Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kaštanová alej má naději, dvoukolejka do Pardubic by mohla vést vedle

Bojovníci za zachování téměř stoleté kaštanové aleje v okrajové části Hradce Králové mají naději. Projektanti dvoukolejky do Pardubic, jíž mělo stromořadí ustoupit, slíbili, že zváží možnost vedení druhé koleje po vedlejších pozemcích. Nápad úplného odklonění trati od čtvrti však neuspěl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D95a36v33i97d 62K25r19á82s15e19n80s15k96ý 7907420897

Moment, oni aby zachránili pár kaštanů, si raději chtějí nechat zbourat baráky a postavit je na druhé straně? Rozumím tomu dobře? ;-D

+1/0
2.6.2016 17:59

K48l74á34r24a 82B16u97r43i15a51n74o89v38á 3397200601754

stejně pochybuji, že levá strana se jim podaří vykoupit

ale spíš mě mrzí, že absolutně nemyslí na jiné obyvatel na levé straně, kteří to mají k budoucím podjezdům daleko, např. v ulici Družstevní je hodně starých lidí a ti to tam prostě nedojdou

a vůbec je to projekt ani ne na ty dvě pověstné věci - prý zrychlení mezi dvěma krajskými městy..to mě fakt vytrhne být podle jízdní řádu v druhém městě o dvě minuty dřív...sakra, vždyť to jsou České dráhy, kdo věří, že budou jezdi na čas?;-O

zbytečně vyhozené prachy, místo toho mohli opravit nějaké nádraží

+2/−8
1.6.2016 12:06

J42a15n 25Š86o84r22č77í95k 3178632251843

Měla byste přemýšlet více v souvislostech. Druhá kolej nepřinese jenom zrychlení vlaků na 160 km/h, ale především zvýší kapacitu tratě (tedy, že na sebe vlaky nebudou muset čekat, aby se vyhnuly). To bude mít za následek právě Vámi zmíněné zpoždění, které se řetězově přenáší kvůli tomu, že i nezpožděný vlak musí na zpožděný čekat. Takhle se na trať vejde násobně větší množství vlaků. O zdvojkolejnění Hradubické tratě se mluví už od katastrofy u Stéblové, takže padnutí pár stromů bych nebral jako nějakou závratnou oběť. Lidé o tom ví. A samozřejmě v rámci tohoto projektu se bude i Hradecké nádraží opravovat, jak také zmiňujete.

+4/−1
1.6.2016 12:17

P70a65v76e89l 18Ř47a47p85e57k 7692806529275

Ty stromy stejně budou muset za pár let k zemi, takže jakýkoli ústupek je nesmysl. Místo žvanění ať radši zvednou zadky a jdou nějaké stromy vysadit.

+9/−5
1.6.2016 11:52

J10a29n 19R66o18h24á79č 4512942467259

Na ten podjezd v Podebradovce jsem zvedavej. Kam to tam nacpou.

0/0
1.6.2016 11:47

J10a83r33m87i49l12a 14V19a90v78ř89í66n13k33o61v48á 2119232374565

http://kastanka-hk.cz/prezentace-navrhu-pro-jednani-se-spolkem-kastanka-z-s-z-18-5-2016/

+1/0
1.6.2016 12:42

J57a55n 15R41o93h77á76č 4962962177699

Dekuji!

0/0
1.6.2016 13:21

R89a23d80i53m 92Š47o62l62c 1695305785474

Úhly zatáček???? ;-D;-D;-D;-D

+5/0
1.6.2016 11:14
Foto

M18i19c49h29a98l 14S90m28í13t92k33a 8864524363776

Taky nevím co to je.

0/0
1.6.2016 11:42

F81r17a17n36t42i92š80e82k 95K23u20l79d93a18n 5756747934864

Kruci, už jsem tady redaktorům psal, že ne železnici NEJSOU zatáčky !!! Na železnici byly, jsou a budou vždycky jenom oblouky !!!

+1/0
1.6.2016 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.