Diskuze

Vlakem až do ZOO? Město chce přivést železnici do centra Dvora Králové

Dopravu ve Dvoře Králové nad Labem čeká revoluce. Město chce využít 3,5 kilometru dlouhou vlečku a zavést vlaky z pět kilometrů vzdáleného nádraží do centra. Cesta z Pardubic do Dvora bude bez přestupu trvat 51 minut.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Jezdíme do ZOO tak jednou dvakrát za rok (mimo auto sezonu v ZOO pochopitelně) z HK vlakem a nikdy mi nepřišlo problematické přesednout na autobus, který je navíc v tarifu IREDO. Nápad mi připadá trochu mimo mísu zvláště potom co zřizovatel ZOO nacpal obrovské peníze do zpřístupnění ZOO auty, která jezdí přímo mezi zvířaty, aby se nemuselo chodit pěšky. To považuji za vrchol současné dekadence. Už zbývá pouze povolit za jízdy střelbu na zvířata...

Což tedy tím vlakem profrčet skrz safari a výběh lvů...X

Kdo naslouchá Přírodě má právo sdílet její moudrost,kdo se jí snaží umlčet nemá právo být její součástí.PŘÍRODA - jako vykonavatelka Pravdy na Zemi

Děkuji, že je nám umožněno nést odpovědnost za naše myšlenky, slova a činy v nejkratší možné době...

0 0
možnosti
JJ

Nevidím moc velký rozdíl v tom, jestli cestující z nádraží do města vozí autobus, nebo vlak. Přesedat musejí tak jako tak.

2 4
možnosti
MP

Otázkou je jestli ten vlak nebude jezdit třeba i z jiných měst.

0 0
možnosti
PB

Pokud se povede nějaký přesmyk přes koridor a Medlešice, bylo by to pro Partnery ideální rameno , jezdit DKnL-Chrudim, řekněme DKnL -Jar a Pce-Chrudim staví všude mezi jen Smiřice ,HK Rosice , ale znamenalo by to asi úplný konec osobáku do Páky..

1 1
možnosti
DH

Problém je v tom, že pokud se někdy dočkáme přeložky z Pbic do Chrudimi, tak podle posledních zpráv bez elektriky. Problém je v tom, že by se v Cr musela postavit měnírna a to je údajně moc drahá sranda.

0 0
možnosti
MF

Centrum DKnL si představuji troooošku jinak, ale jinak dobrý nápad :-)

5 0
možnosti
SK

Nu proti gustu žádný dišputát. Vzhledem k tomu, že radní se na radnicích střídají, měli by se k tomu vyjádřit samotní obyvatelé. Ale osobně mi tento plán moc štastným nepřipadá. Většina měst se snaží dopravní terminaly umistovat na okraje měst. Zde mi to připadá jako pražská severojižní magistrála v provedení železniční dopravy, včetně hluku souprav. Je možná škoda, že radnice ve Dvoře Králové nad Labem, nemá zpracovaný rozvojový plán města na dvacet let, podobně jako si ho vypracovala Česká Skalice!!

2 3
možnosti