o vytíženosti vlaků nemluvě?

+4/−2
4.5.2016 10:52

P98e92t74r 86K85o29r10b87e41l 9116227560532

Článek o ničem. Máme tu nedokončenou dvoukolejku a na to navazující nutná provizoria. Až se dokončí provizoria zaniknou. Tak se snažme, aby to bylo co nejdříve.

+13/0
4.5.2016 10:36

J71a70r45o41s78l79a34v 94H88a97m48á11č75e66k 6463206858682

Mne se to nezdá o ničom. Lidé v Březhradu měli tu oblužnost předjednanou. To že je pak úředníci hodili přes palubu je důležité zveřejňovat a je evidentní, že podobných sporů bude v průběhu stavby víc a čím více se o nic bude mluvit tím lépe...např. na vjezdu do Hradce je potřeba dořešit spoustu záležitostí viz např.: www.kastanka-hk.cz, přesun pražské trati,...?

+1/0
4.5.2016 12:56

J85i18n56d47ř44i80c15h 61Š74k31o28p14e18k 4345461510655

na videu má poslední vagon soupravy sběrač. Nevíte proč ? Jako zdroj energie ? Nové lokomotivy už nedávají elektřinu do vagonů, tak se to řeší takto ?

0/0
4.5.2016 10:32

P88e83t31r 48K27o68r76b20e93l 9356857200622

Zde je vysvětlení: http://www.tudc.cz/index.php/cs/merici-vuz-pevnych-trakcnich-zarizeni

0/0
4.5.2016 10:38

J62i77n54d41ř35i47c95h 33Š35k64o35p26e14k 4135751840895

dík

tak nakonec to nebyl ani obyčejný vůz

0/0
4.5.2016 10:41
Foto

M24i63l34o10s56l36a64v 30Z68í48t78k37a 8490554297510

Řeší se kravina. Samozřejmě, že osobní vlak, který zastavuje na zastávkách, se na 160 nerozjede a nepotřebuje se rozjet a nikdo ani takovou rychlost nemohl slíbit. Tak rychle se nejezdí ani na koridoru od Prahy na Kolín. 160 tam pojedou rychlíky. Ano, etapizace je špatně, ale to samé předvádí i ŘSD na silnicích - třeba nedávno otevřený úsek D6 u Lubence, který začíná a končí v poli, má 4 km a neulevil vůbec žádné obci - nejméně potřebná část.

+6/0
4.5.2016 10:08

H22a67n50a 58U75l97r98y54c42h63o28v94á 9310223658108

Ty motoráky, co jezdí jako rychlíky do Liberce, snad ani nemají technické parametry, aby jezdily tak rychle. Jsou to staré vlaky. Touto rychlostí mohou jet jen ty nové soupravy, co pendlují mezi Pardubicemi a Hradcem nebo Jaroměří.

+1/0
4.5.2016 11:54

H34a13n20a 31U84l61r16y50c89h21o66v97á 9270943858198

Ty motoráky, co jezdí jako rychlíky do Liberce, snad ani nemají technické parametry, aby jezdily tak rychle. Jsou to staré vlaky. Touto rychlostí mohou jet jen ty nové soupravy, co pendlují mezi Pardubicemi a Hradcem nebo Jaroměří.

0/0
4.5.2016 11:54

H16a74n91a 44U35l35r24y26c63h79o66v92á 9170683988558

Pardon, odeslala jsem to jen jednou, nevím, co to má zase znamenat.

0/0
4.5.2016 11:55

J82i77ř13í 45E44r96b65e59n 1613984686637

Ty "staré" vlaky jsou konstruované na maximálku 110-120 km/h...

0/0
4.5.2016 13:02

P40e10t37r 47K77o19r88b56e30l 9306747970882

Jenže ta stošedesátka tam bude i za dvacet let a ty staré vlaky ne. Není důležité, co tam jezdí teď, ale aby ta trať byla k něčemu i za dlouhou dobu.

+2/0
4.5.2016 16:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.