Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další rány pro hradecký bulvár: zeleň musí ustoupit parkovacímu domu

Nejlidnatější ulice kraje má problém s nedostatkem parkovacích míst. Obyvatelé Benešovy třídy v Hradci Králové se obávají, že město postaví šestipatrový parkovací dům přímo pod okny jednoho z paneláků. Místní mají rovněž strach, že přijdou o část oblíbené zelené plochy podél Hradecké ulice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J90i68r83k68a 73B97l23a29h92i56č 9314771729792

Pokud to půjde srovnatelně rychle jako cokoliv v HK, tak jsem klidnej a budou se toulat mezi šutrama ještě děti mých dětí ...

0/0
6.6.2016 11:04

J46a47r95o76s54l80a35v 52H97a11m90á50č13e85k 6153786788592

Doporučuji využívat v HK sdílená auta a nebudeme se muset tak intenzívně bránit dalším betonovým monstrům pro smradlavé plechovky ve veřejném prostoru: www.autonapul.cz

0/−3
2.6.2016 14:22

M59i75c64h19a92l 34S42t71e60b56l51o 5919361664677

Dobře jim tak. Hned tam postavte pár parkovacích domů. Jsou ve městě, tak co se diví:-)

+2/−2
2.6.2016 12:38

J54a41n 85K13a26š21p34a79r 9471693810767

Mechov kandiduje na nečestný titul Ropák roku 2016

- kácení kolem Orlice

- bourání hájovny U Dvou závor

- zástavba zelených ploch

+2/0
2.6.2016 12:37

P32a94v37e24l 23Ř77a71p28e96k 7252366549705

Automobilový socialismus. Hele, já chci chovat slony, chci zahradní domek, chci létat helikoptérou a plavit se na jachtě, vyhradí mi stát potřebné pozemky a vybuduje všechny nezbytné stavby a infrastrukturu? Automobil je jediný soukromý majetek, který lze bezplatně odkládat na státem vyhrazeném a stavebně upraveném veřejném pozemku. Pak se nelze divit, že je všude tolik těch popelnic, že přibývají další a že to nemá konce.

Socky v autech zaneřádily zevlujícím plechem každé volné místo ve městech a pořád jim to nestačí. Nelze jim ustupovat a z daní stavět další plochy. Je třeba zavést tržní principy do parkování. Pokud mají lidé málo parkovacích míst, ať si příslušné pozemky zakoupí jejich SVJ a na vlastní náklady vybuduje parkovací doom.

Ve starých panelácích, kde se komunisti vykašlali na výtahy, si musí obyvatelé - vesměs důchodci - z vlastních peněz postavit výtah, mladým zdravým lidem, kteří nemají problém chodit, postaví parkoviště stát? To je sprosté a odporné!

+8/0
2.6.2016 10:30

P44e82t29r 77N10e16c74h33a82n57i53c29k74ý 7613476348940

Oktávka potřebuje 2x5m, a to asi o něco víc pro manévrování, tak řekněme 11metrů čtverečních, v HK je přibližně 100.000 obyvatel, i kdyby z nich mělo auto nebo autem přijelo 50.000 lidí, tak jsme na 550 000 metrech čtverečních pro auta, to je 5.5 kilometrů čtverečních jen pro auta. Myslím si, že tak jako mají města jedno hlavní a několik menších vlakových nádraží, jedno autobusové nádraží, tak budou časem mít jedno centrální parkoviště a několik menších s omezenou kapacitou a registrací přes mobil. K tomu to spěje, auta už není kam dávat. Z auta se nakonec stane další prostředek dopravy s podobnými pravidly jako bus/vlak/metro

0/−1
2.6.2016 13:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.