Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Kaštanová alej má naději, dvoukolejka do Pardubic by mohla vést vedle

Bojovníci za zachování téměř stoleté kaštanové aleje v okrajové části Hradce Králové mají naději. Projektanti dvoukolejky do Pardubic, jíž mělo stromořadí ustoupit, slíbili, že zváží možnost vedení druhé koleje po vedlejších pozemcích. Nápad úplného odklonění trati od čtvrti však neuspěl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

D82a45v66i32d 45K89r30á93s72e15n46s44k74ý 7987760807

Moment, oni aby zachránili pár kaštanů, si raději chtějí nechat zbourat baráky a postavit je na druhé straně? Rozumím tomu dobře? ;-D

+1/0
2.6.2016 17:59

K25l18á32r51a 62B31u21r55i19a55n56o86v20á 3857450401744

stejně pochybuji, že levá strana se jim podaří vykoupit

ale spíš mě mrzí, že absolutně nemyslí na jiné obyvatel na levé straně, kteří to mají k budoucím podjezdům daleko, např. v ulici Družstevní je hodně starých lidí a ti to tam prostě nedojdou

a vůbec je to projekt ani ne na ty dvě pověstné věci - prý zrychlení mezi dvěma krajskými městy..to mě fakt vytrhne být podle jízdní řádu v druhém městě o dvě minuty dřív...sakra, vždyť to jsou České dráhy, kdo věří, že budou jezdi na čas?;-O

zbytečně vyhozené prachy, místo toho mohli opravit nějaké nádraží

+2/−8
1.6.2016 12:06

J51a34n 76Š50o36r80č65í19k 3528522541513

Měla byste přemýšlet více v souvislostech. Druhá kolej nepřinese jenom zrychlení vlaků na 160 km/h, ale především zvýší kapacitu tratě (tedy, že na sebe vlaky nebudou muset čekat, aby se vyhnuly). To bude mít za následek právě Vámi zmíněné zpoždění, které se řetězově přenáší kvůli tomu, že i nezpožděný vlak musí na zpožděný čekat. Takhle se na trať vejde násobně větší množství vlaků. O zdvojkolejnění Hradubické tratě se mluví už od katastrofy u Stéblové, takže padnutí pár stromů bych nebral jako nějakou závratnou oběť. Lidé o tom ví. A samozřejmě v rámci tohoto projektu se bude i Hradecké nádraží opravovat, jak také zmiňujete.

+4/−1
1.6.2016 12:17

P88a45v46e44l 45Ř39a45p66e50k 7772606349215

Ty stromy stejně budou muset za pár let k zemi, takže jakýkoli ústupek je nesmysl. Místo žvanění ať radši zvednou zadky a jdou nějaké stromy vysadit.

+9/−5
1.6.2016 11:52

J23a89n 42R42o82h86á69č 4162692337749

Na ten podjezd v Podebradovce jsem zvedavej. Kam to tam nacpou.

0/0
1.6.2016 11:47

J98a39r87m37i66l41a 19V77a65v13ř29í19n20k51o74v56á 2109732334725

http://kastanka-hk.cz/prezentace-navrhu-pro-jednani-se-spolkem-kastanka-z-s-z-18-5-2016/

+1/0
1.6.2016 12:42

J72a51n 38R23o90h33á75č 4692652847459

Dekuji!

0/0
1.6.2016 13:21

R28a22d70i44m 15Š50o17l10c 1195675815674

Úhly zatáček???? ;-D;-D;-D;-D

+5/0
1.6.2016 11:14
Foto

M18i93c79h31a89l 18S39m69í42t46k59a 8114574103746

Taky nevím co to je.

0/0
1.6.2016 11:42

F46r43a64n49t22i80š66e10k 96K48u16l68d15a91n 5726237144904

Kruci, už jsem tady redaktorům psal, že ne železnici NEJSOU zatáčky !!! Na železnici byly, jsou a budou vždycky jenom oblouky !!!

+1/0
1.6.2016 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.