- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No, kamionů bych se nebál, ale je fakt že tu blízkost nádraží je hřích nějak rozumně nevyužít.. nějaký ten kratší podzemní tunel by zásobování objektu vyřešil asi nejlépe.
Nechápu proč se budova 20m od kolejí a 100m od nádraží musí zásobovat jen kamiony.
Je vidět, že nakonec je nejlepší nechat rozhodnout soud, všichni ostatní jsou často ve střetu zájmů - tento soud zřejmě ne: http://frankbold.org/zpravodaj/kategorie/obcan-20/v-roznove-se-dalsi-hypermarket-zatim-stavet-nebude?eco&utm_source=ecomail&utm_campaign=Radce_kveten_16_05_2016&utm_medium=email&utm_term=22927&ecmid=22927
stačí položit jednoduchou a zásadní otázku: bude v tunelu omezena doprava pro zásobování?
v případě, že ano, potom leták opravdu "strašil"
v případě, že ne, potom byl leták pravdivý a titulek je zavádějící
jenže na tuto otázku nechce nikdo odpovědět, proč?
když už se měl mermomocí stavět v Hradci další obchoďák, mega obchoďák, byl by menším problémem ten na okruhu, který chtěli postavit s fotbalovým stadionem; klaka placená Futurem argumentovala zvýšením rakoviny dětí v takovém případě, ovšem proti tomu, že u Koruny se bude jezdit po JEDINÉ přístupové komunikaci, přes již nyní NEJVYTÍŽENĚJŠÍ křižovatku ve městě, o tom se různí ti bojovníci Vojtíškové a Dohnalové nikdy ani slůvkem nezmínili; a ten architekt, který dva roky řval, že Hradec přece žádný obchoďák nepotřebuje, tak tenhle Křelina ho již v té době potichu kreslil pro konkurenci, 600 metrů od místa, kde měl stát ten původní... aktivisté? ne, prodejní muži....
Tak rakovina se stejně s největší pravděpodobností zvýší akorát v trochu jiném místě. Váš tah na branku vykazuje známky manipulace a zřejmě i pomluvy. Zkuste se podívat na zápisy z jednání zastupitelstva a tam jasně uvidíte kdo prodal pozemky města v lokalitě U koruny s předpokladem komerční zástavby. A kdo protlačil, že jim město - koalice postaví za více než 130 milionů korun křižovatku ač vůbec nemuselo. A vícepráce zase přibývají. Navíc křižovatku staví firma, která už asi počtvrté opravuje reklamaci zastávek u malého Tesca. Pokud bude v této kvalitě i Koruna mají se řidiči v tom zúženém profilu na co těšit...
Navíc můžete být v klidu peníze dle zadání natečou oklikou přes naše hrdé sponzory do černých děr "sportovních" klubů s podílem města.
Děkuji, že je nám umožněno nést odpovědnost za naše myšlenky, slova a činy v nejkratší možné době...
Čtenář neznalý místní dopravy může z článku nabýt dojem, že zásobováním po Gočárově třídy je vše vyřešené. Jenže Gočárova třída je natolik přetížená, že další doprava neprospěje ani plynulosti provozu (spíše kolapsu), ani bezpečnosti, také ne životnímu prostředí a spokojenosti rezidentů. To samé platí o příjezdu z Kuklen, kde je navíc problémem tzv. Myší díra (podjezd pod tratí). A že Aupark nebudou zásobovat kamiony (vodidla delší 8 m) ? Tak to ať se zastupitelé někdy přijdou podívat na zásobování nedalekého Tesca a Atria. Vozidla delší 8 m tu přes zákaz vesele jezdí, domluvy městské policie mají u zádele. Iluze si nedělejme.
Pan náměstek a dopravní experti přeci tvrdí, že je vše v pořádku..., ovšem až na dlouhodobě překračované limity benzoapyrenu, který je bohužel prokázaným karcinogenem...to je, ale daň místních za zisky přespolních a jejich gangů.
Děkuji, že je nám umožněno nést odpovědnost za naše myšlenky, slova a činy v nejkratší možné době...
Docela by mne zajímalo, kudy se teda k Auparku dostanou? Z Kuklen se nevejdou pod podjezd a z II. okruhu je zákaz vjezdu pro nákladní vozidla do centra. To myslela paní policejní mluvčí tou legislativou?
Myslím, že by to šlo zásobovat bezproblémově po železnici. Hned za barákem mají krásné nádraží. Určitě budou chtít udělat něco pozitivního pro obyvatele lokality kde tvoří zisky - nebo snad ne?
Jak je to vlastně s tím parazitováním...?