Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další rány pro hradecký bulvár: zeleň musí ustoupit parkovacímu domu

Nejlidnatější ulice kraje má problém s nedostatkem parkovacích míst. Obyvatelé Benešovy třídy v Hradci Králové se obávají, že město postaví šestipatrový parkovací dům přímo pod okny jednoho z paneláků. Místní mají rovněž strach, že přijdou o část oblíbené zelené plochy podél Hradecké ulice.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J83i24r58k61a 70B43l43a14h91i29č 9934701369892

Pokud to půjde srovnatelně rychle jako cokoliv v HK, tak jsem klidnej a budou se toulat mezi šutrama ještě děti mých dětí ...

0/0
6.6.2016 11:04

J67a43r70o32s66l42a68v 74H16a56m98á53č86e94k 6453296498932

Doporučuji využívat v HK sdílená auta a nebudeme se muset tak intenzívně bránit dalším betonovým monstrům pro smradlavé plechovky ve veřejném prostoru: www.autonapul.cz

0/−3
2.6.2016 14:22

M71i81c98h91a67l 84S98t38e26b84l32o 5249621814537

Dobře jim tak. Hned tam postavte pár parkovacích domů. Jsou ve městě, tak co se diví:-)

+2/−2
2.6.2016 12:38

J65a13n 80K81a63š11p27a69r 9181183110617

Mechov kandiduje na nečestný titul Ropák roku 2016

- kácení kolem Orlice

- bourání hájovny U Dvou závor

- zástavba zelených ploch

+2/0
2.6.2016 12:37

P26a55v48e67l 71Ř78a10p98e53k 7902756759855

Automobilový socialismus. Hele, já chci chovat slony, chci zahradní domek, chci létat helikoptérou a plavit se na jachtě, vyhradí mi stát potřebné pozemky a vybuduje všechny nezbytné stavby a infrastrukturu? Automobil je jediný soukromý majetek, který lze bezplatně odkládat na státem vyhrazeném a stavebně upraveném veřejném pozemku. Pak se nelze divit, že je všude tolik těch popelnic, že přibývají další a že to nemá konce.

Socky v autech zaneřádily zevlujícím plechem každé volné místo ve městech a pořád jim to nestačí. Nelze jim ustupovat a z daní stavět další plochy. Je třeba zavést tržní principy do parkování. Pokud mají lidé málo parkovacích míst, ať si příslušné pozemky zakoupí jejich SVJ a na vlastní náklady vybuduje parkovací doom.

Ve starých panelácích, kde se komunisti vykašlali na výtahy, si musí obyvatelé - vesměs důchodci - z vlastních peněz postavit výtah, mladým zdravým lidem, kteří nemají problém chodit, postaví parkoviště stát? To je sprosté a odporné!

+8/0
2.6.2016 10:30

P32e37t25r 82N51e90c92h27a98n31i90c63k47ý 7843916548220

Oktávka potřebuje 2x5m, a to asi o něco víc pro manévrování, tak řekněme 11metrů čtverečních, v HK je přibližně 100.000 obyvatel, i kdyby z nich mělo auto nebo autem přijelo 50.000 lidí, tak jsme na 550 000 metrech čtverečních pro auta, to je 5.5 kilometrů čtverečních jen pro auta. Myslím si, že tak jako mají města jedno hlavní a několik menších vlakových nádraží, jedno autobusové nádraží, tak budou časem mít jedno centrální parkoviště a několik menších s omezenou kapacitou a registrací přes mobil. K tomu to spěje, auta už není kam dávat. Z auta se nakonec stane další prostředek dopravy s podobnými pravidly jako bus/vlak/metro

0/−1
2.6.2016 13:50





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.