Diskuze

Vlaky místo zrychlení brzdí, na trati do Pardubic jsou zastávky natěsno

Obnova stanice Opatovice-Pohřebačka způsobila kuriózní železniční problém na nové dvoukolejce. Namísto zrychlení vlaků nastal na trati z Hradce Králové do Pardubic opačný efekt. Osobní spoje mezi stanicemi jen popojíždějí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já jsem na celé akci nepochopila jednu věc. Proč se nedala do pořádku a nezmodernizovala ta existující zastávka Opatovice - Pohřebačka (jak se to teď jmenuje), ale bude se úplně rušit a místo toho budeme mít za spoustu miliónů dvě fungl nové zastávky Březhrad a Opatovice. Tedy jeden důvod mě napadá, všimné a úplatky, ale to u nás, kde se pamatuje především na lidi, určitě není pravda. :-P:-P

0 0
možnosti

Protože nejde o zastávku, ale o nádraží jehož modernizace pro osobní dopravu by vyšlo mnohem dráž než výstavba dvou zastávek, které jsou navíc blíže zástavbě než ono nádraží. Ve výsledku budeme mít dvě zastávky blíže lidem a mezi nimi nádraží zmodernizované a fungující jen pro nákladní dopravu např. odstavování souprav pro opatovickou elektrárnu a rychlý průjezd osobních vlaků. Zatím na ono nádraží není sáhnuto a tak tam lze obnovit zastavování. Po přestavbě a vzniku nových zastávek se nástupiště zruší. Zkuste si nejprve o tom něco najít než začnete obviňovat z korupce.

2 0
možnosti

J52a51n 26K84ö98r45n73e29r

4. 5. 2016 10:52

Je třeba zavést normované vzdálenosti mezi obcemi, aby se vlakům líp jezdilo:-)

A že ta šedesátka u Březhradu soudruha Duška tolik rozčiluje? Nebyl to on, kdo vehementě prosazoval udržování provozu na lokálkách, kde je šedesátikilometrová rychlost nedostižnou metou, o vytíženosti vlaků nemluvě?

4 2
možnosti

Článek o ničem. Máme tu nedokončenou dvoukolejku a na to navazující nutná provizoria. Až se dokončí provizoria zaniknou. Tak se snažme, aby to bylo co nejdříve.

13 0
možnosti

Mne se to nezdá o ničom. Lidé v Březhradu měli tu oblužnost předjednanou. To že je pak úředníci hodili přes palubu je důležité zveřejňovat a je evidentní, že podobných sporů bude v průběhu stavby víc a čím více se o nic bude mluvit tím lépe...např. na vjezdu do Hradce je potřeba dořešit spoustu záležitostí viz např.: http://www.kastanka-hk.cz, přesun pražské trati,...?

1 0
možnosti

na videu má poslední vagon soupravy sběrač. Nevíte proč ? Jako zdroj energie ? Nové lokomotivy už nedávají elektřinu do vagonů, tak se to řeší takto ?

0 0
možnosti
Foto

Řeší se kravina. Samozřejmě, že osobní vlak, který zastavuje na zastávkách, se na 160 nerozjede a nepotřebuje se rozjet a nikdo ani takovou rychlost nemohl slíbit. Tak rychle se nejezdí ani na koridoru od Prahy na Kolín. 160 tam pojedou rychlíky. Ano, etapizace je špatně, ale to samé předvádí i ŘSD na silnicích - třeba nedávno otevřený úsek D6 u Lubence, který začíná a končí v poli, má 4 km a neulevil vůbec žádné obci - nejméně potřebná část.

6 0
možnosti

Ty motoráky, co jezdí jako rychlíky do Liberce, snad ani nemají technické parametry, aby jezdily tak rychle. Jsou to staré vlaky. Touto rychlostí mohou jet jen ty nové soupravy, co pendlují mezi Pardubicemi a Hradcem nebo Jaroměří.

1 0
možnosti