Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kaštanová alej má naději, dvoukolejka do Pardubic by mohla vést vedle

Bojovníci za zachování téměř stoleté kaštanové aleje v okrajové části Hradce Králové mají naději. Projektanti dvoukolejky do Pardubic, jíž mělo stromořadí ustoupit, slíbili, že zváží možnost vedení druhé koleje po vedlejších pozemcích. Nápad úplného odklonění trati od čtvrti však neuspěl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D64a13v89i34d 13K90r62á67s76e66n28s50k77ý 7877670697

Moment, oni aby zachránili pár kaštanů, si raději chtějí nechat zbourat baráky a postavit je na druhé straně? Rozumím tomu dobře? ;-D

+1/0
2.6.2016 17:59

K35l94á13r59a 64B13u87r88i82a79n54o50v98á 3637660721494

stejně pochybuji, že levá strana se jim podaří vykoupit

ale spíš mě mrzí, že absolutně nemyslí na jiné obyvatel na levé straně, kteří to mají k budoucím podjezdům daleko, např. v ulici Družstevní je hodně starých lidí a ti to tam prostě nedojdou

a vůbec je to projekt ani ne na ty dvě pověstné věci - prý zrychlení mezi dvěma krajskými městy..to mě fakt vytrhne být podle jízdní řádu v druhém městě o dvě minuty dřív...sakra, vždyť to jsou České dráhy, kdo věří, že budou jezdi na čas?;-O

zbytečně vyhozené prachy, místo toho mohli opravit nějaké nádraží

+2/−8
1.6.2016 12:06

J47a85n 25Š32o64r21č48í31k 3698712891733

Měla byste přemýšlet více v souvislostech. Druhá kolej nepřinese jenom zrychlení vlaků na 160 km/h, ale především zvýší kapacitu tratě (tedy, že na sebe vlaky nebudou muset čekat, aby se vyhnuly). To bude mít za následek právě Vámi zmíněné zpoždění, které se řetězově přenáší kvůli tomu, že i nezpožděný vlak musí na zpožděný čekat. Takhle se na trať vejde násobně větší množství vlaků. O zdvojkolejnění Hradubické tratě se mluví už od katastrofy u Stéblové, takže padnutí pár stromů bych nebral jako nějakou závratnou oběť. Lidé o tom ví. A samozřejmě v rámci tohoto projektu se bude i Hradecké nádraží opravovat, jak také zmiňujete.

+4/−1
1.6.2016 12:17

P23a43v54e18l 15Ř51a10p53e72k 7742446579335

Ty stromy stejně budou muset za pár let k zemi, takže jakýkoli ústupek je nesmysl. Místo žvanění ať radši zvednou zadky a jdou nějaké stromy vysadit.

+9/−5
1.6.2016 11:52

J56a17n 63R60o88h84á83č 4452502587279

Na ten podjezd v Podebradovce jsem zvedavej. Kam to tam nacpou.

0/0
1.6.2016 11:47

J58a45r36m41i46l86a 25V64a11v73ř60í24n42k11o76v92á 2939812754335

http://kastanka-hk.cz/prezentace-navrhu-pro-jednani-se-spolkem-kastanka-z-s-z-18-5-2016/

+1/0
1.6.2016 12:42

J52a69n 23R58o69h48á77č 4952962557269

Dekuji!

0/0
1.6.2016 13:21

R89a85d46i53m 54Š62o24l68c 1375345855394

Úhly zatáček???? ;-D;-D;-D;-D

+5/0
1.6.2016 11:14
Foto

M74i21c80h32a23l 12S69m29í44t75k96a 8124254443586

Taky nevím co to je.

0/0
1.6.2016 11:42

F48r51a14n49t41i57š13e46k 65K72u61l98d95a96n 5366587424654

Kruci, už jsem tady redaktorům psal, že ne železnici NEJSOU zatáčky !!! Na železnici byly, jsou a budou vždycky jenom oblouky !!!

+1/0
1.6.2016 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.