Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vlaky místo zrychlení brzdí, na trati do Pardubic jsou zastávky natěsno

Obnova stanice Opatovice-Pohřebačka způsobila kuriózní železniční problém na nové dvoukolejce. Namísto zrychlení vlaků nastal na trati z Hradce Králové do Pardubic opačný efekt. Osobní spoje mezi stanicemi jen popojíždějí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H89a13n94a 27U32l68r62y71c94h70o94v63á 9200613498178

Já jsem na celé akci nepochopila jednu věc. Proč se nedala do pořádku a nezmodernizovala ta existující zastávka Opatovice - Pohřebačka (jak se to teď jmenuje), ale bude se úplně rušit a místo toho budeme mít za spoustu miliónů dvě fungl nové zastávky Březhrad a Opatovice. Tedy jeden důvod mě napadá, všimné a úplatky, ale to u nás, kde se pamatuje především na lidi, určitě není pravda. :-P:-P

0/0
4.5.2016 12:00

P64e92t20r 84K82o58r51b16e59l 9676487370512

Protože nejde o zastávku, ale o nádraží jehož modernizace pro osobní dopravu by vyšlo mnohem dráž než výstavba dvou zastávek, které jsou navíc blíže zástavbě než ono nádraží. Ve výsledku budeme mít dvě zastávky blíže lidem a mezi nimi nádraží zmodernizované a fungující jen pro nákladní dopravu např. odstavování souprav pro opatovickou elektrárnu a rychlý průjezd osobních vlaků. Zatím na ono nádraží není sáhnuto a tak tam lze obnovit zastavování. Po přestavbě a vzniku nových zastávek se nástupiště zruší. Zkuste si nejprve o tom něco najít než začnete obviňovat z korupce.

+2/0
4.5.2016 12:04

H56a96n64a 46U18l25r11y68c20h46o84v59á 9570913818378

Tak jestli je to tak, jak píšete, tak není problém. A s tou korupcí, vždyť jsem psala, že to u nás určitě tak nebude.

0/0
4.5.2016 12:27

J78a44n 75K39ö14r31n40e23r 9236951854180

Je třeba zavést normované vzdálenosti mezi obcemi, aby se vlakům líp jezdilo:-)

A že ta šedesátka u Březhradu soudruha Duška tolik rozčiluje? Nebyl to on, kdo vehementě prosazoval udržování provozu na lokálkách, kde je šedesátikilometrová rychlost nedostižnou metou, o vytíženosti vlaků nemluvě?

+4/−2
4.5.2016 10:52

P77e94t62r 15K90o76r34b74e40l 9536577210412

Článek o ničem. Máme tu nedokončenou dvoukolejku a na to navazující nutná provizoria. Až se dokončí provizoria zaniknou. Tak se snažme, aby to bylo co nejdříve.

+13/0
4.5.2016 10:36

J51a71r82o34s12l34a16v 45H56a90m28á21č84e94k 6583426288372

Mne se to nezdá o ničom. Lidé v Březhradu měli tu oblužnost předjednanou. To že je pak úředníci hodili přes palubu je důležité zveřejňovat a je evidentní, že podobných sporů bude v průběhu stavby víc a čím více se o nic bude mluvit tím lépe...např. na vjezdu do Hradce je potřeba dořešit spoustu záležitostí viz např.: www.kastanka-hk.cz, přesun pražské trati,...?

+1/0
4.5.2016 12:56

J91i24n41d57ř73i60c35h 11Š64k19o54p58e44k 4675451350815

na videu má poslední vagon soupravy sběrač. Nevíte proč ? Jako zdroj energie ? Nové lokomotivy už nedávají elektřinu do vagonů, tak se to řeší takto ?

0/0
4.5.2016 10:32

P90e26t10r 26K20o76r40b81e41l 9566247240512

Zde je vysvětlení: http://www.tudc.cz/index.php/cs/merici-vuz-pevnych-trakcnich-zarizeni

0/0
4.5.2016 10:38

J58i44n86d94ř45i78c88h 79Š87k58o32p77e27k 4705881640725

dík

tak nakonec to nebyl ani obyčejný vůz

0/0
4.5.2016 10:41
Foto

M17i35l89o45s26l23a89v 44Z77í82t82k82a 8230354337460

Řeší se kravina. Samozřejmě, že osobní vlak, který zastavuje na zastávkách, se na 160 nerozjede a nepotřebuje se rozjet a nikdo ani takovou rychlost nemohl slíbit. Tak rychle se nejezdí ani na koridoru od Prahy na Kolín. 160 tam pojedou rychlíky. Ano, etapizace je špatně, ale to samé předvádí i ŘSD na silnicích - třeba nedávno otevřený úsek D6 u Lubence, který začíná a končí v poli, má 4 km a neulevil vůbec žádné obci - nejméně potřebná část.

+6/0
4.5.2016 10:08

H55a64n95a 24U75l31r20y53c90h73o25v83á 9160423468578

Ty motoráky, co jezdí jako rychlíky do Liberce, snad ani nemají technické parametry, aby jezdily tak rychle. Jsou to staré vlaky. Touto rychlostí mohou jet jen ty nové soupravy, co pendlují mezi Pardubicemi a Hradcem nebo Jaroměří.

+1/0
4.5.2016 11:54

H50a83n42a 10U71l92r24y56c91h58o66v88á 9190913398368

Ty motoráky, co jezdí jako rychlíky do Liberce, snad ani nemají technické parametry, aby jezdily tak rychle. Jsou to staré vlaky. Touto rychlostí mohou jet jen ty nové soupravy, co pendlují mezi Pardubicemi a Hradcem nebo Jaroměří.

0/0
4.5.2016 11:54

H54a59n56a 80U34l91r64y81c44h54o28v12á 9330553668938

Pardon, odeslala jsem to jen jednou, nevím, co to má zase znamenat.

0/0
4.5.2016 11:55

J98i98ř69í 86E12r86b89e90n 1673814476547

Ty "staré" vlaky jsou konstruované na maximálku 110-120 km/h...

0/0
4.5.2016 13:02

P21e65t61r 26K58o40r77b72e94l 9886177650512

Jenže ta stošedesátka tam bude i za dvacet let a ty staré vlaky ne. Není důležité, co tam jezdí teď, ale aby ta trať byla k něčemu i za dlouhou dobu.

+2/0
4.5.2016 16:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.