Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kaštanová alej má naději, dvoukolejka do Pardubic by mohla vést vedle

Bojovníci za zachování téměř stoleté kaštanové aleje v okrajové části Hradce Králové mají naději. Projektanti dvoukolejky do Pardubic, jíž mělo stromořadí ustoupit, slíbili, že zváží možnost vedení druhé koleje po vedlejších pozemcích. Nápad úplného odklonění trati od čtvrti však neuspěl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D64a79v26i43d 20K90r22á81s76e73n32s39k71ý 7247860107

Moment, oni aby zachránili pár kaštanů, si raději chtějí nechat zbourat baráky a postavit je na druhé straně? Rozumím tomu dobře? ;-D

+1/0
2.6.2016 17:59

K54l26á46r97a 40B50u27r26i71a35n64o38v96á 3837240191314

stejně pochybuji, že levá strana se jim podaří vykoupit

ale spíš mě mrzí, že absolutně nemyslí na jiné obyvatel na levé straně, kteří to mají k budoucím podjezdům daleko, např. v ulici Družstevní je hodně starých lidí a ti to tam prostě nedojdou

a vůbec je to projekt ani ne na ty dvě pověstné věci - prý zrychlení mezi dvěma krajskými městy..to mě fakt vytrhne být podle jízdní řádu v druhém městě o dvě minuty dřív...sakra, vždyť to jsou České dráhy, kdo věří, že budou jezdi na čas?;-O

zbytečně vyhozené prachy, místo toho mohli opravit nějaké nádraží

+2/−8
1.6.2016 12:06

J43a90n 75Š20o16r82č73í68k 3298402511673

Měla byste přemýšlet více v souvislostech. Druhá kolej nepřinese jenom zrychlení vlaků na 160 km/h, ale především zvýší kapacitu tratě (tedy, že na sebe vlaky nebudou muset čekat, aby se vyhnuly). To bude mít za následek právě Vámi zmíněné zpoždění, které se řetězově přenáší kvůli tomu, že i nezpožděný vlak musí na zpožděný čekat. Takhle se na trať vejde násobně větší množství vlaků. O zdvojkolejnění Hradubické tratě se mluví už od katastrofy u Stéblové, takže padnutí pár stromů bych nebral jako nějakou závratnou oběť. Lidé o tom ví. A samozřejmě v rámci tohoto projektu se bude i Hradecké nádraží opravovat, jak také zmiňujete.

+4/−1
1.6.2016 12:17

P16a95v93e95l 36Ř85a26p83e26k 7702916659385

Ty stromy stejně budou muset za pár let k zemi, takže jakýkoli ústupek je nesmysl. Místo žvanění ať radši zvednou zadky a jdou nějaké stromy vysadit.

+9/−5
1.6.2016 11:52

J42a65n 74R75o83h45á32č 4152232107879

Na ten podjezd v Podebradovce jsem zvedavej. Kam to tam nacpou.

0/0
1.6.2016 11:47

J32a71r56m41i31l87a 19V17a35v49ř60í29n80k63o37v64á 2839672624375

http://kastanka-hk.cz/prezentace-navrhu-pro-jednani-se-spolkem-kastanka-z-s-z-18-5-2016/

+1/0
1.6.2016 12:42

J93a80n 23R78o96h57á84č 4122682587129

Dekuji!

0/0
1.6.2016 13:21

R76a63d38i31m 59Š12o79l60c 1215575915774

Úhly zatáček???? ;-D;-D;-D;-D

+5/0
1.6.2016 11:14
Foto

M16i69c18h42a54l 94S36m25í78t72k48a 8684504183286

Taky nevím co to je.

0/0
1.6.2016 11:42

F75r47a29n55t79i40š67e47k 49K82u16l51d61a24n 5196607594404

Kruci, už jsem tady redaktorům psal, že ne železnici NEJSOU zatáčky !!! Na železnici byly, jsou a budou vždycky jenom oblouky !!!

+1/0
1.6.2016 13:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.